• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    mismi schreef:
    [kan ik helpen?? xD MEt Stephan ofzo.. he has feelings for KAte :x]

    [Hij kan helpen dat hij aan komt lopen als Nick haar mond op mond geeft. Dan kan hij dat verkeerd zien en jaloezie ect :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ja is goed =D, geef ff mond op mond hihi]

    mismi schreef:
    [ja is goed =D, geef ff mond op mond hihi]


    (2 reacties terug hij is mond op mond aan het geven )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [oh niet gelezen, zal ff kijken en posten hihi]

    Stephen Connery
    Ik maak me samen met Bandit klaar om een stukje te gaan hardlopen. Ik loop met hem naar de tuin om via daar het bos in te gaan. Vanaf een afstand zie ik Nick Kate zoenen en ik voel jaloezie en woede. Bandit zegt wat tegen me iets in de trant van dat het volgens mij helemaal geen zoenen is en dat ik naar Déjà moet kijken, maar ik sluit hem af en begin te rennen en rennen totdat ze allang uit het zicht zijn. Bandit rent naar Nick en Kate toe en komt niet met me mee, maar dat heb ik niet door. Hij probeert me nog altijd te bereiken, maar ik heb me helemaal afgesloten.

    Nick Sheeran
    'Stephen en Bandit zijn hier zij kunnen ons helpen!!'roept Toxic en ik draai me om en zie Stephen staan hij leek wel...jaloers?"Stephen!Help me alstublieft!"roep ik naar hem en keek dan weer naar Kate.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    { kan athan iets doen?? P.S. eerst wil ik wel weten hoe het met kate afloopt xD}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stephen Connery
    Ik ren tot ik bij het hek ben en trap er tegen aan. Al mijn woede uit ik op het hek. Bandit is bij Nick en Kate en probeert ze te helpen.Hij probeert me nog steeds te bereiken totdat ie pissig is. Ik krijg ineens een fikse hoofdpijn en zak op de grond. kom als de wiedeweer terug jij. Hij zoende haar helemaal niet, hij gaf haar mond op mond beademing idioot hoor ik Bandit in mijn hoofd grommen en net zo plots als de hoofdpijn kwam is ie weg. Wat was dat en dan dringt het bericht tot me door en ren ik terug, Binnen een minuut ben ik er weer en knie naast Kate en Nick neer. "KAte!!"

    [Kate gaat niet dood. Je kan er heen lopen en ze helpen aangezien Stephen denk gaat ruzieen en dan komt Kate hoesten bij. Bij dood ervaring. Check :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Kate gaat niet dood. Je kan er heen lopen en ze helpen aangezien Stephen denk gaat ruzieen en dan komt Kate hoesten bij. Bij dood ervaring. Check :P]

    je bedoelt athan?? of lees ik het verkeerd?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [misschien moet ik dan even mijn post aanpassen haha xD anders is het niet zo leuk meer, hij moet boos . Of hij kan nick de schuld geven... hmm]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 22:44 ]

    Nick Sheeran
    Indeplaats van reacheren liep hij weg.Dat zorgde voor nog meer paniek,dit was mijn fout,ik had Toxic moeten zeggen dat amoerpanters niet zwemmen.Ik haf Kate weer mond op mond.Stephan was blijkbaar terug gekomen en zat ook geknield naast Kate."Ik weet niet wat ik moet doen Stephan!"zei ik in paniek hopend dat hij er wat van wist.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachelle 'Rae' Lemmons.
    'Dat beloof ik.' zegt hij dan en ik knik twijfelachtig. Dan buigt hij zich voorover en voel ik zijn zacht zoete lippen op die van mij. Ik glimlach en kus hem gewillig terug.
    Ik voelde me net alsof ik in een sprookje was beland, waar alles goed afloopt.
    Dan bijt ik even kort op zijn lip waarna er een klein grijnsje op mijn gezicht speelt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [oke laat maar, reageer hier wel op haha]

    Stephan Connery
    "wat heb je met haar gedaan?!" zeg ik meer fluisterend dan boos, maar ik wacht niet op antwoord. Ik leg haar hoofd op mijn schoot en leg mijn handen op haar hoofd. Zeg me alsjeblieft wat er is Kate. Probeer ik wanhopig tegen haar te zeggen in gedachten, maar weet niet of dit werkt.

    Kate Skye Woods
    Toxic begint te janken. Hij keek naar Deja en opende mijn mond. Zijn lippen kwamen op die van mij en bliezen lucht in mijn longen. Ik voelde dat ik teruggetrokken werd heel langzaam. Te langzaam als je het mij vroeg. Ik liep er maar heen en werd in een zwart gat getrokken. Was ik nu dood? Het voelde lang. Er gebeurde iets wat mijn terugkomst langer liet wachten. Een oponthoud, maar ik kon niet zien wat ik was. Ik was alleen in een zwart gat. Ik voelde een hoest bui. Mijn ogen opende zich in een fractie van een seconde en ik begon erg te hoesten waarna heel veel water uit mijn mond sproeide. Ik rolde ook gelijk om zodat het water uit mijn mond kon lopen. Ik hoeste maar door, maar ik wist dat er meer mensen stonden. Niet 1 meer zoals net. Er was iemand bij gekomen. Ik hoeste weer even. Ik had te weinig energie voor een schild dus ik stond open en bloot voor de wereld. De hack?! Ik was nooit open en bloot. Ik had altijd bescherming. Ik voelde me nu heel kwetsbaar. Ik kon pijn worden gedaan worden gelezen verlamt bewusteloos geraken. Wat dan ook. Ik steunde op mijn handen en kwam wankelend omhoog. Mijn balans was weg en ik had het gevoel alsof ik elk moment kon omvallen. Ik was misschien een paar seconden misschien minuten dood geweest. Wie weet. Ik was gelijk ook lijkbleek de kleur was van mijn gezicht en ik had het koud en warm tegelijkertijd. Ik opende nu voor het eerst mijn ogen. Ik had geen erg in het donker maar de kleuren omarmde me, maar deden me ook pijn. Het was zo vel. Mijn ogen gaan tot spleetjes als reflex. En ik zie Stephen en Nick zitten. Ik voelde me heel wazig maar Déjà ondersteunde me gelukkig zodat ik onmogelijk om kon vallen.


    I'm finally back, Finally after a Year break