• Hallo folks,

    Ik had het idee om een story te maken over een jongens internaat dat net wordt samengevoegd met een meisjes internaat. De jongens zijn dus nog bijna nooit in contact geweest met meisjes en hebben alleen verhalen gehoord van de 'stoere' jongens die het zogenaamd al eens hebben gedaan met een meisje. Hetzelfde geldt voor de meisjes die nu ze opeens dag en nacht door jongens omringt zijn niet vies zijn om gaan uit te proberen en zichzelf los te laten. Het gaat om kinderen rond de 15/16 jaar.

    Ik weet niet of het een beetje een leuk idee is maar ik heb hiervoor rollen nodig en het lijkt me ook leuk om een schrijfpartner te hebben voor meer variatie in ideeën en verhaallijn.

    De rollen die ik nodig heb;

    Jongens hoofdrol: Pineapples
    Vriend van de hoofdrol: Salim
    De 'stoere' gast: Salim
    Random jongen: Souvenir
    De loser: Marble

    Meisjes hoofdrol: Pineapples
    Vriendin van de hoofdrol: Marble
    Het 'coole' meisje: Corleone
    Random meisje: Souvenir
    De loser: Salim

    Voor de rol invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (14 tot 16):
    Uiterlijk (+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Voor een schrijfpartner heb ik iemand nodig die elke dag wel even online is, algemeen beschaafd nederlands schrijft, genoeg tijd heeft om te schrijven, en inspiratie heeft voor wat er in het verhaal zou kunnen gebeuren.

    Alvast bedankt ! X *O*

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:55 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Nee, zo is het niet bedoeld ;d
    Ik bedoel dat iedereen (die mee gaat schrijven) voor alle karakters schrijft. Anders wordt het zo RPG-achtig en dan moet je de heletijd wachten totdat iemand antwoord.

    Er wordt dan ook telkens een ander personage gevolgd. Er wordt dus nooit in ik-vorm geschreven maar vanuit een kijker alleen wordt er steeds iemand anders per hoofdstuk gevolgd. Het maakt dus niet uit of jij het personage hebt gemaakt of niet, als je er iets mee kan dan kun je diegene gaan volgen in het stuk dat je schrijft. Als iemand anders ook ideeën had met het personage kan diegene op wat iemand anders over het personage schreef verder gaan...

    Ik weet niet of het er heel onduidelijk staat, maar dat was het idee ;d

    X


    Oke, ook een leuk idee ;D
    Ik vind het alleen wel jammer dat je niet vanuit de ik-vorm kan schrijven, want dan vallen er zeg maar gewoon delen van personages weg. Maar goed, het is jouw verhaal dus I'll shut my mouth. ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Oke, ook een leuk idee ;D
    Ik vind het alleen wel jammer dat je niet vanuit de ik-vorm kan schrijven, want dan vallen er zeg maar gewoon delen van personages weg. Maar goed, het is jouw verhaal dus I'll shut my mouth. ^^


    Wat voor delen bedoel je dan?


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Wat voor delen bedoel je dan?


    Nouja, je kunt vanuit de alwetende verteller minder over iemands gevoelens en gedachten vertellen, dat bedoelde ik meer ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Nouja, je kunt vanuit de alwetende verteller minder over iemands gevoelens en gedachten vertellen, dat bedoelde ik meer ;p


    Oh ;p, als ik in die vorm schrijf dan doe ik gewoon 'Hij voelde zich...' of 'Hij dacht...' weetjewel? ;x


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    Oh ;p, als ik in die vorm schrijf dan doe ik gewoon 'Hij voelde zich...' of 'Hij dacht...' weetjewel? ;x


    Sure ;d Wanneer beginnen we met schrijven?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Sure ;d Wanneer beginnen we met schrijven?


    Ik weet nog niet zeker wie er mee gaan schrijven want die ene lijst is wel een beetje veel..
    maar nu je het er eigenlijk over hebt kunnen we misschien ook in ik-vorm schrijven, alleen gaat het er mij om dat je niet een vast personage hebt, dat je dus telkens vanuit iemand anders schrijft, die jijzelf dus ook niet hebt gemaakt.. Dus misschien gaan we toch vanuit ik-vorm doen...

    En er moeten ook nog wel wat meer rollen komen, ik ga er zelf ook wel maken maar ik ga nu ergens zwemmen dus ik ben er een tijdje niet.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    EDIT: Na even gedacht te hebben over wat Marble zei over dat er stukjes wegvielen als je vanuit de alwetende-verteller schrijft gaan we dus TOCH uit ik-vorm schrijven, alleen heb je GEEN vaste personages en kun je dus ook vanuit het personage schrijven dat iemand anders heeft gecreëerd.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    EDIT: Na even gedacht te hebben over wat Marble zei over dat er stukjes wegvielen als je vanuit de alwetende-verteller schrijft gaan we dus TOCH uit ik-vorm schrijven, alleen heb je GEEN vaste personages en kun je dus ook vanuit het personage schrijven dat iemand anders heeft gecreëerd.


    Oke oke, tof! ;d


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zie nu net dat m'n persoon gebruikt is.
    Thanks. n_n


    -

    Mensen maak rollen, ik wil schrijven ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik oooookkkkk !! <3^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik ga even een story maken voor alle personages (zodat we dat niet in de schrijfstory hoeven te zetten)

    Ik ga er nu zelf ook een paar maken (: !


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Rol: De loser (meisje)
    Naam: Rebecca Flufferman
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:



    Ze is best lang en heeft haast geen rondingen. Haar haren hangen meestal slap langs haar hoofd in een middenscheiding of zitten in een staart of vlecht.
    Karakter: Ze is een niet zo stil meisje en het maakt haar niets uit wat anderen van haar vinden. Naar meisjes is ze wel heel verlegen maar bij jongens laat ze zichzelf helemaal uit.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:41 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Is de story bijna klaar? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    Is de story bijna klaar? (:


    Nee, want er moeten nog heel veel personages bij...


    I live my life and you can´t stop me anyway.