• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Wat naast mij zitten?" Ik ben wijzelijk genoeg om niet op die vraag in te gaan. "gewoon...deze dingen...zo'n uitgebreid diner wat nergens voor nodig is. Laat iedereen gewoon eten als ie honger heeft" Ik kijk naar mijn nog lege bord. Thuis at ik altijd laat...dus honger had ik nog niet. "Gelukkig mag ik nu wel eten op men kamer hebben....al moet ik toe geven dat de kip errug lekker ruikt" ik kijk naar de kip. "Maargoed. dit gedoe vind ik dus overdreven"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stephen Connery
    Ik kijk op de plattegrond en zie dat er niks veranderd is vergeleken met vorig jaar voor zover een leuke kennismaking met de rest zeg ik dan tegen Bandit en ik loop naar de tafel 3 en ga daar zitten. Bandit loopt naar de tafel van de souls en gaat zitten.

    Anne Rose Whitlock
    Ik kijk op de plattegrond en zie dat ik aan tafel 1 zit, waar nu nog niemand zit en ik loop erheen en ga zitten. jij moet aan een andere tafel Kyra zeg ik tegen der oke, welke? vraagt ze dan. Aan een tafel met de andere souls antwoor ik en ik wijs naar een tafel waar al een paar souls zitten. Dan loopt Kyra door naar de andere tafel en gaat naast Bandit zitten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:28 ]

    Athan caspers

    door een heerlijke geur en sakon's duw verdween mijn dagdroom en liep ik de keuken uit naar de eetkamer eenmaal aangekomen keek ik even rond je bent nog niet te laat zei sakon "oke" mompelde ik per ongeluk wat sakon wel grappig vond snel ging ik aan tafel 2 zitten hopend dat iemand die ik kende naast mij ging zitten want sakon moest naar een aparte tafel voor soul's.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:26 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [okee in de regels staat, minimaal 4/5 regels. houd ik me daar netjes aan zie ik vet veel met twee drie regels -.-']


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    { dat is tenminste geen one-liner :3 }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [de Souls eten aan apparte Tafels. Ze kunnen dus niet mee. Het is Onhygienisch!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rechazame schreef:
    [okee in de regels staat, minimaal 4/5 regels. houd ik me daar netjes aan zie ik vet veel met twee drie regels -.-']
    [Dankje dat joj het zegt :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {lol, best wel logisch ik pas mijn bericht een beetje aan}

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:27 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Ik grinnik even als hij weer een opmerking over het bijten maakt en wacht dan tot er iets zal gebeuren. Als hij de hut uitspringt klopt mijn hard als een gek. Ik kijk naar beneden en zie dat hij veilig is aangekomen.
    Ik glimlach en een gevoel van opluchting gaat over me heen. Ik spring de hut uit en grijns.
    Alle herinneringen komen terug. 'Ik heb hierdoor een keer mijn enkel gekneusd?' Vraag ik dan en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HurtedHeart schreef:
    [de Souls eten aan apparte Tafels. Ze kunnen dus niet mee. Het is Onhygienisch!!]
    oke, zal m'n berichtjes ff aanpassen


    [post is aangepast =)]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:29 ]

    Jadelynn Sophie Bright
    "gewoon...deze dingen...zo'n uitgebreid diner wat nergens voor nodig is. Laat iedereen gewoon eten als ie honger heeft." Zegt hij. Ik kijk hem aan. 'Dan zou het hetzelfde zijn dat je zegt. Laat ze een les kiezen welke ze willen en komen waarneer ze het willen. Je weet zelf ook wel dat als er geen rooster is geen orde blijft.' Zeg ik tegen hem.
    "Gelukkig mag ik nu wel eten op men kamer hebben....al moet ik toe geven dat de kip errug lekker ruikt" hij kijkt naar de kip. "Maargoed. dit gedoe vind ik dus overdreven.' Ik moet hem gelijk geven. 'Het gaat wel iets te strikt laat mensen gewoon eten in een bepaald tijdstip dan kan je aanschuiven en weggaan wanneer je maar wilt.' Geef ik hem gelijk. 'En bedankt. Ik heb de Kip gemaakt.' Zeg ik glimlachend. De kip had ik wel zelf gemaakt aangezien ik er genoeg tijd voor had. De zalm en spagetti was net van mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Het gaat wel iets te strikt laat mensen gewoon eten in een bepaald tijdstip dan kan je aanschuiven en weggaan wanneer je maar wilt." Ik knik even. "En bedankt. Ik heb de kip gemaakt" Ik kijk weer naar de kip. "oh..." Helaas..een kip voor mij dus. En aangezien ze een heletijd in de keuken gestaan heeft...zal ze de rest ook wel gemaakt hebben. Shit... ik kijk Jadelynn onderzoekend aan. "weet je zeker dat je er geen rattengif in verstopt heb??" Ik kijk weer naar het eten. Waarom stond zij nou in de keuken en niet de koks gewoon?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "weet je zeker dat je er geen rattengif in verstopt heb??" Vraagt hij en kijk weer naar het eten. Nu ging hij echt te ver. 'Oke luister eens. Omdat je me om een of andere reden niet mag betekend niet dat ik je wil vermoorden ofzo. Ik kook omdat ik het leuk vind en doe het met veel passie. Hoe kun je zo denken.' Zeg ik beledigend tegen hem. Ik wend mijn hoofd af en negeer hem volkomen cde glimlach van net was verdwenen en een boze en geirriteerde blik siert mijn gezicht. Hoe kon hij zo denken. Zag hij me echt als zo een vrouw een echte bitch? Jackie zag mijn bui en rende op me af. Ze klom op mijn schoot en keek me aan. Ze klom op mijn schouder en kraste tegen Elliott aan. Ze gf me een kopje en een likje op mijn wang en rende daarna weer terug naar haar tafel.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Nadat ik eindelijk de eetzaal gevonden had keek ik waar ik moest zitten."Tafel 2"zei ik tegen Toxic."En jij moet aan de tafel van de souls"zei ik daarna.En even later was hij al weg.Ik zag Athan al zitten aan de tafel en ik ging naast hem zitten."Lang niet gezien."zeg ik lachend.

    Maxwell Scot
    Na een lange tijd naar buiten staren keek ik naar de klok en zag dat het tijd was voor het avond eten."Caeli ,kom je?"vroeg ik hem en hij kwam op mijn schouder gevlogen.'Jup ik rammel'zei hij en ik grinnikte "Ja ik ook."zei ik en liep de gan op en daarna de trappen.Toen ik de eetzaal binnen kwam,vloog Caeli al naar de tafel van de Souls en ik ging naast Elliott zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiden Samuel Dream
    'Ik heb hierdoor een keer mijn enkel gekneusd?' vraagt ze waarna ik knik. 'Je sprong met je hakken naar beneden en je voet klapte heel erg goed dubbel. Ik had je toen naar binnen gedragen naar de hulppost.' Zeg ik tegen haar. Ik fluit Jake en Nytcha naar me. Jake hoorde me en Nytcha volgde hem even. Ik liep met haar mee richting naar binnen in rammelde van de honger.


    I'm finally back, Finally after a Year break