• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een klein glimlachje speelde op Astoria haar lippen waarna ze een kusje op Draco's lippen drukten. Ze haalde een wit pilletje uit de strip en legde deze in haar mond terwijl ze even een vies gezicht trok van de bittere smaak en het vervolgens weg dronk met een slok water. "Ik haat paracetamollen"mompelden ze terwijl ze het glas terug zette op haar nachtkastje en weer op aar rug ging liggen. Astoria pakte Draco's hand vast en sloot haar ogen even terwijl ze zuchtte en hem aankeek. "Ik hou van je"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Geoooorge? Leef je nog?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Jaa.. Ik ben aan het reageren.. Even bedenken wat ik moet schijven xD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Ze pakte mijn hand en sloot even haar ogen en deed weer haae ogen open "ik hou van je" ik glimlachte "ik hou ook van jouw" Astoria nestelde zich weer in de dekens, ik ging ook liggen en trok haar naar me toe.

    (inspi is een beetje,weg :x)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    Ik had besloten weer naar binnen te gaan en net toen ik weer op mijn bed zat kwam er een uil aanvliegen, toen hij bij het raam verschenen was moest ik lachen om de donzige uil en maakte ik de brief los van zijn poot.
    Na de brief gelezen te hebben werd het een hele klus om perkament en een veer te zoeken en vond ze uiteindelijk onderin de koffer van Ron.

    Lieve Madison,
    Voorzover ik altijd van Harry heb kunnen horen is Wormtail zo dom als het achtereind van een koe dus dat blijkt waar. Ik ben er ook achtergekomen dat ik geen perkament of schrijf-veren bezit.. Wat niet heel raar is aangezien ik toch nooit naar lessen ga, blij dat mijn kleine broertje dat nog wel moet.

    Hopelijk tot snel,
    George.

    (Ps: Mischien moet je je uil in het vervolg iets te eten geven want er zit een gat in het shirt dat jij weer mag betalen)


    Ik vouwde de brief op waarna ik het met dezelfde pluizige uil megaf.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 16:31 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte blos sierden Astoria haar wangen terwijl ze zich tegen hem aan nestelden. Ze legden haar voorhoofd tegen de zijne en wreef zachtjes met het puntje van zijn neus over die van Draco terwijl ze zachtjes giechelden.Astoria pakte zijn hand vast en vlocht haar vingers in de zijne, terwijl ze hem aankeek en een kusje op zijn lippen drukten.

    [Geeft niet(:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Moonly schreef:
    Ginny

    Ik glimlachte even onschuldig. Ik had alleen, op Adelaine na, Gabriëlle en een willekeurige Zwadderaar geraden en Fred had me er van verzekerd dat hun het niet waren. 'Ja, ik heb nog andere geraden.'


    Adelaine Catherina Lupin

    Ik zucht als ik Ginny's gezicht zie. Die anderen waren duidelijk niet veel soeps. Daar hoefde ik haar aura niet voor te bekijken.
    'Nou, ik denk dan dat ik voor jouw idee ga,' zeg ik om een ander onderwerp te beginnen. Ik haal mijn eigen stok tevoorschijn en bekijk de spreuk nog een keer. Vervolgens sluit ik mijn ogen en concentreer mij.
    'Liber Invenitur.' Ik open mijn ogen en zie een grote wolk voor mij verschijnen. Als die verdwijnt ploft er een boek op de grond.
    'Dat boek dus.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik slik even. Ik hoop voor Fred dat ik het toch fout had. Ik kijk even hoe ze de spreuk uitspreekt en het boek verschijnt. 'Je bent toch niet van plan dat boek te lezen hè? En als het een dagboek is dan mag je er niet in schrijven!' zeg ik. Ik had mijn lesje 4 kaar geleden wel geleerd. Nooit in vreemde boeken schrijven.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik rol met mijn ogen en pak het boek. 'Rustig Gin, het is geen dagboek en het is al helemaal niet van Voldemort.'
    Ik laat mijn hand over de gouden letters gaan op de kaft. 'De witte orde,' lees ik hardop. 'Wat is de witte orde nou weer? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.'


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy
    Ze legde haar voorhoofd tegen de mijne en wreef met het topje van haar neus over het mijne
    terwijl ze giegelde en haar vingers tussen die van mij vlocht en een kus op mijn lippen drukte.
    (ik moet denk ik gaan -,-)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    'Misschien is het verstandig om het boek gewoon te negeren.' zei ik nerveus. 'Ik bedoel, boeken kunnen gevaarlijk zijn. Er was een boek dat je ogen verbranden. En iedereen die De sonnetten van een tovernaar had gelezen moest voortaan in rijm spreken. En een oude heks uit Bath had een boek dat je altijd moest blijven lezen. Dan moet je dus alles met een hand doen!' ik wierp weer een angstige blik naar het boek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Terwijl Ginny allerlei voorbeelden opnoemt van gevaarlijke boeken, blijf ik naar het boek staren. Langzaam hef ik mijn stok op.
    'Onthul je geheimen.' Er gebeurt niks. 'Oké, geen geheimen dus. Uhm, Finite incantatem.' Weer niks. 'Ik denk dat het een veilig boek is. Althans, er lijkt niks mis mee te zijn.'


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Niet veel later kwam de uil terug, en ik moest lachen om zijn brief.
    Ik gaf de uil wat te eten, en begon rustig te schrijven.

    Lieve George,
    Oké, hij is nu aan het eten, haha! En is goed, de volgende keer dat ik je zie krijg je een shirt van me!
    Ik moet zo meteen gaan eten. Normaal is dat geen probleem, maar gezien de situatie.. wish me luck!
    Ik heb trouwens wat perkament bij de brief voor je gedaan, zal vast wel van pas komen.
    Heb je nog iets van Fred gehoord?

    xxxx Madison


    Ik glimlachte even, en deed er wat lege vellen perkament bij. Ik zei de uil dat hij het naar George moest brengen, en nadat ik de schrijf spullen veilig had opgeborgen liep ik naar beneden voor het eten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    'Met het dagboek kwam er ook niks te voorschijn.' zeg ik. 'Maar als je het echt graag wilt, dan mag je hem openen.' mijn hart bonkte in mijn keel. Ik keek nogmaals naar het boek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ik denk dat ik er nog even goed over na ga denken, voor ik hem open maak.' Ik kijk even naar Ginny en hoop dat ze zich nu wat geruster voelt. Sinds wat er gebeurd is in ons eerste jaar doet ze al zo panisch over dagboeken en dergelijke. Ik heb dus ook nooit meer in een dagboek geschreven. Gewoon, omdat ze zich dan waarschijnlijk beter voelt.


    Happy Birthday my Potter!