• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    'Je snapt het nog steeds niet,' zegt hij dan. En dan slaak ik een pijnlijke kreet, de zweep is er weer. Maar door het verband voelt het íets zachter, en het lijkt alsof hij zachter slaat, maar het doet nog steeds pijn. 'Ik zei dat je mag praten als IK je iets vraag, om antwoord te geven. Dus nogmaals: wat is je nummer?' en hij is ongeduldig. Ik slik. 'Je vroeg iets, dus ik gaf antwoord en ik zei er iets achteraan.' zeg ik zacht. 'Ik mag praten als je iets vraagt. En mijn nummer is 14.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Maar dat is het niet" Zeg ik zacht. "Het is dat het stelletje sukkels die mijn ouders moeten voorstellen biologisch mijn ouders zijn, maar anders waren ze mijn ouders allang niet meer geweest. Geestelijk zijn het mijn ouders gewoon niet. Ik ben hun zoon niet meer" Vervolg ik met ingehouden woede in mijn stem. "Zij hebben je brieven weggehaald. Jij hebt niet aan ze gevraagd of ze dat wilden doen, of weet ik veel. En ja, dat weet ik" Ik kijk haar even veelbetekenend aan. "Dus zeg niet dat het jouw schuld is, want dat stelletje sukkels die mijn ouders heten zijn volledig schuldig"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sadistenman
    Ik glimlach vals naar haar. "We weten wat we doen. We doen het ook niet graag, maar als jullie zo koppig zijn hebben we helaas geen keus.." Zeg ik zacht, terwijl ik met mijn hand heel even een lijn van haar nek, over haar bhbandje, tot haar onderrug teken. Net boven het verband. Dan trek ik mijn hand weer terug, wetende dat ik haar rillingen bezorgd heb.

    Marcell/Man
    "Je mag alleen antwoorden, niet praten, als ik iets vraag" Zegt Collega. "14. Blijf hier nog maar even liggen, dan zal ik even kijken hoe het bij de anderen gaat" Hij grijnst vals en loopt dan het martelkamertje uit, na een 'Let op haar' naar mij gesnauwt te hebben. Ik loop opnieuw naar binnen en leun weer tegen de muur.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora had haar blik afgewend naar de grond, en knikte langzaam en vaagjes. "Oke" zei ze zachtjes waarna ze hem aankeek, ergens voelde ze zich nogsteeds schuldig, maar probeerden dit gevoel achter wegen te laten. "Misschien heb je wel gelijk ja. Misschien is het wel niet mijn schuld, maar" Eleadora sloeg een zucht. "Ik had het je ook persoonlijk kunnen vertellen, voordat mijn wedstrijden begonnen." Eleadora beet op haar onderlip. "Het spijt me". "Nogmaals" zei ze terwijl ze haar hoofd tegen zijn borstkast aanlegden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Excuses aanvaard" Fluister ik zacht terug, waarna ik weer over haar rug wrijf. Zacht. Gewoon, heel kalmerend. Rustig. "Nu ik je weer terugheb en weet hoe het echt zat" Vervolg ik mijn zin op dezelfde toon. Ik druk een kus op haar haren en leg dan mijn kin op haar hoofd, waarna ik naar de deur van het douchehokje staar. Ja, het is beter zo. Veel beter.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij noemt me niet bij mijn naam, maar bij een nummer. En dat voelt niet goed. Hij is weg en ik begin weer te spartelen, ik wil weg. 'Ik ben verdomme geen hond,' zeg ik kwaad. 'ik heb een verdomme naam.' en ik probeer mezelf los te krijgen. Ik zie dat Bob tegen de muur leunt. Hij staat aan de rechterkant van me. En dan probeer ik ongezien de gesp bij mijn linkerhand los te maken. Het moet kunnen lukken. Dat moet. 'Jij laat je ook commanderen,' zeg ik uitdagend. De aandacht afleiding van dat ik los probeer te komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Rillingen lopen over mijn lichaam als hij zijn hand over mijn lichaam laat glijden. 'Als jullie niet willen, waarom doen jullie dit dan en niks moet, dat bepaal je zelf, er is nooit een moeten.' zeg ik dan serieus terwijl nog steeds de rillingen over mijn lichaam lopen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een gelukzalig en klein glimlachje speelde op Eleadora haar lippen terwijl ze haar ogen sloot en zich tegen Julio aan nestelden. Zachtjes sloeg ze haar armen om hem heen, heel zachtjes, zo zachtjes dat haar handen zijn rug niet eens leken te raken. Maar ze hield hem wel vast. "Bedankt" zei ze zachtjes en drukten een kus op zijn borst. "Voor alles" heraalden ze op dezelfde zachte stem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Marcell/Man
    "Omdat ik geen andere keus heb" Zeg ik op een doodse toon, terwijl ik mijn ogen eens over Leslie laat glijden om te zien hoe erg ze gemarteld is. "En ik zou dat niet doen. Als mijn collega dat ziet krijg je nog een klap. En ik geloof dat hij nu ondertussen bij je onderrug is aangekomen" Ik kijk haar weer aan omdat ik weet dat ze daar het meeste pijn moet hebben, daar is ze tenslotte het vaakst geraakt. "Trouwens, doe alsof je iets geleerd hebt van deze straf. Als je vandaag niet nog een keer gestraft wil worden tenminste" Ik pak een doekje, gaasje en verband. Dan begin ik het ergste bloed weg te halen zodat ik het dadelijk weer kan verbinden. Dat mag nu.

