• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Een snik verliet mijn mond. Hij kan het me wel verbieden, maar dat zegt niet dat ik luisterde.
    Ik hoorde dat hij Imperio gebruikte.
    Ik stond met moeite op en stortte bijna weer in elkaar door de pijn. Ik zocht steun bij een muur.
    "Ik beloof het," mompelde ik.
    Toen de vloek was opgeheven besefte ik wat ik had gedaan.
    "Maar vader, je weet toch dat ik me nooit aan mijn beloftes hou?" Zei ik, en ondanks de pijn grijnsde ik spottend. Ik werd dit zat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marten Vilijn

    'Leg de onbreekbare eed af!' zei ik dwingend. Voor elk probleem een oplossing. Ik kijk haar vals lachend aan. 'Wou je sirieus die Weasley's vaker zien?'



    I'm so mean:')

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    "Ja," zei ik.
    "Ik ken het gevoel dat jij nooit hebt gekend. Liefde, heet zoiets," siste ik. De pijn was nog steeds ontzettend hevig, maar door de adrenaline en herinneringen aan George verdoezelde dat. Voldemort kon zeggen wat hij wou, maar ik hield van George en dat ging ik niet meer verzwijgen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Bitch!" Astoria rolde al vechtend met Pansy door het gras terwijl ze hard aan haar haren trok en haar nagels in haar huid doorboorden. Wat pijn deed aangezien haar nagels vrij lang waren. Ze gaf Pansy een andere klap op haar wang waar ze krassen inmaakten met haar nagels terwijl de twee over de grond rolden. "Deze kreeg je nog terug!" Astoria sloeg met haar vuist op Pansy haar neus. Terwijl een groep studenten zich in een kringetje om de twee heen had gevormd en Astoria in beukte met haar vuist op Pansy.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Tom Riddle

    Ik stuurde de andere dooddoeners weg. 'Nu de orde het toch weet en jij die Weasley leuk vind wil ik je niet meer ziet tot de vakantie! Uit dit huis!' schreeuw ik woedend. Hoe durfde ze een bloedverrader leuk te vinden. 'Nu!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik trok een wenkbrauw op. Oh, dit kon nog leuk worden.
    "Dus je stuurt me weg? Wat als de Orde me vind? Dan kan jij ook snel een nieuwe schuilplaat zoeken. Daarnaast moet je niet vergeten dat ik met plezier opdrachten uitvoer, in tegenstelling tot de anderen," zei ik, en wierp kort een blik op de deur waar de Death Eaters net voorbij liepen.
    Ik haalde mijn schouders op. "Maar goed. Wat jij wilt, ik zal dit huis verlaten. Met plezier," zei ik, schonk hem een poeslieve glimlach en draaide me om om aanstalten te maken om weg te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tom Riddle/Voldemort

    Ik rolde met mijn ogen. 'Oke, je mag blijven op een voorwaarde. Je blijft op je kamer.' ik had geen zin om weer een andere schuilplaats te zoeken. 'Dus nu naar je kamer!' zei ik kil.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [HA!]
    Madison
    Ik grijnsde geamuseerd. "Dacht ik al," zei ik uitdagend, pakte mijn koffer en liep langs hem heen. Natuurlijk niet zonder hem een overwinnende blik te schenken.
    Met een kleine grijns liep ik door de deur, richting mijn kamer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tom Riddle

    Ik loop haar achterna 'toverstok inleveren!' zeg ik en ik hou mijn hand op. Ik kijk haar nog eens woedend aan. 'Hoelang blijf je hier?' vraag ik kil.


    (ik ga slapen. Wist jij trouwens dat jij vlak bij mij woont?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    "Maar wat als Wormtail binnenkomt? Vader, dan heb ik toch mijn wand nodig?" Vroeg ik, zogenaamd verbaasd.
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op. "Geen idee. Gezellig toch? Eindelijk een keer wat vader-dochter momentjes," grijnsde ik.

    [Echt? ;3 waar woon je dan?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Dronten. Jij woont toch in Lelystad?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tom Riddle/Voldemort

    'Geef nu je stok! Wormtail doet heus niks! Hij gaat jou eten brengen! Accio Madisons stok!' haar stok vloog ik mijn hand en ik draaide me om. Ik deed de deur dicht 'Colloportus.' mompel ik en ik loop weer naar mijn stoel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    Ik tekende nog even verder en na een tijdje bekeek ik het resultaat.
    Het was al lang geleden dat ik dat verhaal had gehoord. Ik vond de tekening erg mooi geworden en begon te wachten tot Dean of Adelaine terug kwamen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Weetje, Vodie weet nu dat Madison verlieft is op één van de tweeling, volgens mij weet hij nog niet welke. Als George dan eerst volhoud dat hij Fred heet daarna george, Forge, Gred aangezien ik dat George wel zie doen XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Astoria en Pansy sloegen er op los en langzaam begon de leerlingen een kring te vormen om de twee vechtende heen, hopeloos stond ik daar maar bij en ik waagde ee n poging om Astoria van Pansy af te trekken
    Pansy Parkinson

    Astoria sloeg er wild op los "Deze kreeg je nog terug!" haar vuist belande op mijn neus die gelijk ging bloedde, met,mijn nagels maakte ik lange krassen met mij nagels op haar kaak en in haar hals, ze waren niet zo lang maar het resultaat was goed zichtbaar. Ik worstelde me boven op haar en duwde haar gezicht ruw in het gras "ga gras happen bitch!"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.