• Ik had een gedichtje ingestuurd naar zo'n gedichtenwebsite waar ik bijna al mijn gedichten op heb staan. Deze wilden ze alleen niet plaatsen, ik citeer: 'We vinden het idee dat je de zomer vangt niet mooi, omdat de zomer iets is dat komt wanneer je het niet doorhebt en voor je het weet weer voorbij is.' Ooit gehoord van fantasie/creativiteit ofzo? Ik kan het hebben dat gedichten worden afgewezen, maar niet om zo'n achterlijke reden.

    Sorry voor dit zeiktopic trouwens. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wat een verschrikkelijke domme reden- mocht het dan al een reden zijn. Zoals hierboven inderdaad al een keer genoemd is, dat zíj het niet mooi vinden betekend níet dat iedereen hem lelijk vind. Welke site is dat eigenlijk?


    Tijd voor koffie.

    Jezus, ze hebben gebrek aan out of the box denken en creatief denkvermogen. Ik vind 'm goed, gewoon hier plaatsen en schijt hebben aan die passieve lui die geen idee hebben wat ze zeggen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoe heet die site eigenlijk?


    Tijd voor koffie.

    Puberpoëzie toevallig? :Y)
    Gewoon nog eens opsturen, misschien wordt het deze keer door een ander bekeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Puberpoëzie toevallig? :Y)
    Gewoon nog eens opsturen, misschien wordt het deze keer door een ander bekeken.


    Ja, dat ja. Zit jij daar ook op dan? ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Weetje, ik zou dat berichtje zowiezo ook naar wat -hoe heten ze daar?- Moderators sturen; gewoon om te laten zien wat voor meningen ze geven...


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    Weetje, ik zou dat berichtje zowiezo ook naar wat -hoe heten ze daar?- Moderators sturen; gewoon om te laten zien wat voor meningen ze geven...


    Ze heten daar redacteurs, redactielid.

    Wie heeft je van commentaar voorzien? Ik zit zelf niet op de site, tenminste, niet om gedichten te plaatsen, maar kijk wel af en toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat een belachelijke reden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ze heten daar redacteurs, redactielid.

    Wie heeft je van commentaar voorzien? Ik zit zelf niet op de site, tenminste, niet om gedichten te plaatsen, maar kijk wel af en toe.


    Uh, Carline ofzo.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Uh, Carline ofzo.


    Dat dacht ik al :Y) ik wed dat als Aline had beoordeelt, hij geplaatst zou zijn (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Dat dacht ik al :Y) ik wed dat als Aline had beoordeelt, hij geplaatst zou zijn (:


    Hoezo? Is die minder streng dan? Want volgens mij had die ook al zat commentaar bij eerdere gedichten van mij ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Hoezo? Is die minder streng dan? Want volgens mij had die ook al zat commentaar bij eerdere gedichten van mij ;'D


    Nou, ze is niet per se minder streng. Maar Aline zou het zich voor kunnen stellen (: ik heb Aline ontmoet een keer ^^ bij het DMDM-festival ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Nou, ze is niet per se minder streng. Maar Aline zou het zich voor kunnen stellen (: ik heb Aline ontmoet een keer ^^ bij het DMDM-festival ^^


    Aah, ok. Ja ik vind het gewoon vreemd dat je je zoiets helemaal niet voor kan stellen terwijl je zelf dicht eerlijk gezegd.. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Aah, ok. Ja ik vind het gewoon vreemd dat je je zoiets helemaal niet voor kan stellen terwijl je zelf dicht eerlijk gezegd.. ;s


    Misschien is het niet haar stijl, en iets kan je wel vaker niet aanspreken. Maar dit is een best wel nutteloos commentaar :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.