• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {} ik ga bye niemand reageert veel {}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Jadelynn Sophie Bright
    'Je moet je passie en plezier niet opgeven omdat iets je tegen zit.' Ze kijkt me aan. Ze had misschien gelijk. Misschien gaf ik te snel op. 'Omdat één persoon je niet vertrouwd betekent het niet dat wij 't niet doen. Je kookt in principe toch voor ons en niet voor hem? Als hij dat vindt dan eet hij iets anders en raakt hij je eten ook niet aan.' Zegt ze dan beslist. 'Geloof in je eigen woorden. Jij hebt mij gezegd dat ik me niet door mijn angsten moet lijden.' Ze glimlach en kijk naar achteren blijkbaar naar iemand. 'Dus moet jij het niet doen door je door oordelen te laten lijden.' Eindige ze. Ik kijk haar aan. Misschien had ze gelijk. 'Weet je Rachelle. Je zou een psycholoog moeten worden. Maar je hebt gelijk. Ik kook met emotie en ik overdreef misschien gewoon een beetje. Verwacht morgen maar een lekker ontbijtje inplaats van boterhammen.' Zeg ik met een knipoog. 'Ga maar terug naar je tafel. Ik ben even naar de keuken.' Zeg ik met een klein glimlachje. Ik sta op en loop terug naar de keuken. Ik sluit de deur achter me en kijk de koks aan. 'Jullie kunnen koken, maar ik zal jullie helpen. Ik doe morgen mee, maar jullie mogen het ontbijt van Elliott klaarmaken. Hij wou mijn eten niet en wilt niets met me te maken hebben dan hoeft hij ook niet mijn eten te eten.' Zeg ik met een glimlachje. Een kokin omhelst me en ik glimlach naar ze. Ik pakte alvast wat deeg en begon het te rollen. Aangezien ik morgenochtend koelle stukken deeg nodig had anders had ik zoveel werk aan. 'Rollen jullie het deeg maar vast.' Zeg ik vriendelijk tegen ze. Ik maak hem in de vorm van een croissantje en de eerste leg ik in de koelkast. 'Vormen jullie ze even ik kom zo terug.' Vraag ik vriendelijk.

    Kate Skye Woods
    Ik eet zelf een hap van de Meringue taart. 'Deze taart is echt lekker die moeten jullie ook proeven.' Zeg ik verlekkerd over de taart. Hij was heerlijk. Ik schep van alles een beetje op en eet door tot ik bijna ontplof. Het was 18:55 dt betekende no 5 minuten eten en dan was het klaar. Ik zie Jadelynn weglopen naar de keuken. 'Misschien gaat ze tegen de koks zeggen dat ze weer gaat koken.' Zeg ik hoopvol. Ik wou zo geen eten uit blik!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Als ik mijn eten op heb, draai ik me naar de Directeur toe. "Ik heb mijn beslissing genomen. Ik stop. Morgenochtend vroeg heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weg. Ik heb hier geen zin meer in" Zeg ik, met dat sta ik op, raap Dusty van de vloer en verlaat de eetzaal, door naar de tuinen en plof op een bankje. "weet je zeker dat dit de juiste beslissing was Elliott?" vraagt Dusty. Ik druk een kusje op zijn hoofd. 'nee'

    [iemand zin om Elliott tegen te houden? :Y)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stephen Connery
    "ah, morgen weer ontbijt" zeg ik opgelucht als ik dat in Bandit zijn gedachte opvang en ik glimlach. Ik leg nog iets van vlees op mijn bord en zet het bord dan onder de tafel neer voor Bandit die dan meteen begint te eten.

    anne rose Whitlock
    "gelukkig' zeg ik en ik glimlach "ik vind het eten heerlijk" en ik pak nog een toetje voor het zo te laat is. Ik loop weer terug met van alles wat op mijn bord en weet nu al dat ik veel te veel heb gepakt dus zet ik ht bord in het midden van de tafel zodat Stephen ook kan pakken. "Pak maar, ik krijg het toch nooit op" en we pakken allebij wat van het bord.

    Rechazame schreef:


    [iemand zin om Elliott tegen te houden? :Y)]


    (Nick wil het Wel proberen als dat goed is )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ga je gang]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    'Deze taart is echt lekker die moeten jullie ook proeven.'zei Kate en propte haar vol.Ik nam ook een stuk taart deze was echt lekker."Ik heb mijn beslissing genomen. Ik stop. Morgenochtend vroeg heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weg. Ik heb hier geen zin meer in"hoor ik de leraar die Eliot noemde zeggen en hij stond op.Mijn mond zakte open waardoor een stuk taart mijn mond uitviel."Menneer wacht!"Roep ik en ren hem achterna.Ookal mocht ik niet van tafel,maar deze kans kon ik toch niet missen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 1:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    "Meneer wacht!" Nick rent de tuin in. Ik kijk hem een beetje verbaast aan. "Wat is er?" vraag ik nog steeds een beetje verbaast. Ik had niet verwacht dat iemand me achterna zou gaan, had ook een beetje gehoopt alleen te zijn om na te denken, aan de andere kant ook niet. Dan was ik wel naar mijn kamer gegaan. Ondertussen blijf ik Dusty aaien, ook die kijkt Nick nieuwschierig aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik lach als ze zegt dat ik psycholoog moet worden. 'Dankuwel.' Zei ik en knikte toen ze zei dat ik weer terug mocht. Ik liep met een grijns naar mijn tafel en ging weer tussen Aiden en Stephen zitten. 'Psycholoog Rachelle Lemmons.' Zeg ik dan en lach. 'Hoe klinkt dat jongens?' Vraag ik dan en pak een punt van een taart. Ik hap en glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick Sheeran
    Ik was hem tot in de tuin achterna gerent "Wat is er?" vroeg hij wat verbaast."Meneer als u stopt dan kan niemand meer verder hier.We hebben uw lessen nodig om goed met onze Souls om te kunnen gaan.Ookal heb ik nog geen les gehad en als u weg gaat heb ik nooit die les gehad.Niemand zou kunnen afstuderen na al die jaren dat sommige hier hebben gezeten.Ik heb de kans gekregen hier te kunnen gaan les volgen en als u weg gaat is mijn kans voorgoed verdwenen."alles wat ik nu zei meende ik oprecht.Ik wou echt alles eraan doen om hier afgestudeerd te graken en samen met Toxic dingen te leren en beter te worden.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 1:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    ."Meneer als u stopt dan kan niemand meer verder hier.We hebben uw lessen nodig om goed met onze Souls om te kunnen gaan.Ookal heb ik nog geen les gehad en als u weg gaat heb ik nooit die les gehad.Niemand zou kunnen afstuderen na al die jaren dat sommige hier hebben gezeten.Ik heb de kans gekregen hier te kunnen gaan les volgen en als u weg gaat is mijn kans voorgoed verdwenen." Ik krab even verbaast op mijn achterhoofd en ook Dusty kijkt me even aan. "Dat vind ik heel lief van je...Nick was het toch?" Ik krab even op mijn slaap. "Er komt vast wel een andere goede leraar of lerares voor in de plaats" Ik glimlach even naar hem. "Om te leren met je Soul om te gaan heb je mij niet perse nodig......"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stephen Connery
    "wauw, psycholoog" en ik lach "misschien moet ik dat worden, ik kan toch gedachte lezen" en ik grijns. "dit is trouwens Anne" stel ik der voor aan Aiden en Rae. "En voordat je je hand uitsteekt, ze neemt hem niet aan" zeg ik er dan nog achteraan en geef even een knipoog aan Anne. Anders hebben zo weer een ongemakkelijke situatie aan tafel en dat wil ik niet.

    Anne Rose Whitock
    Stephen stelt me voor aan een jongen en een meisje die aan de tafel zitten en waarschuwt ze dat ik ze niet zal aanraken en ik glimlach even. Ik steek mijn hand maar even in de lucht (zo van hoi weetjewel xD) "hoi ik ben Anne" en ik glimlach dan even naar allebij.

    Nick Sheeran
    Hij krabte even verbaast op zijn achterhoofd en ik beet op mijn lip."Dat vind ik heel lief van je...Nick was het toch?" Daarna krabte hij even op zijn slaap."Er komt vast wel een andere goede leraar of lerares voor in de plaats" zei hij en glimlachte dan "Om te leren met je Soul om te gaan heb je mij niet perse nodig......" "Ja ik ben Nick meneer en is er echt iemand die u kan vervangen?Ik denk het niet echt,want mensen kun je niet vervangen,dan is het gewoon niet het zelfde toch?"zei ik met een zielige ondertoon en keek hem eingelijk smekend aan om niet weg te gaan.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 1:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    "Ja ik ben Nick meneer en is er echt iemand die u kan vervangen?Ik denk het niet echt,want mensen kun je niet vervangen,dan is het gewoo niet hetzelfde toch?" Ik grinnik even als ik de zielige ondertoon hoor. "je hebt een goed karakter Nick" zeg ik met een glimlach. "Ik vind het ook erg lief dat je me probeert tegen te houden" ik slaak even een zucht, kijk met een enigsinds droevige uitdrukking naar Dusty en aai hem. "Ik heb je nog nooit les gegeven dus voor jou zal er niet veel veranderen'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    "je hebt een goed karakter Nick" zei hij met een glimlach. "Ik vind het ook erg lief dat je me probeert tegen te houden"hij slaakte even een zuch en keek dan naar zijn Fret. "Ik heb je nog nooit les gegeven dus voor jou zal er niet veel veranderen' zei hij daarna."Maar Meneer ik wil geen andere leraar en vervanging daarvoor zoeken is vast ook onmogelijk.Alstublieft blijf hier.zei ik weer opdezelfde manier als net.Ik had daarnet ook waat van het gesprek opgevangen tussen de Directeur en hem en hij zei zelf ook dat er geen vervanging is voor dat vak.Ik keek nu ook met pupppy ogen naar hem,dat had ik geleerd van Toxic.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH