• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    Degenen van wie ik de schrijfstijl het meest mag zijn;

    Yognaught
    Neamh
    Pineapples
    xAnouk98
    Marble
    Mortician
    TrueNialler
    Perdu
    JUKEB0X

    Juich niet te vroeg, het is nog niet definitief bekend wie er mee gaat werken ;d

    X

    Wanneer krijgen we precies te horen wie er meeschrijft? ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rol: De 'coole' gast
    Naam: Chase Mundar
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:



    Hij is langer dan de meeste anderen en heeft ook een wat oudere uitstraling.
    Karakter: Hij is brutaal en arrogant en het lijkt alsof hij geen gevoel heeft. Iedereen vind hem cool, niet iedereen mag hem, maar de meesten klappen dicht als ze bij hem in de buurt komen. Hij krijgt (nu de internaten samen gevoegd zijn) heel veel aandacht van alle meisjes en is 'het stuk' van de hele school. Als je hem echt, echt goed kent, is het best een gevoelige jongen en heeft hij over alles een mening. Maar zelfs tegen zijn vrienden doet hij over onverschillig over en laat zichzelf niet zien hoe hij eigenlijk is.
    Extra: Hij is naar het internaat gestuurd omdat er problemen waren tussen zijn ouders, maar hij verteld aan iedereen dat zijn ouders hem niet meer aankonden en niet in de hand hadden.

    Wat vinden jullie? Ik denk dat dat uiterlijk nog net wel kan voor iemand van 16 toch? :W

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:43 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    TOM!
    Haha, kan prima. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    TOM!
    Haha, kan prima. (:


    N'aw, wat is het toch een schattig jongetje van 22 :Y)


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    N'aw, wat is het toch een schattig jongetje van 22 :Y)

    Haha, hij is echt geweldig. <'3
    En bijna jarig. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wil iemand mij misschien nog helpen met personages maken, want het is zo saai als ze allemaal door mij zijn o.o


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Heb je al een hoofdmeisje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    Heb je al een hoofdmeisje?


    Nee, nog niet, kun jij er een maken? (:


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Ik ga nu even eten halen, willen jullie alsjeblieft nadenken over titels, want ik heb echt geen idee wat het zou moeten zijn ):

    X tot straks !


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Nee, nog niet, kun jij er een maken? (:


    Heel graag, maar het meisje dat je als random hebt ingesteld was eigenlijk bedoeld als hoofdrol. Ah, ik maak wel een nieuwe. :3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Salim schreef:
    Wil iemand mij misschien nog helpen met personages maken, want het is zo saai als ze allemaal door mij zijn o.o


    Mag ik er nog een maken? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Mag ik er nog een maken? (:




    Feel free (:


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    c: ik ga ook nog eentje maken ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Welk zoek je nog? ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mag ik een meisjeshoofdrol maken? Trouwens, liever een random meisje.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:56 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.