• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sirens schreef:
    ( Ghehe dat kan Rae erg goed hoor onderschat haar niet. Zal ik haar even brengen voor je ? )

    [haha doe dat]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik glimlach naar Anne. 'Kyra, leuke naam!'
    Rae, zullen we even naar buiten gaan? Wil even wat lopen. Ik kijk naar Nýchta en glimlach. 'Tuurlijk.' Ik kijk naar Aiden, Steph en Anne. 'Ik ga even wat met Nýchta lopen. 'Verdwijn niet.' zeg ik dan nog tegen Aiden en loop een stukje door. Ik glimlach en loop de tuin in. Waarna Nýchta zich strekt en al snel bij me is. Ik glimlach. 'Ga maar lekker lopen.' zeg ik dan en ze is meteen alweer weg. Als ik verder op Elliot zie frons ik en loop naar hem toe. 'Wat doet u hier?' vraag ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    "Wat doet u hier?" Hoor ik plotseling. Als ik op kijk zie ik Rachelle voor me staan. "Hey Rachelle" antwoord ik met een glimlach. "Ik ben even zitten en nadenken" beantwoord ik haar vraag dan. "Ze weet het niet? Vreemd ik eb het net alle souls laten weten...of ze doet alsof??" Ik kriebel Dusty op zijn kopje. 'ik weet het niet' stuur ik terug naar hem. "Wat doe jij al uit de eetzaal?" vraag ik dan vriendelijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "Hey Rachelle" zegt hij dan en ik glimlach. "Ik ben even zitten en nadenken" ik knik en ga naast hem zitten. "Wat doe jij al uit de eetzaal?" Ik kijk van hem naar Nýchta. "Nýchta wou even lopen, dus doe ik dat ook. Het is een gewoonte van ons om na het eten een wandeling te maken, of ik laat haar gewoon even lopen." "Hij gaat weg Rae. Dat verteld Dusty me net." Ik frons. " Waarom wilt u weggaan?' vraag ik dan.


    [ Kom op mijn mobiel. Moet weg ! x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    "Nýchta wou even lopen, dus doe ik dat ook. Het is een gewoonte van ons om na het eten een wandeling te maken, of ik laat haar gewoon even lopen." Ik knik even. "Het is altijd even fijn om na het eten te wandelen" antwoord ik. Plotseling fronst Rachelle. "Waarom wilt u weggaan?" vraagt ze dan. Ik zwijg even. Hoe moet ik dit aan haar uitleggen. Uiteindelijk slaak ik een zucht. "Omdat een mens grenzen heeft Rachelle"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( en daar zit ik dan te wachten bij de mondhygiënist. -.-)

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Ik zucht. 'Dat klopt. Maar weggaan?' Vraag ik dan. 'Ik heb mijn grenzen vorig jaar blijkbaar ook bereikt. Maar ik ben toch ook niet weggegaan?' Ik kijk hem aan. 'Waarom gaat u precies weg?' Vraag ik en bijt op mijn lip. Ik wou niet dat een van mijn lievelingsdocenten wegging. Zeker niet als het docent verzorging was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    "dat klopt maar weggaan? Ik heb mijn grenzen vorig jaar blijkbaar ook bereikt maar ik ben toch ook niet weggegaan?" Ik grinnik even. "Ja maar jij bent een leerling Rachelle, jij moet al deze dingen nog leren." antwoord ik. "Waarom gaat u precies weg?" Ik zwijg even. "Omdat ik de grote boeman ben als ik dingen niet meer pik. Ze was me telkens aan het uittesten vorig jaar...Ik heb niks gedaan. De begon meteen weer dit jaar, ik spring uit mijn vel en ik ben de boeman" Ik slaak een zucht. "Ik heb geen zin meer in dat getouwtrek en telkens op mijn tenen te moeten lopen door haar. Het is te vermoeiend"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    'Ik ben misschien een leerling, maar wel een mens.' Zei ik toen. 'En hoe moet ik alles leren als u weggaat. U weet dat er veels te weinig docenten zijn met die functie.' Ik speel even met de hanger die ik van Aiden had gehad. 'En ik vind jullie ruzies nergens op slaan. Jadelynn heeft het recht niet om zo te doen maar u ook niet om haar te beschuldigen. '
    Ik kijk hem weer aan 'Weglopen brengt niks op. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    "Ik begrijp dat je dat vind, Maar ik denk niet dat je deze ruzie begrijpt, hell soms begrijp ik het zelf niet eens" Ik kijk Dusty even aan. "Misschien brengt het me wat rust, minder stress" Ik zwijg weer een tijdje en kijk naar de lucht die langzaam roze kleurt en hier en daar al een ster tevoorschijn komt. "Het is voor mij ook moeilijk hoor...Ik heb hier altijd met plezier les gegeven...nouja totdat..." Ik zwijg weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Je geeft toch aan ons les? En niet aan haar?' zeg ik dan. 'Je doet het toch voor ons en niet voor haar.' Ik kijk even naar de lucht en dan weer naar hem. 'De optie 'weggaan' is denk ik uitgesloten. Want als u gaat krijgt u toch alleen maar spijt.' Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Misschien moet u buiten haar kijken. Eén persoon hoort je niet naar beneden te kunnen brengen.' zeg ik dan en sta op. 'Ik ga even verder lopen met Nýchta. Ik hoop dat dit gesprek u verder heeft geholpen of heeft na laten denken.' zeg ik dan en fluit waarna Nýchta komt. Ze groet Dusty. 'Hopelijk tot morgen meneer, of later nog.' zeg ik en loop dan weer weg. Dieper het bos in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    "Je geeft toch aan ons les? En niet aan haar? De optie 'weggaan' is denk ik uitgesloten. Want als u gaat krijgt u toch alleen maar spijt." Rachelle haalt haar schouders op. "Misschien moet u buiten haar kijken. Eén persoon hoort je niet naar beneden te kunnen brengen." Rachelle staat op "Ik ga even verder lopen met Nýchta. Ik hoop dat dit gesprek u verder heeft geholpen of heeft na laten denken" Ik knik even en glimlach naar Rachelle "Dankje" zeg ik dan. "Hopelijk tot morgen meneer, of later nog" Ik knik glimlachend. "Ik zie je Rachelle" zeg ik glimlachend en ik kijk haar even na. "Twee die je niet weg willen hebben...Al van gedachte veranderd?" Ik haal mijn schouders even op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Kan ik een samenvatting krijgen?]]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ Niet veel gebeurd denk ik. Rachelle en Nick hebben net een gesprek met Elliot gehad aangezien hij weg wil gaan. Rae heeft ook een gesprek met Jadelynn gehad zodat die blijft koken en dat was het denk ik wel.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Bedankt!!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ Argh. Ik wordt helemaal gek. Die sjfnerjbgejir vrouw heeft me alleen maar asdfghjkl pijn gedaan -.- Het lijkt alsof ze al mijn kiezen eruit heeft getrokken :s ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.