• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Het is Latijn ja, maar zo'n beetje alle spreuken zijn Latijn. Neem Accio. Het betekend gewoon ik haal uit den vreemde, oftewel ik sommeer. Daarom dacht ik dat het een spreuk was.' Ik kijk naar de tekening die overigens erg goed gelukt is.
    'Sprookje? Nou ik ken hem niet. Maar wel een hele mooie tekening.'


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Je houdt je bek over dit, begrepen?'' siste ik naar Wormtail, die in een hoekje kroop en angstig knikte. Ik grijnsde zelfvoldaan.
    ''Alohomora,'' zei ik zachtjes waardoor het slot open viel. Ik deed de deur op een kiertje en zag Voldemort daar staan. ''Crucio,'' grijnsde ik, en toen hij omviel kreeg ik de kans om mijn hand terug te pakken. Die van Wormtail is serieus verschrikkelijk, dus gooide ik hem ook weg, de kamer in.
    ''Dankje,'' glimlachte ik liefjes, en liep terug richting de kamer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haalde enkel nuchter en schamper haar schouders op. "Don't care" Ze nam een slok van haar thee en klemden deze tussen haar handen waarna ze even naar buiten keek. Astoria wende haar ogen weer af naar de warme thee en keek toe hoe er kleine rookjes stoom vanaf kwamen. "Als het moest, zou ik het zo weer doen."Astoria zette haar kop thee op haar nachtkastje en kroop onder de dekens. Ze beet even op haar onderlip terwijl er een kleine steek door haar buik heen ging.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    'Het is in iedergeval geen spreuk. Dat weet ik zeker. Wacht even!' ik stond op en rende naar de meisjes slaapzaal van de zesdejaars. Ik zocht Hermione's bed op en pakte uit haar hutkoffer 'De betekenis van de Latijnse taal.' het wat overduidelijk een dreuzelboek. Nergens bewoog er iets. Ik liep weer naar beneden en begon te zoeken. 'Hermione zei dat ik altijd haar boeken mocht lenen! Of het was Percy... Maar dat maakt nu niet uit.' ik bladerde in te dikke boek en zei 'Hier staat het: Het boek is te vinden...' ik keek haar verbaast aan. 'Welk boek?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ugh, Google's grammatica is zoooo slecht :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (sorryXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    schamper haalde ze haar schouders op "don't care" ze nam een slokje en keek naar buiten, ze wende haar blik af en keek naar haar thee die ze op het nachtkasje zette. Zelf kroop ze onder de dekens en ik zag dat er wat aan,de hand was "wat is er?"

    (moet even de hond uitlaten)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Ik bedoel, het kent niet eens het verschil tussen actieve en passieve werkwoorden! Maar goed, het zal wel :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [VOLDIEEEE? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Beetje buikpijn" Een zuchtje rolde over haar lippen naar buiten terwijl ze even haar ogen sloot en Draco weer aankeek. "Zou je...zou je het doosje met de paracetamollen even aan willen geven? Als je wilt natuurlijk" Astoria keek hem aan over het randje van de dekens.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Voldemort

    Ik val op de grond maar een erge pijn voel ik niet. Madison pakt haar stok. Ik sta op. 'Waar denk jij dat je heen gaat, dame?' vroeg ik en ik pakte ruw haar schouder. Het was leuk om de heer van het duister te zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Ik bedoel, het kent niet eens het verschil tussen actieve en passieve werkwoorden! Maar goed, het zal wel :') )


    (haha, zou ik het aanpassen?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [LOL die laatste zin maakt het af x'D Zo droog ineens]
    Madison
    Ik trok me los uit zijn greep, die behoorlijk pijn deed.
    ''Terug naar die kamer, zoals jij wou?'' zei ik alsof hij dom was, en trok een wenkbrauw op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moonly schreef:
    (...)

    (haha, zou ik het aanpassen?)


    (Ja, de officiële Latijnse vertaling is 'het boek wordt gevonden' )


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    Ginny

    'Het is in iedergeval geen spreuk. Dat weet ik zeker. Wacht even!' ik stond op en rende naar de meisjes slaapzaal van de zesdejaars. Ik zocht Hermione's bed op en pakte uit haar hutkoffer 'De betekenis van de Latijnse taal.' het wat overduidelijk een dreuzelboek. Nergens bewoog er iets. Ik liep weer naar beneden en begon te zoeken. 'Hermione zei dat ik altijd haar boeken mocht lenen! Of het was Percy... Maar dat maakt nu niet uit.' ik bladerde in te dikke boek en zei 'Hier staat het: Het boek wordt gevonden...' ik keek haar verbaast aan. 'Welk boek?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!