• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik open het blikje, en neem een slok terwijl ik sierlijk mijn benen over elkaar sla.
    'Je hebt het ook niet makkelijk hé?' zeg ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Gelijk sloeg ik met mijn ene arm om Kurt, de andere kon niet aangezien die in het verband was. Toen hij dat allemaal zei, herinder ik het allemaal weer. Gekweld zucht ik, maar toch werd ik boos. 'Die klootzak heeft me in mijn arm geschoten' zeg ik boos en keek even om me heen. Gelijk kwam er paniek. 'Waar is Emily' zeg ik in paniek en ik zag dat Bella gelijk opstond en me probeerde tegen te houden dat ik rechtop wou zitten. 'Rustig maar Blaine' zeg ze kalm en keek me aan. 'Die is bij Finn' zeg ze geruststellend, waarnaar ik opgelucht zuchte. 'Rachel is weer ontvoerd door haar ontvoerders en ik ging Rachel en Emily beschermen alleen één van haar ontvoerders schoot in mijn arm, waardoor ik bijna niets meer kon doen, behalve nog voor Rachel staan en toen kwamen er vier jongens op me af, die me pakte en vasthielden en toen namen ze haar mee en gooiden ze me op de bank' vertel ik zuchten en kreun nog even pijnlijk. 'Vervolgens rende ik naar Emily om haar te troosten, maar ik was natuurlijk gewond, maar kon niet naar de ziekenhuis, aangezien het moeilijk ging' vertel ik uiteindelijk en keek Bella en Kurt aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Het kon makkelijker.' zei ik zuchtend, ik was doodmoe, maar liet het niet merken aan Santana. 'Maar er zijn nog ergere dingen op de wereld.' mompelde ik.

    Kurt Hummel

    'Waarom?' vroeg ik uit wanhoop, merendeels aan mezelf. Waarom hadden ze haar nu weer ontvoerd? Mijn ogen gleden af naar Blaine's gewonde arm en daarna weer naar zijn gezicht. Ik zoende hem hartstochtelijk en keek hem weer aan. Ik wist dat niemand hier mijn vraag kon beantwoorden. 'Je hebt Emily gewoon gered.' zei ik met tranen in mijn gezicht. 'Je bent een held, Blaine.' snikte ik en hield mezelf dicht tegen hem aan. 'Ik hou zoveel van je.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Begrijpelijk' zei ik droogjes.
    'Maar.. Bekijk het van de zonnige kant, Emily is er nog' probeerde ik hem op te vrolijken...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik en zoen hem zachtjes op zijn lippen. 'Ik doe gewoon mijn best om iedereen hier veilig te brengen' zeg ik zwak glimlachend en ik zie Bella snel naar de andere kant van mijn bed lopen. Ze omhelst me ook een beetje en gaf een kusje op mijn wang, waardoor ik lachte. 'Nou dame en heer kom bij me liggen' zeg ik lachend. Ik trek Kurt half op me en keek Bella aan, die een beetje twijfelde en ging ook voorzichtig bij me liggen. Ze lag zo dat mijn gewonde arm niet onder haar lichaam zat. Beiden gaf ik een kus op hun wangen en zuchte zachtjes. 'Ik ben blij dat jullie bij me zijn' zeg ik gemeend en liefdevol.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ben er
    rachel
    Ik nam nog wat slokjes water. Ik had totaal geen honger en lied het viies brood liggen. verveeld keek ik rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn hudson

    'Gelukkig wel, ze hadden haar ook mee kunnen nemen.' zei ik opgelucht, ze had gelijk. Ik had het helemaal niet getrokken als er iets met Emily was gebeurt. Dat zou echt een levende hel zijn voor me. Ik zou helemaal gek worden.

