• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    [goedemorgen]

    Stephan Connery
    Een hele tijd blijf ik zo tegen de boom aan zitten. Ik ben niet moe en heb geen zin om terug te gaan naar het kasteel. Ik krijg er waarschijnlijk problemen mee, maar op dit moment maakt dat me niks uit. Bandit haalt zijn hoofd van mijn schouder en gaat naast me liggen mijn zijn hoofd op mijn schoot. Bandit is nog altijd stil en zegt niks en daar ben ik blij om en ik aai hem over zijn hoofd. Ik kijk even naar de lucht en de sterren. Van een paar wist ik wat ze waren van Kate en door de lessen. Ik zucht even en kijk dan weer voor me.

    Kate Skye Woods
    "Dat is cool." Zegt hij en kijkt weer naar de sterren."Ik nam vroeger tekenen als bijvak,maar veel leerde ik er niet bij." Zegt hij en keek weer even naar mij want ik voelde zijn blik."Het enige dat ik echt weet van sterren is dat het kometen zijn en erg mooi schijnen als het avond is." Nu trek ik mijn wenkbrauw op en schud mijn hoofd. 'Sterren zijn geen kometen hoor.' Zeg ik serieus. 'Sterren zijn andere zonnen. Ze staan hier lichtjaren vandaan en schijnen misschien nu nog. Moet je Je voorstellen. Duizende zonnen met planeten. Misschien wel bewoonde planeten. Stel dat r nu mensen kijken naar onze zon en ook denken van. Hmm misschien is daar wel leven.' Leg ik hem uit. 'Kometen zijn vallende sterren of tewel Meteoren. Veel mensen noemen het een vallende ster, maar dat is fout. De zon is een gasbol en een komeet een in brand staande steen.' Leg ik hem verder uit terwijl ik naar hem kijk.

    [Jolanda dat meen je niet! Uitgeest daar wonen mijn ook en tante. Waar precies. Wat voelt Nederland nu klein zeg. Kwam laatst ook iemand tegen die bij mij in heemsker woonde!! Alvast veel plezier op vakantie en kan hij reageren op Jadelynn als je tijd hebt?]]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Hahah xd nederland is ook erg klein. Ik ben hier ook een paar tegengekomen die in Rotterdam wonen, en dan niet eens zo ver bij mij vandaan. Of gewoon in Amsterdam waarik heb gewoond bijv. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (haha ik ben hier de enigedie van België is ....)
    Nick Sheeran
    'Sterren zijn geen kometen hoor.' zei Kate met opgetrokken wenkbrouw en ik keek haar vragend aan.'Sterren zijn andere zonnen. Ze staan hier lichtjaren vandaan en schijnen misschien nu nog. Moet je Je voorstellen. Duizende zonnen met planeten. Misschien wel bewoonde planeten. Stel dat r nu mensen kijken naar onze zon en ook denken van. Hmm misschien is daar wel leven.' Leg ik hem uit. 'Kometen zijn vallende sterren of tewel Meteoren. Veel mensen noemen het een vallende ster, maar dat is fout. De zon is een gasbol en een komeet een in brand staande steen.' Legde ze uit en ik maakte een 'o' gebaar."daarom had ik altijd nul op een toets over sterrenkunde."zei ik lachend.Kate had me echt wat bijgeleerd daarover.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben op een verjaardag. Wifi is irritant dus ik reageer alleen even met Kate]
    Kate Skye Woods
    "daarom had ik altijd nul op een toets over sterrenkunde." Zegt hij Lachend. Ik grinnik ook even. 'Ik haalde altijd tienen.' Zeg ik grinnikend. Ik denk even na voor ik het zeg. 'Zal ik je anders wat leren dan kan je misschien slagen voor de nachtlessen.' Zsg ik vriendelijk. De hemel was zo helder. Déjà nestelde zich naast me. Haar hoofd op mijn schouder en spinde zachtjes. Ik gaf haar een kus op haar snuit waardoor ze me likte op mijn gezicht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Jolanda dat meen je niet! Uitgeest daar wonen mijn ook en tante. Waar precies. Wat voelt Nederland nu klein zeg. Kwam laatst ook iemand tegen die bij mij in heemsker woonde!! Alvast veel plezier op vakantie en kan hij reageren op Jadelynn als je tijd hebt?]]


    [Jaa haha! maar ik woon er nog niet zo heel lang. Ik woon op de schevelstraat, achter de action, bij dat pleintje bij die kerk. Waar in heemskerk woon jij dan? want ik ga straks naar heemskerk naar de vriendin waarmee ik op vakantie ga haha.
    ik zal strakjes even reageren op jadelynn]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HurtedHeart schreef:
    Jadelynn Sophie Bright
    "bedankt Jadelynn, dat je me opving" Mompelt hij dan. Ik glimlach even. 'Graag gedaan.' Zeg ik vriendelijk. "Je bent voor de staff heel belangrijk. Naast het lesgeven heb je taken op je genomen die de andere niet van je kunnen overnemen..Daarnaast willen we simpelweg niet dat je gaat" Zegt de directeur. Ik kijk Elliot afwachtend aan. Hij grinnikt, maar ik wou wel weten wat hij zou gaan zeggen. 'Ik denk ook niet dat Jade het expres deed.' Zegt de Directeur en ik kijk hem aan. Ik kijk dan naar Elliott en schud mijn hoofd. 'Nee zoals ik net al zei het was nooit de bedoeling.' Zeg ik gemeend.


