• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Alstje! ]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik loop een vrij bekende route voor me, terwijl ik hier vandaag nog niet ben geweest en langzamerhand krijg ik steeds meer herinneringen terug. De dag dat ik hier voor het eerst aankwam met Nýchta. Ik glimlach als ik bekijk hoe Aiden, Stephen en Kate er toen uitzagen. We waren allemaal het zelfde gebleven maar toch heel anders geworden. Als ik een paar takken opschuif kom ik uiteindelijk in een veld vol bloemen en ik ga zitten waar ik even wat muziek opzet en zachtjes begin te zingen.
    Hierdoor werd Caithlynn vroeger altijd rustig, als ik voor haar zong als ze niet kon slapen, of als ze bang was. Ik glimlach even als ik aan haar terug denk en gaap waarna Nýchta zich achter me legt en me op haar laat liggen. Ik sluit even mijn ogen en luister naar mijn eigen stem en de muziek om me heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sophie Whites
    Ik heb een tijdje met een stukje vlees zitten spelen en ben het beu. Ik sta op en breng mijn bord weg. Daarna ga ik naar buiten om even een luchtje te scheppen en ik zie Elliott staan. 'Hoi!'

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:37 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:38 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elliott Stephens
    "Hoi!" Ik kijk op en zie Sophie staan. Ik knijp me ogen iets samen vanwege de ondergaande zon. "hey Sophie" antwoord ik. Ik zak wat meer onderuit, strek mijn benen voor me uit en kruis mijn enkels. Iets wat Dusty altijd geweldig vind omdat hij er altijd op en neer op mijn benen rent dan. Maar dit keer blijft hij zitten. Hij is er ook totaal niet blij mee dat ik weg wil gaan, hij heeft het hier wel naar zijn zin.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites

    'Wat doe jij hier zo alleen?', het is oprechte interesse. Ik ga naast hem zitten en strek mijn benen op dezelfde manier, of dat probeer ik toch. Lilly gaat op mijn buik liggen en ik glimlach. Als ik bij Elliott ben, dan voel ik me goed, veilig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    •heb ik wat gemist?•


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elliott Stephens
    "Wat doe jij hier zo alleen?" vraagt Sophie voor ze naast me gaat zitten, en probeert in dezelfde houding te gaan zitten. Ik grinnik even en haar Hermelijn Lilly gaat op haar buik liggen. Maar in plaats van dat Dusty naar haar toe gaat, krult hij zich verdrietig op, op mijn schoot. "Zitten, Nadenken" antwoord ik. Ik kijk even naar de plek waar Rachelle verdwenen was. Ze had wel goede argumenten gegeven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites

    'Oké, ik ken je een paar uur, en met jouw karakter is dat genoeg om te weten dat er iets grondig mis is.' Ik kijk recht in zijn ogen. 'Dus, kom op, hier met je probleem.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Elliott Stephens
    "Oké, ik ken je een paar uur, en met jouw karakter is dat genoeg om te weten dat eriets grondig mis is." Sophie kijkt me recht aan. "Dus komop, hier met je probleem" Ik grinnik even. Dusty maakt een zielig, verdrietig geluidje en ik aai hem even om hem te sussen. Ik zucht even, kijk dan weer voor me uit. "Ik zit te denken om te stoppen Soph" zeg ik. "Niet eind van het jaar, maar morgen weg gaan dan zeg maar.." zeg ik zachtjes. Ik kijk Sophie niet aan, maar voor me uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites

    'WAT?!' Ik schiet recht en Lilly valt piepend van me af. 'Dat kun je niet menen Elliott! Echt niet! Denk aan al de leerlingen en de Souls en aan iedereen hier.' Ik zucht en neem Lilly weer op mijn schoot. 'Denk aan mij.' Het is meer een fluistering dan iets anders maar ik heb hem écht nodig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sirens schreef:
    [ Niet veel gebeurd denk ik. Rachelle en Nick hebben net een gesprek met Elliot gehad aangezien hij weg wil gaan. Rae heeft ook een gesprek met Jadelynn gehad zodat die blijft koken en dat was het denk ik wel.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    { is er iets dat athan kan doen?? ik verveel me >.< }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [ Ik lees dat stukje van Sophie en dan komt : Alles is liefde - Blof..
    - schoot in de lach - ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Yes, hij kan naar Rachelle? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    "WAT?!" roept Sophie als ze overeind schiet. Zachtjes wrijf ik over mijn oor. "Dat kun je niet menen Elliott! Echt niet! Denk aan al de leerlingen, en de souls en aan iedereen hier" zegt Sophie. Ik zucht even. "Daarom ben ik er nog niet helemaal over uit" antwoord ik. "Ik heb hier altijd met plezier les gegeven, toen twee jaar terug begon ik langzaam aan erg eenzaam te worden, toen begon Jadelynn vorig jaar met sarren en zijn mijn ouders afgelopen zomer overleden. En ik zeg éindelijk eens wat terug tegen Jadelynn en ík ben de boeman! Het is gewoon een beetje té vermoeiend Soph..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]