    Sadistenman
    "Omdat wat we bereiken is wat we willen" Antwoord ik. "En soms is er wel een moeten.." De woorden blijven nog even in de stilte hangen. Dat meisje waarvan ik het nummer niet weet denkt vast dat dat alleen betrekking heeft op haar en de groep. Maar wat ze niet weet is dat het ook voor mij en mijn Collega's geldt. Moeten bestaat.

    Julio Martinéz
    "Graag gedaan" Fluister ik terug. "Te amo" Het praat een beetje raar met mijn hoofd zo, dus leg ik hem gewoon op haar hoofd en glimlach in mezelf. Eleadoras handen op mijn rug houden duidelijk rekening met de wonden en voelen vederlicht aan, doen amper pijn. Het voelt geweldig. Verkoelend. Zacht. Fijn. Konden we maar eeuwig zo staan.. als dit het beste is wat we hebben..

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:39 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij laat zijn ogen over me heen glijden. Hi bekijkt mijn wonden. Hij had door dat ik het open probeerde te maken, maar hij gaat me rug schoon maken. 'Blijf met je handen van me af!' zeg ik kwaad. En ik ga verder met proberen van het slot open te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Ik geef geen antwoord. Ik gesp slechts het riempje bij haar pols strakker vast zodat ze met geen mogelijkheid haar hand nog kan bewegen, misschien haar vingers zelfs met moeite. Vervolgens ga ik verder met haar rug schoon maken en als het ergste bloed weg is leg ik het gaas(je) eroverheen. Dan begin ik verband om haar rug heen te wikkelen, waarbij ik alleen de gesp om haar rug wat losser maak. Maar nog steeds zit de rest te strak om los te komen, voor haar dan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een blos speelt op Eleadora haar wangen. "Te amo también" fluisterden ze terug waarna ze haar gen langzaam weer sloot. Eleadora kantelden haar hoofd wat waarna ze een kus op zijn kin drukten en haar hoofd weer terug legden. Het was stil, geen normalen stilten, maar eentje die haar rustig maakten, maakten dat ze op haar gemak was en zich veilig voelden. Bij hem. "Misschien moeten we uit de douch...?" zei ze zachtjes, wetend dat ze hier niet voor altijd konden blijven staan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Daar zat ik net ook al aan te denken" Fluister ik, waarna ik glimlach en me los maak uit onze knoop. Dan doe ik het deurtje van het douchehokje open en loop naar de badkamer, waar onze kleren nog liggen. Langzaam loop ik naar de mijne toe en trek ze aan - zwarte trainingsbroek, zwart t-shirt en saaie sokken met gympen. Dan zucht ik. "Gaan we de groep laten zien dat we een stelletje zijn?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij doet de gesp strakker, ik kan heel mijn hand zo niet bewegen. Ik kan het nog wel met mijn rechterhand proberen. Hij gaat verder met mijn rug schoon maken en wanneer hij de gesp iets losser doet om het verband er omheen te wikkelen begin ik heen en weer te bewegen zodat die nog losser gaat. Dan probeer ik ondertussen mijn rechterhand los te krijgen. 'Rot verdomme op,' zeg ik tegen hem. 'Raak me niet aan!' en ik wil ook echt niet dat hij me aanraakt. Anders ga ik... Ik weet nog niet wat ik dan ga doen. Ik beweeg nog steeds met mijn rug heen en weer.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Je weet wat er gebeurt als je in paniek raakt" Zeg ik alleen maar, waarna ik ook de gesp om haar rechterhand strakker doe. Door haar bewegingen is het moeilijker om het verband goed om te doen en maakt ze haar eigen wonden alleen maar verder kapot, veroorzaakt zelf dat er steken door haar heen moeten schieten. Eigen schuld. Ik maak snel het verband af en leun dan weer tegen de muur. Laat Collega maar snel terugkomen.


    Stop acting normal. It gets bored.