    Kurt Hummel

    Ik lag nu half op Blaine en naast ons lag Bella. 'Maar wat als hij je ergens anders geraakt had?' vroeg ik nog angstig. 'Wat als ze terug komen om wraak te nemen op jou?' vroeg ik bangig. Ik zuchtte en veegde mijn tranen van mijn gezicht. 'Waarom kan het nou nooit eens mee zitten?' vroeg ik een beetje gefrustreerd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [mijn comp had ff kuren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zeg ik streng en kijk hem aan, net als Bella. 'Dat is niet gebeurd en ze komen geen wraak nemen op me, aangezien ik niets gedaan heb. Oke, Rachel en Emily beschermt, maar dat is alles' zeg ik duidelijk. 'Kurt' zeg ik daarna, wat hij dan zegt. Ik zucht en wist niets daarop te zeggen en keek hem alleen aan. Bella keek mij aan en naar Kurt, ze streelde zijn rug lief en zei ook niets. Ze staarde voor haar uit. 'Waarom is Finn hier niet?' vraag ik bezorgd en teleurgesteld. Ik wou ook dat Finn hier was, aangezien hij mijn beste vriend was. Ik zag hoe Bella keek en pijnlijk ontweek ze mijn blik. Ik keek haar raar aan en keek met opgetrokken wenkbrauw Kurt aan. Had ik iets gemist.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik wilde nog iets zeggen, maar hield wijselijk mijn mond. Rachel had toch ook niets gedaan? En toch namen ze haar telkens weer mee. Waarom? Omdat het gestoorde psychopaten waren. Als ze niets te doen hadden, gingen ze straks nog achter Blaine aan. Er zat helemaal geen logica in hun werkwijze. Het was niet voor geld, niet voor lust maar alleen maar omdat die psychopaten zich verveelden, vermoedde ik. 'Hij was hier,' zei ik. Ik wist niet wat ik moest zeggen, als ik het zou vertellen zou Bella waarschijnlijk weer in huilen uitbarsten. Ze had rust en afleiding nodig. 'Er was iets gebeurt..' zei ik, en besloot het op het laatste moment daarbij te laten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Oooh' zeg ik en kijk naar Bella, die snel een traan weg veegd. 'Ik snap het' zeg ik tegen Kurt. Bella ontweek mijn blik en ook die van Kurt om haar ogen te sluiten. Ik wreef teder over Kurt's rug en plaats mijn lippen op zijn voorhoofd en gaf een kus. 'Vertel het later maar' zeg ik fluisterend, dat Kurt het alleen hoort. Ik moest nog alles weer even verwerken, wat er is gebeurd. Gelukkig heb ik Emily gered, alleen Rachel niet. 'Ik voel me schuldig tegenover Rachel' zeg ik tenslotte aan ze.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    'Ach ja, bendes houden nou eenmaal niet van huilende, poepbroek baby's' lach ik.
    Ik haal een hand door mijn zwarte lokken, en laat mijn bruine ogen door de kamer glijden..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Liefje,' zei ik zuchtend terwijl ik zijn wang streelde. 'Je hebt alles gedaan wat je kon, het is niet jouw schuld.' zei ik lief tegen hem. Natuurlijk was ik dood ongerust om Rachel, maar we konden toch niets doen. We moesten er eerst voor zorgen dat Blaine weer helemaal beter werd. Ik drukte weer een kus op zijn lippen en keek hem doordringend aan. 'Voor nu is het belangrijk dat je goed rust en je voorbereid op de operatie.' zei ik terwijl ik zijn wang bleef strelen. Ik keek naar zijn arm, zouden ze de kogel al verwijderd hebben of was daarvoor die operatie? 'Je bent zo dapper, Blaine.' zei ik liefjes tegen hem.

    Finn Hudson

    'Daar ben ik blij mee, ik zou niet weten wat ik moest doen als ze Emily hadden.' zei ik, al iets opgevrolijkt door Santana.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik begin weer te denken, arme Emily, ik hoopte echt dat blaine niets mankeerde. Ik voel mijn tranen branden als ik aan Em denk ik heb niet eens een dag van haar kunnen genieten. Boos gooi ik mijn flesje tegen een van de muren aan...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten brben douche btw ook]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan