• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Santana

    'Ligt eraan wie mijn toekomstige man is' lach ik.
    Ik grinnik en stop een kauwgompje in mijn mond..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Dat zou vast iemand worden die heel erg veel van jou houdt en van wie jij heel erg veel houdt.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'We zullen zien' grijns ik.
    Ik blaas een bel en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Rachel
    Vermoeid werd ik wakker. Mijn hoofd bonsde akelig en mijn ene oog was half dicht en dik.Bij mijn neus zat opgedroogd bloed en was pijnlijk. Toen ik me omdraaide gaf ik een harde kreun en deed mijn topje omhoog. Bij mijn zij was het hele maal rood en blauw gekleurd van de trappen. Ik zuchtte geïriteerd. Ik zou nu naar school moeten of bij Em zijn

    luke
    Ik rek me even uit. Ik besloot later nog even op school te komen voor het effect. Misschien kon ik nog een leuke foto van haar mormel nemen en laten zien aan haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Het komt wel goed.' stelde ik haar gerust waarna ik samen met haar uitstapte en het schoolplein op liep. Santana was zeker te weten één van mijn beste vriendinnen geworden, en zoveel meisjes vrienden had ik niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik liep richting Jayden en klopte aan op zijn kamer. Toen zijn stem zei om binnen te komen liep ik naar binnen
    "zeg zullen wij even gezellig naar school gaan en een mooie foto maken van dat mormel?: grijnzend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik had me al aangekleed en alles en was dus helemaal klaar om te gaan 'Is goed, jouw auto?' vroeg ik grijnzend aan hem. Ik had wel even zin in een pleziertje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns "s goed, heeft ze al eten gehad?" Ik zag dat het erg warm was buiten met felle zon. Al zouden ze onder er amper wat van merken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Geen idee.' zei ik simpel en keek hem aan. 'Ze wacht wel, kunnen we ook doen als we terug komen. Ik neem aan dat we niet te lang op school blijven.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    ik grinnik `makat mij niets out`. ik pak de sleutels en loop naar de auto.
    Zodra we ingestapt zijn rijd ik naar school en ik zie Finn net ankomen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Weet ik' grijns ik, en stap de auto uit.
    Ik wacht op Finn, en sla de tas over mijn schouder...


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde en zag Santana en Finn op het schoolplein staan. 'We hebben ons vadertje gevonden, maar waar is het kind?' vroeg ik lachend aan Luke. 'Misschien moeten we het even vragen?' stelde ik voor waarna mijn ogen over Santana's lichaam gleden.

    Finn Hudson

    Ik ging naast haar staan en grinnikte om haar. 'Al iemand op het oog?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar, het was moeilijk om te zien bij haar of ze iemand leuk vond of niet. De ene keer was ze met Puck terwijl ze de andere keer weer iemand anders had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns `goed idee` ik liep op hem af en ging voor hem staan.
    `waar is dat ding van je"grijnzend kijk ik hem aan.
    "we willen graag een foto voor onze slet hebben"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Hoorde ik nou een mug?' vroeg ik waarna ik om me heen keek alsof ik iets vies had geroken en daarna weer naar Santana keek. 'Hoor jij dat irritante gezoem ook?' vroeg ik, doelend op Luke. Ik wist dat als ik hier op in ging dat ik de controle wel eens kon gaan verliezen. En ik kon nu geen riskante beslissingen nemen aangezien ik een dochter had en ik haar beloofd had om terug te komen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "ow gaan we het zo doen want ik kan het ook zo doen, geef ons een foto van je kind en we laten je tijdelijk met rust. vind je niet dat Berry recht heeft op een foto van dat ding"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan