• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek haar bezorgd door mijn tranen heen naar haar. 'Wat een zak.' siste ik, doelend op die jongen die haar pijn gedaan had. Ik wist niet precies wat ik moest doen om haar pijn weg te halen, dus bleef haar stevig vasthouden. 'Het gaat zo wel over.' probeerde ik haar gerust te stellen en gaf haar een kusje op haar wang.

    Finn Hudson

    'Dank je, Santana.' bedankte ik haar, en bleef zo gewoon zitten, omdat het me een beetje geruststellen en keek haar dankbaar aan. Het was ook echt een schat.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'No prob' lach ik.
    Ik kijk hem aan, en glimlach.
    'Dus..'


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte zwak en zuchte opgelucht dat het minder werd. 'Het is gelukkig minder aan het worden' zeg ik opgelucht. 'Hij was zo lief voor me en alles. Dus waren we naar zijn huis gegaan en nog steeds was hij lief, maar opeens toen we bezig waren, was het ruw en deed hij het heel hard. Ik vroeg of hij zachter kon, maar hij deed het nog harder en sloeg ik hem in zijn gezicht' vertel ik zachtjes en beschaamd aan Kurt. 'Vervolgens heb ik snel aangekleed en ben ik weggerend' zeg ik nu een beetje snikkend. 'Het was dom en naief en ik wou dit helemaal niet' zeg ik gebroken en zuchte. Mijn hand legde ik op die van Kurt en Blaine en streelde met mijn duim over hun handen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Fouten maken is menselijk, normaal kan ik echt niet tegen vreemdgaan, omdat ik weet hoe het voel. Maar ik ken jou, ik zie het aan je dat je het vreselijk vindt en dat je er echt spijt van hebt. En dat gaat Finn ook in zien. laat hem gewoon even met rust, het komt goed.' zei ik geruststellend tegen haar. Zelf werd ik ook rustiger en keek ik naar Blaine. Hij was nog altijd bleek. Ik voelde dat Bella haar hand op de onze legde en glimlachte zwakjes, omdat ik me nu niet meer zo alleen voelde.

    Finn Hudson

    'Ik moet zo naar huis,' verzuchtte ik. 'Emily in bed leggen en alles verschonen, aangezien alles onder het bloed zit.' zuchtte ik. Ik moest het wel schoonmaken, want onze ouders waren niet thuis en ik wilde het Kurt besparen, als hij thuis kwam omdat hij er niet tegen kon. 'Ga je mee?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Is goed' zeg ik, en sta op.
    Ik kijk hem aan, en glimlach..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik zou hem sowieso met rust laten' zeg ik zachtjes en gebroken. 'Je bent mijn beste vriend, Kurt. Ik kan niet zonder jou' zeg ik gemeend en kijk hem zwak glimlachend aan en kijk weer naar Blaine. Ik laat Finn voor nu met rust en zie wel wat er van komt. Het was uit en nu kan ik tenminste even aan mezelf werken en school. Alleen op school zou ik hem alleen maar zien en kon ik hem niet ontwijken. Ik zuchte zachtjes en legde mijn hoofd op Kurt's schouder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'En jij bent mijn beste vriendin, Bella. Het komt goed..' zei ik terwijl mijn hoofd tegen de hare liet rusten en zo naar Blaine bleef kijken. Ik hoopte dat hij snel wakker werd. Ik wist wel dat hij buiten levensgevaar was, maar toch zou ik pas honderd procent opgelucht zijn als hij wakker werd. Maar gelukkig voelde ik me een stuk beter nu ik schone kleding aan had. 'Weet jij misschien wat er gebeurt is?' vroeg ik. Het enige waar ik aan kon denken was Blaine, ik wist niet eens waarom hij zoveel bloedde en waar iedereen was.

    Finn Hudson

    Ik stond op en duwde de kinderwagen naar de auto en zette de maxi-cosi weer vast en klapte de kinderwagen in de achterbak. Daarna ging ik achter het stuur zitten en wachtte op Santana.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik plofte op de stoel, en keek hem aan.
    'Let's go.' lach ik..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Sorry, Kurt. Maar dat weet ik niet. Ik ben samen met jou naar huis gegaan en hebben beide Blaine op bed gezien, maar Finn heeft me niets vertelt over hoe het kwam' zeg ik spijtig en kijk hem in mijn ooghoeken aan. 'Dus ik weet het niet, we moeten wachten tot Blaine wakker wordt. Dan kan hij het vertellen' verzucht ik en sla mijn benen over elkaar. Ik keek naar Blaine en hoopte dat hij snel wakker werd, dan was Kurt opgelucht en niet meer verdrietig. Natuurlijk wou ik zelf ook dat hij wakker werd, aangezien hij ook mijn beste vriend was. Ik hield ongelovelijk veel van de jongens. Ze waren mijn alles.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik reageer zo! Ik ga even naar huis lopen (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Zozo, dat is vroeg! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik kreeg enge gedachten over wat er gebeurt zou kunnen zijn en probeerde ze van me af te schudden. 'De ergste scenario's spoken door mijn hoofd.' zei ik en zuchtte gekweld en trok zijn hand een stukje naar me toe, om er een kus op te drukken. Vervolgens hield ik zijn hand tegen mijn wang, omdat het me gerust stelde. Ik keek naar Blaine en voelde mijn ogen weer waterig worden. Wat was er in hemelsnaam gebeurt? Ik wilde niet dat Blaine weer een trauma op liep. En waar was Rachel in hemelsnaam?

    Finn Hudson

    Ik reed naar huis toe en parkeerde de auto, ik haalde Emily eruit en zag dat ze weer in slaap gevallen was. Ik hielp Santana uit de auto en liep vervolgens naar binnen.

    [Haha, ja inderdaad XD]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik liep ook maar naar binnen, en plof neer op de bank.
    'Dus... Wat ga je nu doen?'


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Rustig, Kurt' zeg ik troostend en geruststellend en wreef over zijn rug. 'Het komt goed met Blaine' zeg ik bemoedigend en keek naar hem en vervolgens naar Blaine. Alsjeblieft wordt wakker, Kurt wordt dalijk helemaal gek! Opeens hoorde ik gekreun en ga gelijk rechtop zitten. 'Kurt, hij wordt wakker' zeg ik opgelucht en blij en zie Blaine's ogen open gaan en om zich heen kijkt. Hij kijkt vervolgens naar ons en ik glimlach zwakjes.

    Blaine Anderson:

    Het deed ongelovelijk veel pijn aan mijn arm en schouder. Ik kreunde van de pijn en deed vermoeid mijn ogen open. Waar was ik, aangezien ik in een bed lag en keek om me heen. Een ziekenhuiskamer en keek naar rechts, waar Kurt en Bella zaten. Ik keek ze aan en zag Kurt met een betraande gezicht naar me kijken en Bella die zwakjes glimlachte. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik schor.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Emily in bed stoppen, Kurts bed verschonen en dan iets drinken?' stelde ik voor. 'Ik ben zo klaar,' zei ik waarna ik Emily op de commode legde en haar snel verschoonde. Het ging makkelijker dan ik dacht en legde haar in haar bedje. Ze sliep gewoon rustig door. Ik controleerde even of de babyphone aanstond en liep daarna naar Kurts kamer. Zijn bed zat helemaal onder het bloed. Ik trok zijn kussensloop eraf en zijn dekens en hoeslaken en deed alles in de wasmachine. Hopelijk werd het weer schoon. Verder maakte ik de overige bloedvlekken schoon en daarna gaf ik Santana een blikje cola en plofte ik vermoeid op de bank naast haar. 'Wat een dag.' mompelde ik terwijl ik het colablikje opende.

    Kurt Hummel

    'Blaine!' riep ik waarna ik snel opstond en mijn armen voorzichtig om zijn hals sloeg, zonder hem pijn te doen en mijn gezicht begroef in zijn shirt. Ik was zo blij dat hij wakker was dat ik wel kon janken. 'Ik ben zo blij dat je wakker bent.' snikte ik in zijn shirt, ik betwijfelde of hij hoorde wat ik zei. Hij had gevraagd wat er gebeurt was, maar dat wist ik ook niet. Ik keek weer naar hem, ik was zo blij dat ik zijn mooie ogen weer kon bekijken, dat ik zijn stem weer hoorde. 'W-wij weten ook niets.' zei ik stotterend. 'Ik kreeg van Finn een sms'je en toen we thuis kwamen lag er overal bloed en was er iets met je arm.' zei ik verstikt door tranen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.