• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik word weer wakker. Volgens mij heb ik niet zo lang geslapen. Ik kijk even richting Naomi. Ian zit bij haar en drukt een kus op haar lippen. Ik kijk weg en haal een hand door mijn haar. Ik ga overeind zitten en slaak een pijnlijk kreetje. Zweepslagen. Vergeten. Ik kom met iets meer moeite overeind en zie dan dat Les weer terug os.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Isabella 'Bel' McSteam
    De bonkende pijn in mijn achterhoofd wordt miniem, en ik loop rond. Ik neurie bibberig toontjes om me rustig te houden. Ik heb verschillende ruimtes gepasseerd die eruit zagen als studio's. Misschien was het hier zo slecht nog niet? Ik schud verbitterd mijn hoofd terwijl ik mijn armen om me heen sla alsof het koud is. Dan had ik nu geen hoofdpijn.


    Tijd voor koffie.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en loop naar de schacht toe en pak wat chocola en kijk dan naar Sam en zie dat hij pijn heeft en loop even naar hem toe. 'Is alles goed, wat hebben ze met je gedaan?' vraag ik dan bezorgd en kijk hem meelevend aan. 'Sorry dat ik zo moet doen, anders kunnen we het niet geheim houden.' fluister ik dan en sta op. 'Beterschap.' zeg ik dan en bijt op mijn lip en loop weer naar Ian en glimlach weer. 'Chocola!' grijns ik dan en ga weer tegen hem aanzitten.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 14:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Naomi komt naar me toegelopen. 'Is alles goed, wat hebben ze met je gedaan?' vraagt ze bezorgd. 'Hij vond het niet zo leuk dat ik in de zaal was geweest. Zweepslagen.' ik kijk Naomi aan. 'Sorry dat ik zo moet doen, anders kunnen we het niet geheim houden,' fluistert ze. Ik ben blij dat ze niets heeft gezegd tegen Ian. 'Betersxhap,' en ik knik naar haar als bedankt. Ze loopt terug naar Ian en ik zucht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach en knik. Dan kijk ik naar Sam. Hij leek pijn te hebben. Vast ook weer gestraft. De klootzakken hier. Ik sla mijn armen om Naomi heen. 'Gaat het met hem?' Ik kijk even naa Sam en dan naar Naomi. Ik druk een kus op haar wang en kijk naar de chocola dat er erg lekker uitziet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en breek een stuk af en stop het in zijn mond en grijns. 'Zweepslagen.' zeg ik dan zuchtend. 'Maar is de chocola lekker?' vraag ik dan glimlachend en neem ook een stuk.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 15:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kauw braaf op de chocola. 'Heerlijk,' zeg ik lachend als mijn mond leeg is. Ik grinnik en kijk haar aan. 'Maar ik heb geen honger. Dus houd jij de chocola maar voor jezelf.' ik glimlach en kijk rustig om me heen, terwijl ik mijn armen nog steeds om Napmi heen geslagen heb.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Dan is het allemaal voor mij.' zeg ik dan lachend, maar leg de chocola even aan de kant en druk dan mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk op en zie Naomi met Ian zoenen. Ik kijk weer weg en zucht even terwijl ik mijn ogen sluit. Het is goed voor haar om bij Ian te blijven. Hoewel ik het geen vergissing vind. Het voelde goed. En ik zou het zo weer doen. Alleen ik doe het niet voor Naomi. Dan zou ik haar misschien in verwarring brengen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach. 'ja allemaal voor jouw.' Ik voel haar lippen op de mijne en kus haar gelijk terug. Ik strijk met mijn tong over haar onderlip en laat mijn handen afzakken naar haar kont. Ik trek haar nog dichter tegen me aan en voel met mijn tong de hare. Ik streel over haar rug en laat mijn andere hand op haar kont rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nu probeer jij me een schuldgevoel aan te praten jullie zijn gemeen. Ik voel me net Bella van twilight of Elena van the vampire diaries, die zitten met hetzelfde probleem, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kut Ian XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grijns en laat mijn handen over zijn borst gaan en bijt zacht in zijn onderlip. Ik zie de beelden van mij en Sam weer terug komen, maar negeer ze en ga dan op in de kus en probeer het nog steeds te vergeten, maar het word steeds moeilijker en de beelden blijven maar terugkomen, maar blijf mijn best doen ze te negeren en zoen Ian terug.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 15:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nu is deem off, haha en nu heb ik mededelijden met Sam! WAT MOET IK DOEN?!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp