• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn Topics en wat heb ik gemist?]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:40 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ian Silvas

    Ik mompel iets instemmends en geef haar voorzichtig een kus. 'Wat hebben ze met je gedaan,' fluister ik. Ik ben kapot moe, mijn spieren lijken er niet meer te zijn. Alle energie is uit me weggezogen, maar toch ben ik te koppig om in een diepe slaap te vallen. Ik bekijk natalie en ze ziet er niet goed uit. Ik waarschijnlijk ook niet, maar dat heb ik nog niet kunnen zien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Zacht laat ik mijn mond, mijn tong, mijn gevoel volgen, waarna ik mijn handen iets steviger om Eleadora heen sla. Ik krijg steeds meer scheuten van dat warme gevoel in mijn lichaam en Eleadora waarschijnlijk ook, want onze kus is niet meer zo lief en zacht als ie begon. Nee, ik voel het verlangen weer opspelen en uit dat in de zoen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Europe schreef:
    [Mijn Topics en wat heb ik gemist?]


    [De marteling van de dansers is voorbij, als je het goed vindt is Alex ook al gemarteld, en ze zijn net naar de slaapzaal gebracht. Eleadora en Julio zijn eindelijk onder de douche uit en staan nu te zoenen in de badkamer, ook al aangekleed. Eleadora heeft voor zichzelf bepaald dat ze voor Julio gaat en niet voor Austin, en dat ze Austin dat vertelt. Vanaf dan zullen ze gewoon laten 'zien' dat ze een stelletje zijn. Ze komen er zometeen aan, terwijl ze niks weten van de marteling van Ian, Alex, Naomi en Leslie. Dat was het denk ik wel..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Demi. Natalie??? Haha]

    Naomi Micheal

    Ik zucht. 'Zweepslagen, veel en hard en ook op mijn wond.' zeg ik dan. 'Maar maak je geen zorgen, slaap wat, je kan het wel gbruiken.' zeg ik dan met een pijnlijke grijns. 'Het gaat wel, alleen mijn rug doet pijn en ik heb er geen gevoel meer en mijn polsen.' zeg ik dan kreunend, mijn rug brandde zo.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Schreef ik dat? :$ En waar?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [De marteling van de dansers is voorbij, als je het goed vindt is Alex ook al gemarteld, en ze zijn net naar de slaapzaal gebracht. Eleadora en Julio zijn eindelijk onder de douche uit en staan nu te zoenen in de badkamer, ook al aangekleed. Eleadora heeft voor zichzelf bepaald dat ze voor Julio gaat en niet voor Austin, en dat ze Austin dat vertelt. Vanaf dan zullen ze gewoon laten 'zien' dat ze een stelletje zijn. Ze komen er zometeen aan, terwijl ze niks weten van de marteling van Ian, Alex, Naomi en Leslie. Dat was het denk ik wel..]


    [Noa ;) Alex is van Lene/Poeh. Europe heeft Kimberley ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Noa ;) Alex is van Lene/Poeh. Europe heeft Kimberley ^^]


    [:S Nu snap ik het even niet meer.. heb ik Kimberley al veel in het spel gezien? En waarom gaat dat op die reactie? HEA?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [I've 2 eat. BBQ ^^
    BRB]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloeg een zacht geluidje terwijl het warme gevoel zich door haar lichaam verpreidde en ook dit gevoel stopte zij in de kus. Ze trok hem dichter tegen zich aan terwijl ze door zijn haar wreef waarna ze over zijn boven armen streelden en haar lippen terug trok en lichtjes hijgden. Eleadora keek hem aan en drukten een kusje op zijn lippen waarna ze een spoor van kusjes achter liet naar zijn hals en nek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik draai haar voorzichtig op haar buik en druk nog een kusje op haar wang. Ik leg mijn arm heel losjes en voorzichtig op haar rug, maar meer richting haar schouders. Ik sluit mijn ogen en voel de pijn door me heen gaan. Ik voel het bloed opdrogen en klem mijn kaken op elkaar om de pijn te verdragen. Naomi naast me voelt goed, maar het doet me pijn dat ze zo is toegetakeld


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Dankje.' zeg ik dan zacht, maar voel de wondjes trekken, wat veel pijn doet, de grote wond ligt waarschijnlijk weer helemaal open, die doet het meest pijn. Ik heb niet eens doorgehad dat ze mijn shirt hadden aangedaan, die zal nu wel helemaal onder het bloed zitten, maar ik negeer de pijn en kijk naar Ian. 'Hoe gaat het met jou?' vrag ik dan twijfelend, ik kon al meteen zien dat het niet goed ging, maar hoe erg het is weet ik niet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Gaat wel. Ik was verdoofd tijdens het martelen. Het gevoel komt nu langzaam terug.' Ik kijk haar aan en doe haar shirt voorzichtig een beetje omhoog. Ik zie de wond en bijt op mijn lip. Dan kijk ik weer naar Naomi. 'De wond verzorgen we wel als de pijn weg is.' Ik doe haar shirt weer naar beneden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Is het erg?' vraag ik dan toch maar en kijk hem aan terwijl ik op mijn lip bijt. 'En jij moet ook even liggen.' zeg ik en trek hem ook op mijn bed, zodat hij ook op op zijn buik ligt, ik kijk hem aan en grinnik. 'Beter dan zitten niet, voor je rug.' zeg ik met een glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Met een pijnlijke kreun val ik om op het bed. 'Ja ik moet even liggen, maar dat is niet echt prettig op de manier jij me op het bed trekt,' glimlach ik even en kijk haar aan. 'Je wond is weer open,' zeg ik eerlijk. 'Maar als je het bloed weghaalt ziet het er al een stuk minder ernstig uit,' voeg ik toe. Ik geef haar een kus en sluit mijn ogen. Mijn hoofd laat ik vlakbij de hare rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne