• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria lag met haar hoofd in het gras en hield haar hand naar achteren waarna ze Pansy aan haar haren over haar heen trok met een harde gil, terwijl er plukken van Pansy haar haren uit haar hoofd vlogen. Astoria borde haar nagels in Pansy haar boven armen en sleutelbenen waarna er kleine bloed druppeltjes van haar armen liepen. "Doe het zelf!" Astoria trok een homp gras uit de grond inclusief met modder en propte dit in Pansy haar mond. Terwijl ze aan Pansy haar haren trok en met haar lange nagels over haar wangen krasten. Terwijl ze rollend over het gras gingen."Ik ga je zo kapot maken!"


    The expert in anything, was once a beginner.

    WillNotLearn schreef:
    {Weetje, Vodie weet nu dat Madison verlieft is op één van de tweeling, volgens mij weet hij nog niet welke. Als George dan eerst volhoud dat hij Fred heet daarna george, Forge, Gred aangezien ik dat George wel zie doen XD}



    (haha 'Wie ben jij?' Fred, George, Forge en Gred:D')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)


    (haha 'Wie ben jij?' Fred, George, Forge en Gred:D')


    {Eerst stug volhouden dat het Fred is, daarna Gred, dan George en daarna Forge XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ahh, arme voldemort. die word helemaal gekXD]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {XD 'Weet mischien iemand hoe ik heet? Volgens mij is het Gred.. Maar het kan ook Forge zijn.. Mischien zelfs Fred' }


    Don't be like the rest of them, darling

    (Haha, lol. Go George, Fred, Gred, Froge... )


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Val dood!'' riep ik kwaad, en bonkte nog een paar keer op de deur. Mijn wand.. verdomme. Ik wou mijn wand!
    Ik beukte een paar keer tegen de deur met mijn schouder, waarvan ik nu zeker wist dat die blauw was. ''Klootzak,'' zei ik zachtjes, en liet me verslagen tegen de muur leunen.

    [HAHAHA ik zie het al gebeuren x'DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Voldieee? :D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy Parkinson

    Wild rolde we over de grond terwijl ze een pol gras en modder in mijn mond duwde en de plukken haar uit mijn hoofd trok "Ik ga je zo kapot maken!" wild sloeg ik om me heen maar eigenlijk had het geen zin, met mijn vuist probeerde ik op haar gezicht in te beuken maar ik zal al snel dat ik geen partij was voor Astoria, genadeloos boorde ze haar nagels in mijn schouder en in mijn sleutelbeen waar kleine druppeltjes blood tevoorscheen kwamen, ik gilde de longen uit mijn lijf...tewijl ik Astoria nog van me af probeerde te slaan.

    Draco Malfoy

    Een tijdje bleef ik kijken naar de vechtpartij, Astoria was aan de winnende hand en vond dat dit Pansy haar straf was, het werd steeds erger en op sommige plekken was er al bloed te zien bij Pansy dus besloot om Astoria toch maar van haar af te halen, ik pakte Astoria beet en probeerde haar los te trekken terwijl ze wild in het niets met haar armen maaide en moest oppassen dat ik niet zelf een klap kreeg. Uiteindelijk was het gelukt en had ik veel moeite om haar vast te houden dat ze niet nog een keer Pansy naar de nek zou vliegen...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria spartelde tegen terwijl Draco haar weg tilden van Pansy. "Laat me los Draco!" Astoria werd over zijn schouder gehangen, terwijl ze pansy aankeek. "Ja hoe voelt dat nou he?!" Niet veel later zat Astoria weer op bed met een kop thee, terwijl Draco in een stoel tegen over haar zat. Ze had de schrammen weggeveegd en het bloed weggespoeld met water, en weer leek het alsof die vechtpartij nooit had plaats gevonden. Astoria nam een slok van haar thee terwijl ze Draco aankeek, ze herkende de blik in zijn ogen. "Nee Draco, ik heb absoluut geen spijt van wat ik heb gedaan. Ze verdiende het."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Nee Draco, ik heb absoluut geen spijt van wat ik heb gedaan. Ze verdiende het." een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht "ik weet het, maar je beukte aardig los op Pansy, ze bloede zelfs" eigenlijk was dat ook haar verdiende loon maar toch...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Tom Riddle/ Voldemort

    Hoofdschuddend keek ik naar de deur. 'Wormstaart! Jij zorgt voor Madison! Als ik ook maar een klacht hoor dan vlieg je eruit!' ik duwde hem naar de deur. 'Alohomora!' ik duwde Pippeling naar binnen en sloot de deur weer. 'Colloportus!' ik lachte kwaadaardig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik heb verscheidene spreuken boeken doorgebladerd, maar de spreuk is nergens te vinden. Zo langzamerhand begin ik mij nu wel af te vragen wat die spreuk in godsnaam te beteken heeft en hem gewoon proberen en kijken wat er gebeurd, vind ik niet bepaald verstandig.
    Als ik de bieb ben uitgestuurd, omdat hij gesloten wordt, krijg ik een moedeloos gevoel. Met het fotoboek onder mijn arm gestoken sjok ik naar de leerlingenkamer. Daar zie ik Ginny nog steeds zitten.
    'Hey Gin, jij hebt zeker nooit gehoord van de spreuk Liber Invenitur?' besluit ik maar gewoon te vragen. Ik verwacht er niet te veel van, maar ik kan het maar beter geprobeerd hebben.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Vieze, vuile klootzak!'' gilde ik toen hij Wormtail naar binnen duwde.
    ''WORMTAIL!'' brulde ik. ''Geef me je wand,'' siste ik buiten gehoorafstand van Voldemort. Hij protesteerde, en als hij er niet zo goor uit zag had ik hem geslagen. ''Nu!''
    Ik stak mijn hand uit, en met bevende handen gaf hij zijn wand. Ik glimlachte zelfvoldaan.

    [Ik moet zo gaaaan]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    'Nee, ik kan me dat niet herinneren. Is het niet gewoon een Latijns zinnetje?' vroeg ik verbaast. Ik hield mijn tekening omhoog. 'Ken je dit sprookje?' vraag ik grijnzend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!