• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {iemand die Nala wil betrappen tijdens het dansen?
    Anders laat ik de bad people wel komen ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {niemand voor Nala?
    Oeh, dan moet ik wat interessants gaan bedenken...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik hijgde even zwaar, tot ik iemand hoorde applaudisseren. Onbewust hield ik mijn adem in, terwijl ik de zaal in keek.
    De vrouw die ik me nog herinnerde van de eerste dag hier stond op uit de achterste rij stoelen. 4 mannen volgenden haar op te voet, terwijl ze naar het podium toe liep.
    "Dat was niet niets." zei ze en ik moest meteen aan een slang denken. Haar stem was listig en glad. Alsof de toon als touwen om je heen wikkelden en zich aantrokken tot je niets anders kon doen dan je naar haar wil bewegen.
    Ik slikte krampachtig en keek haar een beetje bang aan. Hoogstwaarschijnlijk mocht ik hier niet eens zijn.
    "Maar je weet waarschijnlijk zelf wel dat je een regel gebroken hebt." ze leek niet echt op antwoord te wachten en na een kleine stilte sprak ze verder. "Wat moeten we nu met je aan?" mompelde ze


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ze bleef me aanstaren en ik schuifelde ongemakkelijk heen en weer.
    "Je bent nog jong... Ik zal je voor 1 keer een mildere straf geven." ze wees naar een man naast haar die me vastgreep.
    "Goed, veel plezier nog." glimlachte ze en liep weg. Ik staarde haar met open mond na. Nadat ze weg was, trok de man naast me mijn aandacht door aan mijn arm te schudden.
    "Meekomen." bromde hij en sleurde me mee.
    Oh, shit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sam komt wel ^^ save nalaaaaa! Ondanks dat hij al een straf heeft gehad]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Hij sleurt me aan mijn arm mee naar buiten. In de gang struikel ik even, maar de man trekt me meteen weer overeind. Toen was ik het beu.
    "Laat me los!" schreeuwde ik kwaad.
    "Hou toch je kop! Je hebt al geluk dat mevrouw erop aangewezen heeft dat het een milde straf moet zijn. DUS. ZWIJGEN, NU!"
    Zijn woede maakt mij alleen maar nog kwader.
    "Hva er problemet? Du skremmer ikke meg! Skrik alt du vil, men jeg vil aldri, ALDRI, lydig gå! Rot og bare la meg være i fred!" schreeuwde ik woedend. Ik gilde luid omdat ik wist dat ik hem zo kwaad maakte.
    Hij sloeg zijn hand voor mijn mond en ik beet er hard in.
    "Jij, godverdomme..." Ik begon weer te gillen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {hmm, ja, je kan ze ook niet NIET horen zoals ze nu bezig is xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik loop op de gang als ik iemand hoor gillen. Nala. Ik ren in de richting en zie dan mannen die haar beethouden. 'Come on guys, laat haar eens los,' zeg ik dan op vriendelijke toon. 'Bemoei je er niet mee,' krijg ik terug gesist. 'Ik vroeg het nog vriendelijk.....' zeg ik dan. En ik geef de man die het dichtst bij staat een trap in zijn ballen. Dan haal ik uit naar de man die Nala beet heeft. En ik sla nog een derde man. Ze zijn met veel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {hmm, eigenlijk is maar 1 man meegegaan met Nala, maar goed xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [O... Ik dacht dat ander er ook bij waren in iedergeval omdat ze er wel ware, maar ze niet meegingen met die vrouw (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {hmm, niet goed uitgelegd dan ;p
    Ik bedoelde dat er 1 bij haar bleef, de rest ging weg... ja niet al te duidelijk, ik snap het}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik stop met gillen als ik Sam zie. Hmm, het was niet echt de bedoeling om hier iemand bij te betrekken. Ik wou hem alleen afleiden en irriteren.
    Hij slaat de man die me vasthoud, maar die verstevigt zijn greep in plaats van los te laten. Ik besluit mezelf dan maar even te helpen.
    "Euhm... pardon?" ik tikte glimlachend op mijn schouder.
    Hij keek me verward aan.
    "Het spijt me."
    "Waarvoor?" bromde hij.
    "Hiervoor." Ik schopte in zijn kruis en toen hij naar voren boog knalde ik zijn hoofd tegen mijn knie. Het deed best pijn, maar bij hem blijkbaar ook. Ik duwde hem van me af en hij viel kermend op de grond.
    Ik keek naar Sam om te zien of hij mijn hulp nog nodig had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik heb alleen pijn aan mijn rug, voor de rest niet. De man ligt kermend op de grond. Ik zie meer mannen aankomen en ik pak Nala's hand en trek haar mee weg. Ik begin met rennen ondanks dat het verschrikkelijk pijn doet aan mijn rug. Dan voel ik een pijltje in mijn been. En gelijk val ik neer. Ik heb Nala's hand los gelaten. Ik kan me niet meer bewegen en zeg met moeite: 'Ga!' ze kan hier niet blijven. 'Ga.' zeg ik nog ren keer. Het heeft geen zin om bij mij te blijven, ze kan me niet mee tillen dus die mannen pakken mij sowieso wel. Dus Nala kan veilig gebracht worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik schudde koppig mijn hoofd. Ik zag de mannen dichterbij komen en liep meteen naar hem toe. Ik sloeg mijn arm om hem heen en legde zijn arm in mijn nek. Met moeite sleurde ik hem overeind, maar de adrenaline en wanhoop gaf me kracht.
    Ik sleurde hem vooruit.
    "Ik laat je niet achter." siste ik door mijn op elkaar geklemde tanden door.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Mijn lichaam kan niet anders dan zwaar zijn. Ik hoor de mannen dichterbij komen. En dan zie ik Leslie lopen. Ze kijkt ons kant op met een lege blik. Dan zie je ineens leven in haar ogen. Ze komt naar ons toegerend. En dan helpt ze Nala met tillen. En ik ben ze beiden dankbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.