• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    @Salim. Ik zou de lijst met voorkeuren en e-mailadressen verzamelen en jij zou de lijst verder maken..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aan Marbles nog de vraag of ze, naast de loserjongen, de randomjongen, de vriendin van de (meisjes) hoofdrol of de loser wil spelen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Aan Marbles nog de vraag of ze, naast de loserjongen, de randomjongen, de vriendin van de (meisjes) hoofdrol of de loser wil spelen.


    Dan maar mijn eigen rol, de vriendin van de meisjeshoofdrol ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jongens? Het komt niet uuuiit. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Jongens? Het komt niet uuuiit. D:


    wat is het probleem? ;o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    wat is het probleem? ;o

    Te veel mensen of te weinig rollen. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    (...)
    Te veel mensen of te weinig rollen. D:


    waarom vraag je dan of ik er 2 wil doen? ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Omdat ik me dat toen nog niet bedacht had. Als we één persoon minder zouden hebben zou het precies uitkomen, en daarnet vergat ik iemand..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Omdat ik me dat toen nog niet bedacht had. Als we één persoon minder zouden hebben zou het precies uitkomen, en daarnet vergat ik iemand..


    Doe mij maar gewoon Albert dan, zonder Camilla.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Vind je dat niet erg?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Want eigenlijk hoeft het niet: ik sta ook een rol af, en dan heeft die andere persoon er net als ik één.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Want eigenlijk hoeft het niet: ik sta ook een rol af, en dan heeft die andere persoon er net als ik één.


    Oke, als je dat geen probleem vindt..?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Kan ik vast een stukje gaan schrijven? ;d


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Haha, ik vind het niet erg. :3 Ik heb toch veel liever één persoon dan twee...
    Maar over dat schrijven weet ik niet, misschien moeten we daar ook een volgorde voor aanmaken? Voor het zo rommelig wordt..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Haha, ik vind het niet erg. :3 Ik heb toch veel liever één persoon dan twee...
    Maar over dat schrijven weet ik niet, misschien moeten we daar ook een volgorde voor aanmaken? Voor het zo rommelig wordt..


    Maar ik heb liever ook geen twee personen eerlijk gezegd :$ maar uh, we moeten idd even een volgorde hebben ja.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.