• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Hmm.. Geen idee.. Ze reageert volgens mij nog wel maar niet met haar.. Laat anders maar}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Madison
    Daar stonden we dan, een stukje buiten Hogwarts zodat ik zometeen kon verschijnselen.
    ''Ik schrijf je vanavond, goed?'' zei ik met een waterig glimlachje, en keek hem verdrietig aan.
    Ik wou George niet achterlaten, niet zoals Fred ook al heeft gedaan. Het deed me pijn, maar het was voor het beste. Daarbij ging ik hem zo snel mogelijk weer opzoeken.


    George Weasley

    'Is goed' Andwoorde ik bij gebrek aan iets anders om te zeggen en om die reden kuste ik haar nog een keer, een keer voordat ze weg ging en ik niet wist waneer ik haar weer zou zien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik kuste hem hartstochtelijk terug, en legde mijn hand op zijn wang.
    ''Ik ga je missen,'' prevelde ik tegen zijn lippen aan, en kuste hem toen nogmaals. Ik wou niet weg, maar ik kon niet anders..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Wat gebeurt er als ze weten dat je mij brieven stuurt?' Vraag ik haar vervolgens als dat in mijn hooft opkomt, als ze daar achter zouden komen ging het mis.


    Don't be like the rest of them, darling

    Moonly schreef:
    Ginny

    'Ja, dat!' zeg ik lachend. 'Ik moest mensen samen met de BigBen op de foto zetten. Ik zette perongeluk mezelf op de foto.' ik grinnik even. 'Ze spraken nogal gebrekkig Engels, dus ik wist niet wat ik moest doen.'


    Adelaine Catherina Lupin

    Ik moet lachen. 'De Weasleys en elektronica. Niet de beste combie als je het mij vraagt. Hermione heeft ooit een keer een verhaal verteld over Ron die Harry probeerde te bellen en toen die oom van Harry aan de lijn kreeg. Ge-wel-dig.' Moet nog harder lachen bij de gedachte eraan.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Gebeurt niet,'' glimlachte ik. ''Meestal laten ze me wel met rust als ik op mijn kamer zit,'' voegde ik er aan toe. ''Ik heb een kamer aan de voorkant, dus die uil hoeft ook geen omweg te maken waardoor iemand hem per ongeluk zal zien,'' zei ik om hem gerust te stellen.
    Ik zuchtte even. ''Ik moet gaan, vrees ik,'' zei ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik lach ook. 'Pa heeft een keer een Fort Angela omgetoverd zodat hij kom vliegen. Fred, George, Ron en Harry hebben er in gevlogen. Hij leeft nu in het verboden bos.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Oke' Andwoorde ik op alles wat ze zei, zelf op de mededeling dat ze weg moest. 'Ik ga je missen' Fluisterde waarna ik haar nog een keer kust, een laatste keer voordat ze wegging.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik kuste hem terug, en stapte toen een paar stapjes van hem vandaan.
    Ik glimlachte waterig, pakte mijn koffer vast en beet even kort op mijn onderlip.
    ''Tot snel,'' glimlachte ik nog, voordat ik verschijnselde.

    Voordat ik het wist stond ik in Malfoy Manor. Ik ademde even diep in- en uit.
    ''Vader?'' mompelde ik terwijl ik zoekend om me heen keek en rond liep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {



    {D:}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wie wil er met George praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Omg Ellie, als je zo doorgaat ga ik huilen :'D. Ja, ik ben erg emotioneel atm.
    Luister dit en je zal het begrijpen:



    *gaat leuke plaatjes zoeken*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    {



    {D:}



    (aaaawwww,
    Ik heb dat interview gezien^^ )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)


    (aaaawwww,
    Ik heb dat interview gezien^^ )


    {Me to.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik vind het niet leuk dat Fred word vermoord D: )

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 21:48 ]


    Happy Birthday my Potter!