• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik ben dankbaar als Leslie plots meehelpt met tillen.
    "Waar moeten we heen?" vroeg ik zacht, maar paniekerig. Ik neem Sam wat beter vast onder het rennen door.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik weet weer wat ik moet doen. Ik til Sam mee alsof mijn leven er vanaf hangt. 'Hier naar links,' zeg ik. Het heeft zijn voordeel gehad om door heel het gebouw te dwalen. Ik herken dingen. We rennen door. 'Nu nog een keer links.' en ik draag Sam wat meer zodat het lichter wordt voor Nala. Mijn rug protesteert. Maar ik ga door. Zorgen voor morgen. 'Rechts, nu.' we komen in een gang met vele kamers en ik zeg. 'Derde deur rechts.' en we gaan erheen. Ik doe hem open en til hem naar binnen. 'Blijf hier met hem,' beveel ik Nala. 'Ik kom terug als de mannen weg zijn. Blijf hier.' en voor ze kan protesteren ren ik de kamer uit.
    Ik doe de deur net op tijd dicht omdat de mannen de hoek om komen. 'He klojo's... Zoeken jullie mij soms?' en ik draai me om en ren weg. Mijn rug doet pijn maar ik moet het volhouden voor ze. Ik heb mijn gevoel weer terug. En ik weet niet voor hoe lang. De mannen hoor ik achter me aan rennen. Weg van Nala en Sam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik voel me in twee gescheurd. De druk was te hard, de tranen sprongen opnieuw in mijn ogen. Wat moest ik doen? Moest ik Leslie helpen?Of naar haar luisteren en op Sam letten?
    Ik keek op hem neer en zuchtte.
    "Het spijt me." mompelde ik, terwijl ik een kus op zijn wang drukte. Toen sprong ik naar buiten.
    Ik liep achter het geluid van rennende voetstappen aan. Toen ik ze inhaalde haalde ik diep adem. Ik kon me wel slaan voor wat ik ging doen.
    "Hé, drittsekker!" schreeuwde ik hen achterna. Ze draaiden zich om bij dit onbekende scheldwoord.
    "Ik ben het die jullie moeten hebben!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Het spijt me,' hoor ik Nala zeggen. Ze drukt een kus op mijn wang en rent dan weg. Achter Leslie aan. En ik lig hier verdomme hulpeloos.

    Leslie Day
    'Hé, driftsekker!' hoor ik achter me geschreeuwd wordn. Ik draai me met een ruk om en zie Nala. 'Ik ben het die jullie moeten hebben!' en dan schreeuw ik: 'Neeeee!' verdomme Nala. Je maakt het moeilijk. De mannen zijn tussen ons in. De mannen kijken naar haar en ik zeg: 'Nala, ga terug!' en ik blijf de aandacht van de mannen te trekken. Ze zijn in tweestrijd. Wie moeten ze pakken. 'Laat haar verdomme gaan klootzakken.' Nala moet niet gestraft worden. Ik kom hier wel weg. Ik loop in de richting van de mannen. 'Doe het voor mij Nala, en voor Sam. Ga terug naar hem.' ik houd de mannen in de gaten. Als ze ook maar iets richting Nala doen zal ik vechten met alles wat ik in me heb. 'Ik red mezelf wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik kijk haar tussen de mannen door aan en voel de tranen nu over mijn wangen stromen. Ik wou niet nog iemand laten gaan. Als ik iemand de rug toe keerde, in welke omstandigheden dan ook, leken die nooit terug te komen.
    En hoewel het enorm veel pijn deed en ik er bijna 100% procent zeker van was dat ik haar niet meer terug zou zien, draaide ik me toch om en deed wat ze vroeg. Met de tranen die over mijn wangen stroomden rende ik terug. Ik ging de ruimte weer binnen en ging nog steeds met de tranen die over mijn wangen stroomden naast Sam zitten. Ik maakte geen geluid, geen snikken. Misschien had hij niet eens door dat ik aan het huilen was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik ben haar dankbaar dat ze zich omdraait. Al is het huilend. De mannen willen haar achteraan gaan. Maar dan ga ik echt heel hard gillen. Ze draaien zich kwaad om. En ik glimlach even naar ze. 'Je komt niet weg,' zeggen ze. En ik weet dat er een grote kans is dat dat inderdaad niet zo is. 'Is het mogelijk om de straf te krijgen. Maar ook die van haar zodat ze geen straf meer krijgt?' en ik kijk ze aan. 'Ach, hebben we weer een medelevend persoontje.' zegt er eentje. Ik kijk hem aan en zeg: 'tenminste een die kan rennen.' en ik draai me om en ren weg. Ik struikel maar krabbel weer snel overeind. Eentje is er nu erg dichtbij. Ik stop en haal dan ineens uit. Het doet fucking pijn aan mijn hand maar ik ren weer door. Ik ben moe. Mij rug doet pijn. Maar ik moet doorgaan. Anders overleef ik de straf niet. Ik sla heel vaak af. Ik zigzag. En ren nog steeds door. Ik hoor de voetstappen verder weg. En ik kom weer terug bij de deur waar als het goed is Nala en Sam achter zitten. Ik doe de deur open en laat me zelf zwaar hijgend naar binnen vallen. En schop de deur achter me dicht. Ik heb geen kracht meer om op te staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Van zodra ze binnen komt, val ik haar om de hals.
    "Je leeft nog! Dank je, dank je, dank je!" huilde ik. Ik merk dat ze heel moe is en trek me terug. Ze wist niet dat ik niet dank je zei om wat ze had gedaan -alhoewel ik daar ook dankbaar voor was-, maar omdat ze hier gewoon terug was. Omdat ze leefde, ademde, al was het wat kortademig.
    "Gaat het wel?" vroeg ik bezorgd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Mijn ademhaling gaat nog steeds veel te snel. Nala vraagt bezorgd of het gaat. Maar ik kan niet antwoorden. Na een lange tijd gaat mijn ademhaling pas weer rustiger. En ik voel me licht in mijn hoofd. Ik ga een beetje overeind zitten maar zak gelijk weer door mijn armen. 'het komt wel goed,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Welkom ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat is er gebeurt en kan Naomi met een van hun praten, want deem is off and I'm bored.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb een verlamde Sam. Of een uitgeputte Leslie met een huilende Nala ^^ ik laat Sam wel die kant op komen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Na een tijd krijg ik mijn gevoel weer terug. Ik sta op en loop naar Nala en sla mijn armen om haar heen. 'Dankje,' zeg ik sussend voor haar tranen. 'Dankje.' en ik geef ook les een knuffel. Ik help haar overeind en ik neem ze mee terug naar de slaapzaal. 'Ik ga even naar het toilet,' zeg ik dan. En ik zet ze neer op een bed en loop voorzichtig de gang op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet ik Naomi naar de toiletten laten komen? Alleen, of kom jij hun tegen? Of hoe of wat?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Verzin er op los :Y) Naomi kan zoals je zegt naar het toilet gaan. Of ze gaat met Ian weer terug? It's up to you ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.