• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Dan kan die andere persoon misschien een tweede.. Het komt dan hierop neer:
    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend hoofdrol: Souvenir
    Stoere gast: Salim
    Random jongen: Yognaught
    Loser: Marbles
    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin hoofdrol: Souvenir
    Cool meisje: Mortician
    Random meisje: Salim
    Loser: Yognaught


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Dan kan die andere persoon misschien een tweede.. Het komt dan hierop neer:
    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend hoofdrol: Souvenir
    Stoere gast: Salim
    Random jongen: Yognaught
    Loser: Marbles
    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin hoofdrol: Souvenir
    Cool meisje: Mortician
    Random meisje: Salim
    Loser: Yognaught


    Even mierenneuken: ik heet Marble, niet Marbles haha. ^^ Maar anders moet je even iedereen PB'en met de vraag of ze een tweede rol willen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    So that's the list. *O*

    Maar over een volgorde, ik denk dat dat héél onhandig is voor als iemand opeens een paar dagen er niet is (zonder dat aan te kunnen geven) enzo. Het is beter dat we gewoon een stukje schrijven en dan even wachten met activeren zodat je zeker weet dat er geen ander stukje geactiveerd wordt :Y)


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    So that's the list. *O*

    Maar over een volgorde, ik denk dat dat héél onhandig is voor als iemand opeens een paar dagen er niet is (zonder dat aan te kunnen geven) enzo. Het is beter dat we gewoon een stukje schrijven en dan even wachten met activeren zodat je zeker weet dat er geen ander stukje geactiveerd wordt :Y)


    Nee, dan wordt het toch een zooi? De een heeft het drukker dan de ander, met andere woorden dan zullen er heel veel stukjes van dezelfden verschijnen en van sommigen veel minder. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Nee, dan wordt het toch een zooi? De een heeft het drukker dan de ander, met andere woorden dan zullen er heel veel stukjes van dezelfden verschijnen en van sommigen veel minder. (cat)


    Ja, dat wel maar met wat ik net zei komen er misschien wel veel te weinig stukjes (cat)


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Oh, en ook; Iedereen die een stukje schrijft kan wel vanuit de ogen van het personage waaruit je schrijft een ander personage besturen anders kun je nooit gesprekken voeren (cat)


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    Oh, en ook; Iedereen die een stukje schrijft kan wel vanuit de ogen van het personage waaruit je schrijft een ander personage besturen anders kun je nooit gesprekken voeren (cat)


    Ok. Mag ik alvast een stukje schrijven? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nou, als ik heel eerlijk ben kan ik het echt niet hebben als iemand het personage waarvan uit ik schrijf bestuurt.. Dus dat lijkt mij in ieder geval heel onhandig.
    En even nog over die volgorde: er komen echt niet te weinig stukjes daarmee, en als iemand een paar dagen weg is moet die persoon dat maar gewoon zeggen (en anders krijgen ze een waarschuwing of iets dergelijks?) en dan slaan we die over.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Nou, als ik heel eerlijk ben kan ik het echt niet hebben als iemand het personage waarvan uit ik schrijf bestuurt.. Dus dat lijkt mij in ieder geval heel onhandig.
    En even nog over die volgorde: er komen echt niet te weinig stukjes daarmee, en als iemand een paar dagen weg is moet die persoon dat maar gewoon zeggen (en anders krijgen ze een waarschuwing of iets dergelijks?) en dan slaan we die over.


    Oke, we maken wel een volgorde, maar echt, mensen moeten het maar gewoon accepteren dat iemand anders hun personage een beetje bestuurd, dan moet je daar maar gewoon op verder gaan en eventuele dingen die je niet wou in het hoofdstuk weer rechtzetten hoor, anders kun je gewoon geen goede story schrijven.

    PS Ik heb nu een stukje gemaakt voor Random meisje, zullen we anders de volgorde bij mij starten en dan verder gaan met Marble omdat zij ook nu wil schrijven?


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Oke, we maken wel een volgorde, maar echt, mensen moeten het maar gewoon accepteren dat iemand anders hun personage een beetje bestuurd, dan moet je daar maar gewoon op verder gaan en eventuele dingen die je niet wou in het hoofdstuk weer rechtzetten hoor, anders kun je gewoon geen goede story schrijven.

    PS Ik heb nu een stukje gemaakt voor Random meisje, zullen we anders de volgorde bij mij starten en dan verder gaan met Marble omdat zij ook nu wil schrijven?


    Het verhaal wordt heeel erg saai als je mensen andermans personage niet laat besturen. Denk aan gesprekken etc, die kunnen er dan niet in. Maar als ik het goed begrijp kan ik nu dus een stukje gaan schrijven? (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:32 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Albert staat online ;D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik schrijf het volgende, okay?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mag ik iemand anders dan de vriendin van de hoofdrol? Ik vind die echt hatelijk! Soerry, maar kan ik wisselen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat moet je niet aan mij vragen. De ene rol die ik heb was ook degene die ikzelf graag wilde, dus daarvoor moet je bij iemand anders zijn..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.



    Ik was een beetje creatief bezig en toen heb ik een cover zitten maken. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.