• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Begrijpelijk' grinnik ik.
    Ik zet het blikje neer, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte zwak om wat hij zei en kuste hem zachtjes. Ik keek vervolgens naar buiten en was heel laat geworden. 'Misschien kan ik beter naar huis gaan' zeg Bella zachtjes en ik keek haar aan. 'Is dat wel een goed idee' zeg ik bezorgd. 'Aangezien het best laat is' zeg ik zuchtend en ze haalde haar schouders op. Ik keek Kurt aan, wat hij er van vond. Misschien konden ze beter samen gaan of bleven ze allebei bij mij. En waren ze hier gewoon veilig bij me.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Bella, je moet nu niet alleen over straat gaan, niet nu er gevaarlijke mensen actief zijn hier.' zei ik bezorgd en ging rechtop zitten. 'Moet ik je thuis brengen?' vroeg ik aan haar, ik had een auto maar we zouden eerst wel even naar mijn huis moeten lopen. Ik zou sowieso bij Blaine blijven de hele tijd in het ziekenhuis, maar als Bella naar huis wilde, zou ik haar brengen en kon ik meteen wat spullen ophalen voor Blaine en mij, aangezien hij een tijdje zou moeten blijven.

    Finn Hudson

    Ik dronk mijn blikje leeg en kneep het in elkaar. Ik besloot om de televisie aan te zetten op het nieuws en keek daar naar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik keek om maar naar de tv, en zucht even.
    'Weetje Finn? e bent best wel een leuk gezelschap' grinnik ik...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik keek haar verrast aan en glimlachte. 'Jij ook, Santana.' zei ik gemeend. 'We zouden meer dingen samen moeten doen, het is gezellig.' gaf ik toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Je meent het' lach ik.
    'Maargoed, ik vind het best' grijns ik..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte zwak. 'Ik wil nu wel eigenlijk wel naar huis, ik ben kapot' zeg ik, waardoor ik nu gaapte en bescheiden glimlachte. Blaine streelde mijn haren weg en glimlachte bemoedigend. 'Het komt goed, Bella. Ook al weet ik niet wat er is gebeurd, het zal wel goed komen' zegt Blaine, waardoor ik waterig glimlachte en hem snel een kusje gaf op zijn wang. Ik ging van het bed af en keek Kurt aan. 'Is goed' zeg ik tegen Kurt en wachte even op hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Gaan we doen.' lachte ik alweer een beetje, tenminste dacht ik nu niet meer aan Bella. 'Trouwens, jij bent er telkens voor mij als ik iemand nodig heb. Maar als jij ooit wilt praten, mag je ook naar mij komen, hé.' zei ik.

    Kurt Hummel

    Ik stond op en kuste Blaine liefdevol op zijn mond en streelde lief zijn wang. 'Ik ga ook je spullen halen.' fluisterde ik zachtjes waarna ik Bella's hand pakte en met haar naar buiten liep. 'We zouden wel een stukje moeten lopen.' zei ik waarna ik haar bezorgd aankeek. 'Lieverd, zodra er iets is moet je bellen, beloof je dat?' vroeg ik bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [back]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Weet ik' lach ik, en kijk hem aan.
    Ik kijk hem weer aan, en glimlach...


    El Diablo.

    [ik ga snel douchen daarna kom imk weer, kan iemand wat met luke of rachel??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Dat beloof ik Kurt' zeg ik gemeend en glimlachte zwak naar hem. 'Maakt niet uit dat we een stukje moeten lopen, frisse lucht, doet je goed' zeg ik opgelucht en snuif de lucht op. Ik ging dichter naast Kurt lopen en hield zijn hand stevig vast. 'Ik ga toch dalijk douchen en slapen' zeg ik en gaap weer en rustig liepen we naar zijn huis. Waar zou Finn nu zijn, ik hoopte niet bij hem thuis, anders kon hij me misschien zien als ik buiten stond met Kurt bij zijn auto. 'Jij moet trouwens ook bellen, als er wat gebeurd' zeg ik nu bezorgd en keek hem aan.

    Blaine Anderson:

    'Is goed!' roep ik nog naar Kurt en zie hem met Bella weggaan. Ik zucht even en kijk naar mijn arm. Het zit helemaal in verband en het deed behoorlijk pijn. Kreunend van de pijn ging ik een anders liggen en het hielp. Opgelucht zuchte ik en staarde uit het raam naar buiten. Ik wachte maar tot Kurt er weer was.

    David Lopez:

    Uiteindelijk liep ik uit de badkamer en heb mijn gezicht opgefrist en liep naar het hok van Rachel. 'Zo heb je water en eten gekregen, slet' sis ik, waarnaar ik het raampje open doe en haar afkeurend aan keek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik besloot om Blaine te sms'en, voor als hij bij kwam. 'Het spijt me dat ik er niet bij ben, Blaine. Er was net iets gebeurt waardoor ik daar niet meer wilde blijven. Geef een seintje als er iets is en ik sta bij je.' sms'te ik. Zou hij al bij zijn? 'Nog wat te vertellen?' vroeg ik aan Santana.


    Kurt Hummel

    'Dat ga ik doen,' zei ik naar waarheid. Ik zag dat ze een beetje ongemakkelijk keek en wrijf troostend met mijn duim over de rug van haar hand. We kwamen na een tijdje aan bij mijn huis en ik liet haar in stappen en ging achter het stuur zitten en reed richting het hotel. Ik zette zacht de radio aan, zodat we iets op de achtergrond hadden. We kwamen aan bij het rode stoplicht en ik tikte ongeduldig met mijn vingers op het stuur. 'Bedankt voor alles, trouwens.' zei ik dankbaar tegen haar. Als zij er niet was, zou ik zeker flauw gevallen zijn.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik hoor een stem wat sissen wat ik negeer en een piepend geluid. Nieuwsgierig kijk ik op en zie ik zijn lelijke gezicht door een raampje afkeurend aankijken. "en last van je neus" vraag ik grijnzend. Als ik de rest net meer kon zien moest ik het zo leuk mogelijk maken toch?>

    [ff ijs eten daarna ben ik er nonstop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik schud mijn hoofd, en kijk hem aan.
    'Jij?' vraag ik, en strijk mijn outfit glad..


    El Diablo.