    Elliott Stephens
    "Nee zoals ik net al zei, het was nooit de bedoeling" zegt Jadelynn. "Dat heb ik dan even gemist" Hoelang was ik in die waas voor ik flauwviel? "Maar het is oké nu" zeg ik. 'voorlopig' "Oh en trouwens...dat van dat rattengif" ik kan een kleine grijns niet onderdrukken. "Je vatte dat denk ik iets té serieus op, aangezien ik het eigenlijk als grapje bedoelde" Ik haal even snel mijn wenkbrouwen op. "Dat doen we thuis wel vaker...maar gewoon als grapje en nooit serieus. Maar aangezien jij het zo serieus opvatte, kon ik niet anders dan serieus terug reageren...zo ben ik nou eenmaal"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    'Ik haalde altijd tienen.' zei Kate grinnikend.'Zal ik je anders wat leren dan kan je misschien slagen voor de nachtlessen.' zei ze vriendlijk."Ik vind het goed."zei ik met een vriendelijke glimlach en keek dan naar Toxic die een poging deed om op me te liggen.Ik grinnikte en pakte hem op om vedrvolgens hem op mijn buik te leggen en weer te gaan liggen.'Thanx buddy!'zei hij nog voor hij inslaap viel op mijn buik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ik heb vaste wifi gevonden en heg is hier saai dus ik reageer wel even :)]
    Jadelynn Sophie Bright
    "Oh en trouwens...dat van dat rattengif" Hij kan een kleine grijns niet onderdrukken. "Je vatte dat denk ik iets té serieus op, aangezien ik het eigenlijk als grapje bedoelde" Hij haalt even snel zijn wenkbrouwen op. "Dat doen we thuis wel vaker...maar gewoon als grapje en nooit serieus. Maar aangezien jij het zo serieus opvatte, kon ik niet anders dan serieus terug reageren...zo ben ik nou eenmaal" Zegt hij dan. Hij meende het dus niet serieus, maar hij zei het zo. Geschrokken. 'Sorry. Het leek net alsof je me net wantrouwde dus daarom deed ik zo. Sorry voor de pasta op je shirt en mijn vuist in je gezicht.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Ik liet me denk eventjes gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Sorry. Het leek net alsof je me net wantrouwde dus daarom deed ik zo. Sorry voor de pasta op je shirt en mijn vuist in je gezicht" Mijn grijns word breder. "No offence Jadelynn, maar met fysieke kracht kan jij me geen pijn doen" Ik grinnik weer even. "Men shirt is wel verpest though" ik kijk even naar mijn shirt. "maar excusses aanvaard" zeg ik dan. "wat krijg ik cado als ik blijf??" Ik kijk de directeur grijnzend aan. "Opslag? beter salaris? Grotere slaapkamer met badkamer?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    { kan athan iemaND tegenkomen? }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Kate Skye Woods
    "Ik vind het goed." Zegt hij met een vriendelijke glimlach. 'Oke Zeg maar als ik ke ergens mee kan helpen.' Zeg ik vriendelijk. Stephen was nog niet terug na een zeker kwatier. Om een of andere reden begon ik me zorgen te maken. 'Weet je eigelijk hoe laat het is?' Vraag ok aan Nick aangezien ik geen mobiel of horloge had.

    Jadelynn Sophie Bright
    "No offence Jadelynn, maar met fysieke kracht kan jij me geen pijn doen" Hij grinnikt weer even. Hij had dan ook nog niets gevoelt aangezien ik namelijk in een gevecht eens een kaak had gebroken. Per ongeluk natuurlijk. "Men shirt is wel verpest though" ik kijk met hem mee naar zijn shirt. "maar excusses aanvaard" zegt hij dan. "wat krijg ik cado als ik blijf??" Hij kijkt de directeur grijnzend aan. "Opslag? beter salaris? Grotere slaapkamer met badkamer?" Vraagt hij. Ik grinnik even. Ik waardeerde zijn lef wel. Ik keek de directeur ook vragend aan. Hij wist als hij Elliot iets gaf hij de andere leraren ook iets moest geven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rechazame schreef:
    (...)

    [Jaa haha! maar ik woon er nog niet zo heel lang. Ik woon op de schevelstraat, achter de action, bij dat pleintje bij die kerk. Waar in heemskerk woon jij dan? want ik ga straks naar heemskerk naar de vriendin waarmee ik op vakantie ga haha.
    ik zal strakjes even reageren op jadelynn]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    'Oke Zeg maar als ik ke ergens mee kan helpen.' zei ze en ik knikte.'Weet je eigelijk hoe laat het is?'vroeg ze me daarna.Ik haalde mijn gsm uit mijn broekzak,maar mijn scherm was helemaal kapot van in de vijver te zitten van daarnet.Je kon nog wat zien ,maar ik zag het niet goed,dus gaf ik mijn gsm maar aan Kate."Ik kan de tijd niet zo goed lezen."zei ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rechazame schreef:
    (...)

    [Jaa haha! maar ik woon er nog niet zo heel lang. Ik woon op de schevelstraat, achter de action, bij dat pleintje bij die kerk. Waar in heemskerk woon jij dan? want ik ga straks naar heemskerk naar de vriendin waarmee ik op vakantie ga haha.
    ik zal strakjes even reageren op jadelynn]
    [Ik woon in de Waterackers. De Pastoorsacker. Maar ik ben nu op een verjaardag in brabant :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break