• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik loop het auditorium binnen, maar besluit niet in de coulissen op zoek te gaan naar de piano. Ik zet gewoon de stereo aan.
    Er schalt een liedje door de boxen en ik ging in het midden van het podium staan. Ik begon met wat simpele move's tot ik de muziek echt voelde. Dan besloot ik het wat moeilijker te maken. Er stond een soort van huisje op het podium. Misschien werd hier ook toneel opgevoerd of zo soms en stond het daarom hier. Ik sprong door het raam naar binnen en trapte de deur uit, waarna ik met een koprol terug buiten het huisje ging. Ik eindigde mijn koprol met een handenstand.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat liedje is zo leip, love it om op te dansen! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Ja dat moet ik.' ik sta ook op en sla mijn armen om haat schouders. 'Oke laten we daar dan maar aan beginnen.' ik lach. 'Salto's en alles kan je al, toch?' ik kijk haar afwachtend aan en bedenk alvast wat ik haar als eerste leer


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Dat lukt wel.' zeg ik dan en grijns. 'Wat ga je me leren, leraar Ian.' vraag ik den en glimlach lief naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zucht en maak vele deuren open totdat ik eindelijk de goede vind. Ik pak wat medicijnen en slik dan een paracetemol in. Ik zucht en loop weer terug. Ik stop bij de hiphopzaal en zet daar dan keihard de muziek aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde onbewust, terwijl de muziek mijn lichaam overnam en de inspanning mijn gedachten wegvaagde. Ik duwde me af en kwam met een achterwaartse flikflak terug op mijn voeten terecht.
    Ik liep naar de muur en stapte er enkele stappen op, tot ik me afduwde en met een achterwaartse salto op de grond kwam. Ik begon met wat grondwerk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik grijns en loop met haar de kamer uit. Ik zie alleen een man staan, maar die let niet op. Vlug trek ik Naomi een andere gang op, op zoek naar buiten. 'ik weet nog niet wat ik je ga leren, we beginnen met de basis dingen,' grijns ik en kijk haar aan. 'Maar het moet geen probleem zijn.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Na mijn grondwerk, hijgde ik even uit. De muziek veranderde en ik zette hem heel hard op. Het kon me niet schelen als iemand me nu hoorde. Ik deed weer wat tricks en grijnsde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Ik knik en word door Ian meegetrokken. Dan zie ik een paar mannen en volgensmijn ziet Ian hun niet. Ik trek hem snel een hoekje in, waar we heel dicht tegenelkaar staan, anders zien de mannen ons en doe een teken dat hij stil moet zijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sorry ging even terug naar appartement, ga zo reageren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik knik dat ik het begrijp en draai ons geluidloos om, zodat ik de eerste ben die ze grijpen als ze ons zien. Ik hoor hun voetstappen naderen en mijn hart bonzen. Aangezien ze ons nu zo zouden kunnen zien... Ik bijt mijn kaken stijf op elkaar en weet dat ze nu langslopen. Even later vagen de voetstappen weer weg. Opgelucht haal ik adem en ontspan me. Dan pak ik Naomi's hand en loop naar buiten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Naomi's turn (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben even weg, doei!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik ging weer in handenstand staan en liet me draaiend steeds een stukje zakken. Van mijn handen, ging ik op mijn hoofd verder draaien, toen op mijn schouders, mijn rug. Ik bleef plots met een schok stil liggen en sprong in een vloeiende beweging overeind. In plaats van meteen op mijn voeten te landen, maakte ik eerst nog een voorwaartse salto in de lucht. Ik zie plots een trampoline in de coulissen staan.
    Ik loop grijnzend de coulissen in. Ik spring de trampoline op en duw me hard af. Al een geluk dat ze stevig stond of ze was waarschijnlijk weggeschoven onder de schok. Ik vloog -letterlijk dan- opnieuw het podium op, maar dan achterwaarts. Ik strekte mijn handen, maakte contact met de vloer, mijn armen bogen door om de schok op te vangen en duwden me meteen weer naar boven. Met nog een salto eindigde ik op mijn voeten.


    “To live will be an awfully big adventure.”