• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Haha, jij moet het zelf weten, maar ik vind nog dat Nederlands beter bekt. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oeeh nog maar twee rollen ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik ga de schrijvers bekend maken als alle rollen zijn ingevuld ^^


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    Ik ga de schrijvers bekend maken als alle rollen zijn ingevuld ^^


    Even een vraagje: als je voor beoordeling op schrijfstijl gelezen hebt, lees niet mijn oude verhalen ;'D Want ik heb bij mij stand alones namelijk een paar nieuwe die echt 1000 keer beter zijn, de rest is van toen ik 13 was en niet kon schrijven hahahaha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ohh.... 0____0 dus wie gaat er nog twee mensjes aanmaken ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Mensen. Maak rollennn!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik maak er morgen nog wel een.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zijn er nog mensen die een rol willen maken? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    | Perdu - Souvenir |


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik maak wel de vriend van de hoofdrol... als iemand dan een random jongen maakt ? *O*


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Ik wil wel de random jongen maken! Heb je het nu nodig? Want ik zit een beetje met tijdstekort, ik moet over twintig minuten vertrekken om te gaan werken. Ik kan 'm deze avond rond 23 à 24u maken. Of is dat te laat?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Rol: Vriend van de hoofdrol
    Naam: Travis Parker
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:



    Hij heeft een beetje wilde blonde haren die hij meestal onder een beanie draagt, waardoor het lijkt alsof ze perfect in model zitten.
    Karakter: Travis is een hele aardige jongen en laat dat ook aan iedereen zien. Hij is heel behulpzaam naar iedereen en probeert altijd mensen te helpen met hun problemen. Iedereen kan hem vertrouwen en hij vermijd ruzies.
    Extra: Hij zit hier sinds zijn moeder op zijn 12e overleden is. Zijn vader was altijd al veel te druk met werken en toen zijn moeder er niet meer was, was er niemand om voor hem te zorgen en werd hij daarom naar een internaat gestuurd.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    JUKEB0X schreef:
    Ik wil wel de random jongen maken! Heb je het nu nodig? Want ik zit een beetje met tijdstekort, ik moet over twintig minuten vertrekken om te gaan werken. Ik kan 'm deze avond rond 23 à 24u maken. Of is dat te laat?


    Ja, dat is wel een beetje laat ja, want ik wou eigenlijk vandaag beginnen. (no_chears)


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Ik maak er wel een!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Ik maak er wel een!


    Keei, dankje *O*


    I live my life and you can´t stop me anyway.