• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Het spijt me, maar wat kan ze doen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ze zullen zo praten maar ik ben even eten, Elliott komt zo naar haar toe]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan caspers

    'Heey.' zei ze terug "dat is sakon" zei ik terwijl ik naar mijn soul wees "en ik ben athan" zei ik terwijl ik mijn hand uit stak, ik zie sakon in de verte een beetje wantrouwend kijken naar de soul van het meisje even grinnik ik en wend mijn blik af van sakon en kijk ik haar weer aan.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "Dat is sakon" Zegt hij terwijl hij naar zijn Soul wees. "Een Arabische Oryx?" vraag ik dan en glimlach. "En ik ben Athan" Vervolgt hij dan en ik knik. "Aangenaam, Rachelle but I prefer Rae." zeg ik dan met een lachje. "Dit hier is Nýchta." zeg ik. Nýchta kijkt naar de Oryx en glimlacht. "Ze valt geen andere Souls aan, daar is ze te lief voor." Als ze Sakons blik ziet trekt ze haar snuit op. "Hoe durft hij me daarvoor aan te zien?" zegt ze dan en ik grinnik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan caspers

    "Een Arabische Oryx?" vroeg ze met een glimlach "ja, dat is hij" zei ik tegen haar "Aangenaam, Rachelle but I prefer Rae." zei ze erna met een glimlach "Dit hier is Nýchta." stelde ze haar soul voor "Ze valt geen andere Souls aan, daar is ze te lief voor."zei ze waarschijnlijk had ze sakon's blik gezien. "oke Rachelle ehh Rae, hij is een beetje wantrouwend voor" zei ik waarna ik even dacht "roofdieren die normaal op zijn soort jagen" ging ik weer verder terwijl ik sakon in mijn ooghoeken naar ons toe zie komen en naast me komt staan en het is veilig? vroeg hij mij nogsteeds wantrouwend ja dat is het zei ik terug naar sakon waarna ik even grinnik


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elliott Stepehns
    En weer rent Sophie weg. "wat moet ik doen? " mompel ik zachtjes. Ik slaak een diepe zucht. "Achter haar aangaan en je over laten halen" Antwoord Dusty 'is dat wel verstandig?' vraag ik terug. "Doe het nou maar gewoon!!" Ik zucht even en loop dan langzaam de gang in, de trappen op richting de docenten slaapkamers en docentenkamer. Ik klop zacht op Sophie's kamer, "Sophie?" vraag ik zacht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites

    De pijn komt sneller en heviger en ik bijt in een kussen om het vol te houden, niet uit te schreeuwen. Dan hoor ik een zacht geklop en Elliott zegt zacht mijn naam. Ik ben blij om hem te horen, hij is achter me aan gekomen. 'Hij is open.' Het is me gelukt om dat tussen twee steken door te zeggen. Ik sta op en doe de deur dan zelf open.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Damn, nu moet ik gaan. Ik heb misschien Wifi in dat restaurant, maar ben niet zeker.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Elliott Stephens
    Sophie opent de deur en ik glimlach even zwakjes als ik haar aankijk. "Hey" zeg ik zacht. Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen of zeggen. Ik sta voor iedereen klaar, maar de enige die voor mij klaar staat is Dusty.. De enige die mij zegt wat te doen. "mag ik binnen komen ?" vraag ik dan. We kunnen hier wel de hele avond blijven staan maar daar schieten we niks mee op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "Oke Rachelle ehh Rae, hij is een beetje wantrouwend voor, roofdieren die normaal op zijn soort jagen" Sakon komt naar ons toe en ik knik. "Ah, oke." zeg ik dan en ga in een lotus houding zitten. "Dus, vertel eens wat brengt je hier." zeg ik dan en glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan caspers

    "Ah, oke." zei ze terwijl ze in de lotus houding ging zitten "Dus, vertel eens wat brengt je hier." ging ze verder, "de vijver" zei ik terwijl ik ga zitten "je vind het toch niet erg?" vroeg ik haar terwijl ik naar sakon keek die op zijn gemakje aan het grazen was.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "De vijver" Zegt hij dan terwijl hij gaat zitten. "Je vind het toch niet erg?" vraagt hij dan en ik glimlach. "Nee, tuurlijk niet. De vijver staat niet op mijn naam dus ga je gang." zeg ik dan en lach. Ik strek mijn benen weer en kruis mijn enkels over elkaar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Caspers

    "Nee, tuurlijk niet. De vijver staat niet op mijn naam dus ga je gang." zei ze waarna ze glimlachte, ik zag sakon uit de vijver drinken hij was de panter vergeten of hij was nietmeer bang ik lachde "dus.. is dit jouw eerste jaar of zit je hier langer op school?" vroeg ik haar terwijl ik sakon over zijn hoofd aaide terwijl hij naast mij ging zitten.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "Dus.. Is dit jouw eerste jaar of zit je hier langer op school?" Vraagt hij dan en aaide Sakon over zijn hoofd. Ik glimlachte en Nýchta ging beschermend over mijn onderlijf liggen. "Ik zit hier al drie jaar op school." zeg ik dan en glimlach, langzaam komen alle herinneringen weer terug. "Dit is jou eerste dag neem ik aan?" vroeg ik toen en dacht na. Hij kwam niet voor in de herinneringen die ik kreeg van vorig jaar.
    "Dit is een hele leuke school, alleen soms is het onmenselijk." zeg ik dan en haal nonchalant mijn schouders op waarna ik op mijn ellebogen leun.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Caspers

    "Ik zit hier al drie jaar op school." zei ze waarna Nýchta beschermend tegen haar ging liggen even lachte ik ze hoefde zich geen zorgen te maken dacht ik waarna sakon zijn hoofd op mijn schoot legde, "Dit is jou eerste dag neem ik aan?" vroeg ze waarna ze nadacht mijn mondhoek krulde een beetje omhoog "ja dat klopt" zei ik "Dit is een hele leuke school, alleen soms is het onmenselijk." zei ze waarna ze nonchalant haar schouders op haalde waarna ze op haar ellebogen ging leunen even dacht ik na over wat ze zij "hoezo is het soms onmenselijk?" vroeg ik haar maar.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped