• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik ben gaan slapen tot morgen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    ."Maar Meneer ik wil geen andere leraar en vervanging daarvoor zoeken is vast ook onmogelijk.Alstublieft blijf hier" zegt Nick om me vervolgens met puppy oogjes aan te kijken en ik lach even zacht. "ik zal er over nadenken goed?" Ik glimlach naar de jongen. Ik weet niet of ik het daadwerkelijk zou doen, maar misschien stelde het deze jongen gerust. Ik kijk weer naar Dusty. Ik gaf hier dan wel altijd met plezier les, maar ik voel me al tijden eenzaam, dat akkefietje met Jadelynn vorig jaar hielp ook niet. Toen zijn mijn ouders ook nog eens afgelopen zomer overleden. Nu was ik écht alleen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 1:39 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [trusten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    Hij lachte even zacht "ik zal er over nadenken goed?" zei hij en glimlachte toen naar me en ik knikte."Oké Meneer!"zei ik wat blijer en liep weer terug naar de eetzaal.Ik hoopte dat hij echt bleef,want anders word het wel een ramp.Ik had eindelijk weer de eetzaal berijkt en deed zo stil mogelijk de deur open,maar hij kraakte wat.ik kon straf krijgen omdat ik zonder toestemming de eetzaal verliet.Ik keek naar beneden en liep terug naar tafel 2 waar Athan en Kate nog zaten.Ik ging weer zitten en at zonder iets te zeggen verder de pudding op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "Dit is trouwens Anne." stelt Steph Anne voor aan mij en Aiden. "En voordat je je hand uitsteekt, ze neemt hem niet aan" Ik knik. "Hoi ik ben Anne" zegt het meisje dan. Ze was een aantal jaartjes jonger dan dat ik was. Ik glimlachte even. "Rachelle, but I prefer Rae." Ik lach en neem nog een hap van mijn taart. "Ach, ik heb dit gemist." zeg ik dan en grijns.
    "Wat gaan we eigenlijk na het eten doen?" vroeg ik toen. "Geen lessen vandaag dus we zijn toch gewoon weer vrij?"
    Ik kijk achterom naar Nýchta. Als ze klaar is met eten wilt ze eigenlijk naar me toe komen, maar bedenkt dan dat er regels zijn. Ik glimlach. Na het eten ging ze meestal op mijn schoot of bij mijn voeten liggen, krulde zich helemaal op en ontspande dan. Ze sliep niet. Ze zei dat als ze sliep en er wat zou gebeuren ze misschien te laat kon zijn om me te helpen.
    Ik zei vaak dat ik het redde, maar toch nam ze geen risico's. Als ik weer een paar herinneringen van Nýchta en mij glimlach ik. "Anne, dit is trouwens Nýchta." zeg ik dan en wijs naar de zwarte panter.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 10:37 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    { Ahh Elliot is niet alleen. Rae wil wel met liefde nog een paar messen koekjes werpen zodat hij blijft. :3 }

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 10:42 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [met messen jaagt em juist weg hahaha :p]

    Elliott Stephens
    "Oké Meneer!" zegt Nick blijer en loopt dan terug naar de eetzaal. Ik slaak een diepe zucht en zak wat onderuit. "Het komt wel goed Elliott..." 'dat is heel makkelijk gezegd Dusty' denk ik terug. Dusty klimt tegen me op en drukt dan zijn koppie tegen me aan. "Het doet even pijn maar die trekt wel weer weg" Ik zucht even en knuffel Dusty. 'maar de eenzaamheid niet Dusty' Dusty geeft een paar zachte likjes op mijn wang "Jawel vertrouw me maar"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( Gheheh. Daarom heeft Rae altijd nog een stel koekjes die ze kan werpen, aangezien ik neit weet hoe Elliot nog tegenover haar doet na het akkefietje van vorig jaar :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Anne rose whitlock
    HEt meisje stelt zich voor als rachelle en geeft aan dat ze liever Rae genoemd wordt. Ze wijst naar haar zwarte panter en stelt die voor als Nýchta. Ik kijk even naar Nýchta en glimlach even naar der. "Die witte tijger is Kyra" en ik glimlach even. Kyra kijkt zich om als ze der naam hoort. Ik pak ondertussen nog een stukje taart van het bord dat ik in het midden heb neergezet zodat ze allemaal kunnen pakken.

    Sirens schreef:
    ( Gheheh. Daarom heeft Rae altijd nog een stel koekjes die ze kan werpen, aangezien ik neit weet hoe Elliot nog tegenover haar doet na het akkefietje van vorig jaar :3 )


    [she could always try :p Elliott koestert geen wrok tegen leerlingen ;)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ben weer weg, ff zonnen. over uurtje ongeveer weer terug =)]

    Rechazame schreef:
    (...)

    [she could always try :p Elliott koestert geen wrok tegen leerlingen ;)]


    ( Ghehe. En Rae niet tegen leraren. Al zal het wel zonde zijn. Jadelynn en Elliot zijn toch haar favorite leraren. Ghehe. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [dan gaat ze met Elliott praten en hem pushen te blijven xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( Ghehe dat kan Rae erg goed hoor onderschat haar niet. Zal ik haar even brengen voor je ? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ben er weer. Naar wie kan Aiden Kate of Jadelynn?]


    I'm finally back, Finally after a Year break