• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous
    •

    De Panters, Luipaarden en tijgers zijn vol. Andere katachtigen zoals Poema en leeuw kunnen nog wel, maar wees creatief.

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan

    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soul*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kracht**:
    Extra:

    *:Het moet bij je Karakter passen en niemand heeft hetzelfde dier. Wie het eerste heeft houd hem de andere moet helaas veranderen. 
    **: Je Soul kan het al helemaal. Jijzelf moet het nog leren. 

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Souls kunnen niet praten zoals ons, maar je kan met je soul praten via Telepathie. Je hoeft ook niet normaal terug te praten. Je kan elkaars gedachte lezen. Daarom weet je Soul heel veel over je en jij heel veel over je Soul.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    oke =) dan weet ik dat hihi

    RollenStory!!
    Dit is belangrijk. Dit zijn niet meteen de rollen, maar ook het rooster. De kamer indeling. (deze is bijna klaar) en hier komen ook de samenvattingen van een topic.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    kheb hem al tussen mijn favorieten gezet,, kan ik altijd snel kijken haha

    zou em ook in elke begin post zette


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga even het eten klaarmaken en daarna eten =) tot straks

    hoop dat we vanavond beginnen :$


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ook, maar we moeten wachten tot de leraren zijn ingevult en de gereserveerde rollen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil wel een leraar reserveren die van gym?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Miijn leraar is bijna af, ik weet alleen niet welke kracht ik hem moet geven.


    We've lived in the shadows for far too long.

    hurtedheart heeft net een lijstje gemaakt met gaven die kunnen

    nawh :( hoop dat die reserveringen niet lang duren...reserveerders kennende...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leraar gym
    Naam: Maxwell Scot
    Leeftijd: 27
    Geslacht: Man
    Soul*: Caeli(latijns voor lucht)

    Karakter: Maxwell is een sprotive persoon,hij ziet ‘alles’ ,maar is zeer koppig en kan soms fel reacheren.Hij moeit zich graag en help vaak leerlingen als ze in de problemen zitten.Maxwell heeft ook graag aandacht.
    Uiterlijk:


    Kracht**: Snelheid
    Extra:Hij is getrouwd en zijn vrouw is nu zwanger


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gewoon een vraagje. Stel je heb een soul heeft je moeder/dochter/oma/tante (En deze in mannelijke vorm) er dan ook een.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Nathan Miller
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Mannelijk
    Soul*:


    Fennec Fox named Renier
    Karakter: Aardig, betrouwbaar, onafhankelijk, goed gehumeurd en slim. Hij is vaak nogal druk en kan soms geen moment stil zitten. Hij is erg nieuwsgierig en kan er niet goed tegen als hij iets niet weet. Hij vertrouwd mensen snel, maar geeft bijna niemand een tweede kans. Hij is erg goed in de omgang en is spontaan. Toch als hij je niet mag kan hij heel arrogant en schuw overkomen. Hij kan zich overal uit praten en helpt andere graag met problemen, hij vindt wel dat diegene het probleem zelf moet.
    Uiterlijk:


    Kracht**: Renier heeft de kracht van elementen. Aarde, vuur, water en lucht zijn niet moeilijk om te beheersen. Hij gebruikt ‘aarde’ het liefst in de tuin. Vuur in de winter en water vooral als het warm is. Hij houd niet van zijn ‘gave misbruiken’, maar vind het absoluut niet erg om iemand een brandwond te geven. Ze zeggen dat ‘ruimte’ (hierbij horen Mentaal, Mensen zelf en dieren)ook een element zou zijn. Maar dit is niet iets wat beheerst kan worden. Net als metaal en groei. vuur is het enige element wat iemand zelf kan 'creëeren'. (De rest moet je bij je hebben, zoals water in een flesje.)En wordt gehaald uit woede, jaloesie en afgunst.
    Extra: Leraar Kracht

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:59 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb iedereen een berichtje gestiurd zijn of haar rol te maken. De leraren zijn goed, maar ik vond van BlueHope eerst iets te krachtig, maar aangezien deze zijn gave niet misbruikt en een leraar is keur ik hem goed, maar dan het liefst alleen de basis elementen alleen Aarde vuur water en lucht. Niet de rest (planten en dieren, metaal enz.) Ik zet ze erbij.


    I'm finally back, Finally after a Year break