• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Rol: Hoofdrol Meisje
    Naam: Madison Sophia Robinson
    Leeftijd (14 tot 16): 16
    Uiterlijk (+foto):


    Madison heeft grote, donker groene ogen met een tenger lichaam maar toch wel redelijke rondingen, ze draagt redelijk rustige kleding met neutrale kleuren en houd niet heel erg van felle uitbundige kleren. Ze is 1,68.
    Karakter: Madison is best een rustig en relaxed meisje, het boeit haar niet zo wat in de mode is of niet en houd ervan om te lezen of gewoon rustig muziek luisteren. Als sport doet ze tennis en je kan haar vaak vinden op de tennisbaan aangezien ze heel gedreven is. Ze is in het algemeen heel vriendelijk tegen over andere mensen en kan goed opschieten met andere.
    Extra: Madison had een hele goede band met alle twee haar ouders maar toen haar moeder overleed werd haar vader heel afstandelijk van haar en stuurde hij haar naar kostschool, ze houd er niet van om er over te praten.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:03 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Oh, wil je je titel trouwens Engels of Nederlands? Ik zat te denken aan.. 'Sneeuw in september.' waar je de jongens dan moet zien als sneeuw en de meisjes als september, met andere woorden 2 dingen die niet samengaan.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    Oh, wil je je titel trouwens Engels of Nederlands? Ik zat te denken aan.. 'Sneeuw in september.' waar je de jongens dan moet zien als sneeuw en de meisjes als september, met andere woorden 2 dingen die niet samengaan.



    Best gave titel ^^ maar in het engels klinkt het denk ik nog leuker "Snow is September" <3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    We just got us a title, en het hoofdrolmeisje (:


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Pineapples schreef:
    (...)


    Best gave titel ^^ maar in het engels klinkt het denk ik nog leuker "Snow is September" <3

    Ik denk dat Nederlands mooier klinkt. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Minder uitgebreid dan hoe ik normaal schrijf maar goed, het gaat hier toch alleen maar om een random meisje dus vandaar. ;p

    Rol: random meisje
    Naam: Camilla Cranberry
    Leeftijd: 16

    Uiterlijk: Om Camilla's uiterlijk kun je letterlijk niet heen; ze is veel te dik. Ze weegt zeker 100 kilo, wat ze te danken heeft aan haar eetverslaving. Toch ziet ze er verder schattig uit; ze draagt haar haar altijd in 2 lange blonde vlechten, en ze heeft een mooi en vrolijk gezicht dat gedomineerd wordt door haar 2 prachtige grijze ogen.

    Karakter: Camilla is erg lief meisje. Ze is zorgzaam, en zal iedereen helpen die hulp nodig heeft. Dat ze daardoor zichzelf soms wegcijfert, is iets wat ze zelf niet eens in de gaten heeft.
    Ook is Camilla heel erg onzeker. Dit komt natuurlijk door haar uiterlijk; ze is vroeger veel gepest en dat heeft de nodige littekens achtergelaten. Daarnaast heeft ze enkele verkeerde vriendjes gehad, wat haar zelfvertrouwen eveneens niet ten goede is gekomen.
    Camilla is verder altijd in voor een geintje, je kunt erg met haar lachen.

    Extra: Camilla wil graag lerares worden, ze kan goed met kinderen omgaan. Daarnaast heeft ze boulimia, hoewel ze een jaar in een kliniek heeft doorgebracht om hiervan af te komen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Salim schreef:
    We just got us a title, en het hoofdrolmeisje (:


    Ik heb ook een random meisje gemaakt, weet niet of je die wil? ^^ Wel even snel gedaan en niet uitgebreid, maar goed.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Oh, we hebben al een random meisje? ): Mag er nog een 2e bij?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wow ik zie nu pas dat ik Snow is September heb geschreven wow failll x___x


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Marble schreef:
    (...)

    Ik heb ook een random meisje gemaakt, weet niet of je die wil? ^^ Wel even snel gedaan en niet uitgebreid, maar goed.


    Ik heb al wel een random meisje, maar Camille lijkt me opzich wel goed voor de vriendin van de hoofdrol :Y)

    als je dat oke vind..


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Ik heb al wel een random meisje, maar Camille lijkt me opzich wel goed voor de vriendin van de hoofdrol :Y)

    als je dat oke vind..


    Oh, ja tuurlijk is dat goed. Maar dan breid ik haar later als ik meer tijd heb misschien nog wat uit, want ik had deze even snel gedaan omdat ze random was.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pineapples schreef:
    Wow ik zie nu pas dat ik Snow is September heb geschreven wow failll x___x


    ;d

    Ik weet niet ik heb het zelf ook meer op Engelse titels dus ik denk dattie gewoon engels wordt :W


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    ;d

    Ik weet niet ik heb het zelf ook meer op Engelse titels dus ik denk dattie gewoon engels wordt :W

    Ik vind Engels meestal ook wel mooier klinken, haha. Maar hierbij klopt het naar mijn mening gewoon niet in het Engels. De klanken passen niet bij elkaar. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Salim schreef:
    (...)

    ;d

    Ik weet niet ik heb het zelf ook meer op Engelse titels dus ik denk dattie gewoon engels wordt :W



    Jaa... ik hou van engels <3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Mortician schreef:
    (...)
    Ik vind Engels meestal ook wel mooier klinken, haha. Maar hierbij klopt het naar mijn mening gewoon niet in het Engels. De klanken passen niet bij elkaar. :3


    Ja, je hebt wel een beetje gelijk... maar ik denk toch maar engels (A)


    I live my life and you can´t stop me anyway.