• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik ga hier geen gewoonte van maken.' mompel ik en leun tegen hem aan. 'De volgende keer eet iemand anders het maar op.' Mijn oma kijkt me weer strak aan. 'Alexi Parker, jij zorgt dat je genoeg eet of ik zorg ervoor dat je hier elke middag moet komen eten.' zegt ze streng en ik probeer niet onder haar blik te zwichten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wees gerust hoor, mevrouw." glimlachte ik. "Ik zorg ervoor dat ze genoeg eet."
    Ik leun achterover in mijn stoel en schuif mijn lege bord van me af.
    "Het was trouwens heerlijk."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ze glimlacht dankbaar naar Axton en ik zucht. Spannen ze hier nu serieus allemaal samen tegen mij? 'Opa? Help je met afruimen?' vraag ik hem. Hij was de enige die nog niets gezegd had. Ik pak mijn bord en dat van Axton en hij pakt dat van hem en oma.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlach naar haar als ze mijn bord neemt.
    "U heeft echt een prachtige tuin." zei ik tegen Angela, als Alexi en haar opa weg waren met de borden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Zijn hand zakt naar beneden en ik word al gek bij de gedachten. Hij glimlacht en kust me weer. Ik kreun zacht en bijt op zijn onderlip. Ik ga met mijn tong zijn mond binnen en speel met die van hem. Mijn hand gaat over zijn borstkas en cirkel dan met mijn nagels om zijn tepels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    Daar kon ik weinig op andwoorden, maar aangezien het eiland in zicht kwam moest ik daar een plek zoeken om de boot aan te leggen wat al snel lukte ik bood haar weer een hand aan toen ik al op de steiger stond en liet die niet los toen ze eenmaal bij me stond. 'Het spijt me echt, ik beloof je dat ik je niet in de steek laat' Fluisterde ik zacht waarna ik zacht een kus op haar lippen gaf.


    Sky Leslie White
    Ik neem zijn hand aan en wanneer ik naast hem sta zegt hij zacht: 'Het spijt me echt, ik beloof je dat ik je niet in de steek laat.' en hij drukt zacht zijn lippen op die van mij. Ik ben heel even verbaasd maar kus hem dan terug. 'Daar houd ik je aan,' zeg ik tegen zijn lippen. Ik geef hem een kneepje in zijn hand en kijk dan om me heen. Er is een glimlach op mijn gezicht verschenen. Het zit goed tussen mij en Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Is goed' Andwoord ik grijnzend, 'Je verassing is er trouwens nog maar eerst moet ik iets ophalen' Deel ik mee. 'Hoe vind je Italië?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Mijn verrassing?' mompel ik verbaasd. Ik kijk glimlachend naar Daniël. 'En tot nu toe vind ik Italië mooi. Hoewel ik het alleen vanuit een taxi heb gezien. Maar zelfs dat zag er al mooi uit.' ik heb Daniël's hand nog beet. En het voelt goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ja, alleen moet je nog even wachten' Zeg ik grijnzend waarna ik haar aan haar hand meeneem naar een klein dorpje waarna ik haar meetrok naar een klein winkeltje. 'Hey Riley' Groete ik de jongen achter de balie die bijna direct nadat hij me zag een klein ingepakt pakje aangaf. 'Dankje, die jou je van me te goed als je me helpt herinneren' Zeg ik grijnzend waarna ik het pakje in mijn jaszak stak en weer met Sky naar buiten liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Daniël neemt me mee naar een klein winkeltje. En ik ben echt verbaasd. Ik dacht dat de reis naar Italië het cadeautje was... Maar daar stopt het dus nog niet. Hij begroet de jongen en ik zeg ook glimlachend gedag. Gelijk krijgt Daniël iets. Ik bedenk me dat hij dat dus van te voren heeft gedaan. Dat het misschien wel allemaal voor niets zou kunnen geweest zijn. We lopen weer samen naar buiten. Ik verstrengel onze vingers. 'En waar nu heen?' vraag ik dan nieuwsgierig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet nog verder het topix aanpassen ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ben je nieuwschierig?' Vraag ik haar plagend, 'Deze kant op' Vervolgde ik waarna ik haar achter me aan trok door een menigte mensen en vervolgens nog een klein stuk lopen tot we bij een trap belande en ik mijn handen voor haar ogen deed terwijl ik zo ongevaarlijk mogelijk haar naar beneden probeerde te krijgen -iets wat lukte- en ik vervolgens een eindje verder liep toen we uitkwamen bij een soort klein-geheim strandje dat bij het begin vol zat met rozenblaadjes en met in het midden bijna net voor het water een kleed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij plaagt me en ik zeg: 'Nee, totaal niet.' maar ik moet lachen. 'Oke, ik ben wel nieuwsgierig.' Daniël trekt me mee door de menigte en loodst me dan een trap af. Maar hij heeft zijn handen voor mijn ogen dus kan ik niets zien. Op een gegeven moment loop ik de trap niet meer af, weer op vlakke grond. We lopen verder. 'Je maakt me echt heel nieuwsgierig nu!' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Grijnzend haal ik mijn handen voor haar ogen vandaan, 'Hopelijk ben je blij met je verassing' Voegde ik er aan toe terwijl ik keek hoe ze reageerde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij haalt zijn handen weg. En mijn mond valt net niet open. 'I-i-ik.. Het het het..' mompel ik. Het is zo mooi. Ik draai me om naar Daniël en zeg: 'Dit is zo lief.' en ik kus hem zacht om te laten voelen wat ik ervan vind. Als ik de kus weer verbreek draai ik me weer om om ernaar te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.