• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Skye Woods
    Hij haalt zijn mobieltje uit zijn broek en zet hem aan waarna er weinig licht uit komt. ."Ik kan de tijd niet zo goed lezen." Zegt hij waarna hij mij zijn mobiel geeft. ."Ik kan de tijd niet zo goed lezen." Zegt hij. Ik pak zijn mobiel aan en knijp mijn ogen samen. Ergens bij 10 uur.' Zeg ik waarna ik hem zijn mobiel teruggeef. Ik ga weer liggen. 'Dat betekent dat we nog hooguit een uur buiten mogen blijven tot de gong luid.' Zeg ik met een diepe zucht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'Ergens bij 10 uur'zei ze en gaf mijn mobiel terug.'Dat betekent dat we nog hooguit een uur buiten mogen blijven tot de gong luid."zei ze met een diepe zucht."Morgen is het de eerste keer dat ik les krijg hier."mompel ik en kijk dan naar Kate.En dan weer terug naar de sterren.Het was best wel raar,op mijn vorige school mocht bijna niemand me omdat ik anders was en nu zit ik op een school waar iedereen zo is als ik,met een Soul.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    "Morgen is het de eerste keer dat ik les krijg hier." Mompelt hij terwijl hij naar me kijkt en daarna naar de sterren. ''Weetje.' Begin ik hardop te denken. 'Vorig jaar werd ik niet aangekeken en gewoon genegeerd en nu ben ik bijna geen moment alleen.' Zeg ik grinnikend. Ik kijk weer naar de sterren. Dit was de eerste keer dat ik samen met iemand er naar keek.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    ''Weetje.' begon Kate en ik keek weer naar haar.'Vorig jaar werd ik niet aangekeken en gewoon genegeerd en nu ben ik bijna geen moment alleen.'vervolgde ze haar vorige zin grinnikend.Ik glimlachte zwak."Ik wou dat dat de vorige jaren ook zo bij me was,daar werd ik geen moment alleen gelaten,maar dan op de slechte manier."zei ik zacht en sloot mijn ogen even.Proberend mijn slechte herineringen te verheten."Wat ik bedoel is dat ik werd gepest."zei ik daarna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Ik woon in de Waterackers. De Pastoorsacker. Maar ik ben nu op een verjaardag in brabant :)]

    [Serieussss?!?!?!?! Ik heb ook op de waterackers gewoont!! Hillenacker!! haha ik ga morgen naar brabant xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [Serieussss?!?!?!?! Ik heb ook op de waterackers gewoont!! Hillenacker!! haha ik ga morgen naar brabant xD]
    [Omg dat is best wel Awesome. Ga je naar Brabant op vakantie? Ik ben er nu voor een verjaardag :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Brabant is erg populair XD ik was er gisteren op de camping. :/ XD Maybe volgende week weer ;d)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:29 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ja ik ga daar weekje naar katjeskelder xD met vriendin mee]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stephan Connery
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat het 10 uur. Ik kan nog makkelijk een uur blijven zitten en twijfel even of ik alvast naar binnen zal gaan. Wil jij al naar binnen? vraag ik aan Bandit, maar ik krijg geen antwoord; hij slaapt. Ik glimlach even. Ik til hem op en sta op en begin terug te lopen naar het kasteel. Bandit schrikt even wakker. Blijf maar lekker liggen zeg ik dan en hij legt zijn hoofd op mijn schouders en sukkelt weer in slaap.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 23:14 ]

    Kate Skye Woods
    "Ik wou dat dat de vorige jaren ook zo bij me was,daar werd ik geen moment alleen gelaten,maar dan op de slechte manier." Zegt hij dan zacht en hij sluit zijn ogen eventjes. "Wat ik bedoel is dat ik werd gepest." Vervolgt hij maar dat begreep ik al. 'Ik werd vorig jaar gewoon genegeerd als ik iemand iets vroeg. Bijvoorbeeld Aiden. Hij negeerde me vorig jaar, maar nu trekthij wel met me op.' Zeg ik rustig. 'Ik weet hoe het voelt. Ik ben op de lagere school ook erg gepest. Van mijn 11e tot 15e zelfs. Tot ik hier kwam. Hier verschool ik me zodat niemand me kon pesten.' Zeg ik met een bar glimlachje


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stephen Connery
    Ik loop richting het kasteel en zie Kate en Nick in het gras liggen en ik zucht even. Ik vraag me af of Kate weet dat ze haar schild niet op tijd om zich heen had en ik haar gedachtes had gehoord, maar veel verschil maakt het niet en ik zucht nog een keer. Ik loop door naar de deur en probeer die met mijn voet open te doen. "stomme rotdeur" mompel ik dan boos.

    Sirens schreef:
    ( Grr Rotterdammertje hierzo ! Ik had zo een ex..die tevens mijn beste vriend is. Misschien moeten ee een tweeling maken. Misschien dat het dan lukt ghehe. )

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Hij trekt me mee als we gaan liggen en opent dan het luik boven ons. Langzaam krijg ik meer herinneringen, van toen we hier zaten. Ik lach en lig hierdoor op hem. Ik legde mijn handen op zijn borst en tekende hier onzichtbare figuurtjes op. Ik ging met mijn blik van mijn handen naar zijn gezicht. Ik legde mijn ene hand op zijn wang en kuste hem toen zachtjes. Vervroegd haal ik ze van hem af. 'Je maakt me nu gelukkiger dan ooit te voren. Al heb je dat altijd wel gedaan. ' en druk weer zachtjes mijn lippen op die van hem.


    Zodat wanneer je gaat reageren je niet meer hoef te zoeken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick Sheeran
    'Ik werd vorig jaar gewoon genegeerd als ik iemand iets vroeg. Bijvoorbeeld Aiden. Hij negeerde me vorig jaar, maar nu trekthij wel met me op.'zei ze op een rustige manier.'Ik weet hoe het voelt. Ik ben op de lagere school ook erg gepest. Van mijn 11e tot 15e zelfs. Tot ik hier kwam. Hier verschool ik me zodat niemand me kon pesten.'vervolgde ze daarna met een bar glimlachje."Het leven is soms zo oneerlijk."mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen Kate.Ik was wel blij,dat ik hier nu de kans had om les te volgen.Een nieuwe start te maken en eens echte vrienden te hebben.Ofja menselijke vrienden.ik keek even naar Toxic die vredig op mijn buik lag te slapen en glimlachte dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stephan Connery
    Uiteindelijk krijg ik de deur open en loop naar binnen. Ik loop door naar mijn slaapkamer. Gelukkig heb ik geen kamergenoot. Ik leg Bandit op het andere bed neer, want die wordt toch niet gebruikt. Ik pak mijn spullen en ga naar de badkamer. Ik douche even en ga daarna op bed liggen. Ik zet mijn bril op (normaal heb ik lenzen in) en pak een boek en ga nog even lezen en ik hoop dat ik Kate en deze avond dan even kan vergeten.

    ( wat cutish Stephen met een bril. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.