• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik dacht even na maar hij wist het alweer. Hij kneep stevig in mijn hand.
    Toen mijn gedachtes en fantasie te ver gingen begon ik weer zacht te huilen en drukte mijn gezichtr dieper in het kussen terwijl ik hard in Kurts hadn kneep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Doordat Rachel zacht begon te huilen moest ik ook huilen, de telefoon ging een tijdje over. Ik was opgelucht toen ik mijn vaders stem hoorde aan de andere kant van de lijn. 'P-pap,' bracht ik schor en stotterend uit. 'E-er is iets ergs gebeurt..' zei ik verstikt door tranen. Ik was zo ongelofelijk bang en staarde nog doodsbenauwd naar de televisie.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    burt

    'he kiddo' begroet ik hem al wat informeler
    ik word stil en luister naar hoe overstuur hij is
    'Wat is er gebeurt?' vraag ik meteen bezorgd
    'zeg maar waar je bent en ik sta binnen tien minuten bij je' zeg ik
    carole kijkt bezorgd naar mij wanneer ik dat gezegd heb..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik voelde de tranen over mijn wangen stromen, had Finn ze dan helemaal niets gezegd? Ik vroeg me af waarom hij niets had gezegd en waarom hij nu dronken was. Maar dat waren zorgen voor later. 'Het ziekenhuis, pap.' zei ik snikkend. Ik voelde me echt een klein jongentje dat huilde om zijn vader. 'Kamer 3C op de tweede etage.' zei ik schor waarna ik Rachel aankeek. 'En kun je Rachels vaders bereiken om te vragen of ze komen?' vroeg ik bangig aan hem. Ik mocht altijd gewoon 'je' of 'jij' zeggen tegen mijn vader, omdat hij daar heel gemakkelijk in was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grinnik.
    'Fine' mompel ik, en trke mijn jurkje omhoog zodat mijn buik zichtbaar word.
    'Ik vind het best' grinnik ik, en neem nog een shot.......


    El Diablo.

    Rachel
    Een gesmoorde kreet verlaat mijn lippen als ik mijnpolsen weer voel branden.
    Vroliojk begon mijn fantasie met mijn grootste angesten te combineren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    burt
    'is goed kurt, maak je maar geen zorgen ik ben er zo' zeg ik en hang op..
    'ik moet even naar kurt toe, hij is weer in paniek. blijf jij maar hier op emily passen' zeg ik
    en stap de auto in en rij naar rachels ouders en leg de hele situatie uit,
    van wat ik er van weet en meteen besluit hiram om mee te komen
    we rijden snel naar het ziekenhuis en lopen snel naar de kamer die kurt zei
    ik zie kurt in bed liggen met rachel en ze zien er allebei aangeslagen aan
    'wat is er mis?' vraag ik en steek mijn arm uit naar kurt..

    Hiram

    leroy is even niet thuis, dus ben ik maar met burt meegegaan naar het zieken huis.
    rachel en kurt zijn helemaal overstuur en ik zie burt meteen naar kurt toe gaan
    'prinsesje. wat is er?' vraag ik en streel haar over haar haren..


    Music is my life

    Rachel
    Ik barst in huilen uit als Hiram over mijn haren streelt.
    "t-tyler" snik ik. "hij is o-ontsnapt" ik begin weer te huilen.
    Straks zou er wat gebeuren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik grijnsde en spoot wat slagroom over Santana's buik, en lag vervolgens echt helemaal dubbel en voelde me draaierig, maar dat was mijn laatste zorg. Ik had echt de grootste lol op dit moment.

    Pepe

    Ik lachte even en likte het slagroom van Santana's buik af, toen ik alles op had ging ik weer rechtop zitten en hielp ik Santana weer overeind. 'Jason, truth or dare?' vroeg ik grijnzend.

    Kurt Hummel

    'Pap!' zei ik snikkend waarna ik me in zijn armen stortte en even goed uithuilde. Het voelde gewoon zo goed om mijn vaders beschermende armen om me heen te voelen. Ik voelde me een stuk veiliger en keek hem met betraande ogen aan. Ik hoefde niets meer te zeggen, omdat Rachel al iets zei. 'Ik ben bang, pap.' snikte ik over de toeren. Ik voelde me nu echt een klein kind die een nachtmerrie had gehad.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Hiram
    ik hou rachel nu ook in mijn armen en wieg haar troostend heen en weer zodat ze wat kalmeert
    'die komen echt niet meer in jouw buurt, prinsesje. dat zou alleen maar te riskant zijn en weet je wat?' vraag ik om haar wat op te beuren
    'wij gaan beveiliging vragen van de politie. het is hun fout dat ze ontsnapt zijn en ze gaan ervoor zorgen dat jullie beveiliging krijgen.' zeg ik

    Burt
    mijn hart breekt als ik Kurt zo hoor dus ik druk hem steviger tegen me aan
    'shh rustig maar kurt er gebeurt jou niks' stel ik hem gerust.
    ik ben altijd al slecht geweest in zulke dingen
    zijn moeder was daar veel beter in dan mij..
    'en met rachel gebeurt ook niks' zeg ik..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik werd al rustiger door mijn vaders' woorden, hij wist mij altijd rustig te krijgen. Of het een nachtmerrie was, of zoiets als dit. Hij hoefde niet eens veel te zeggen om me gerust te stellen. Mijn moeder was hier altijd wel beter in, maar mijn vader was gewoon geweldig. Ik knikte, als gebaar dat hij gelijk had maar bleef in zijn armen, omdat het veilig voelde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Snikkend knik ik.
    Ik steek mijn hand uit naar die van Kurt en als ik die vind houd ik zijn hand met trillende vingers vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hiram
    ik laat rachel voorzichtig weer los en streel haar haren weer uit haar gezicht
    'ik ga meteen even bellen, prinsesje. het komt goed' zeg ik en toets de nummer in van de politie en begin meteen te praten..

    Burt
    hij word gelukkig al rustiger en ik laat hem iets losser zodat ik hem kan bekijken
    'hoe komt dat in je nek?' vraag ik en kijk bezorgd naar de striemen in zijn nek..


    Music is my life

    Rachel
    Ik knik zacht.
    Ik voelde me echt doodop nu. Ik was blij dat iedereen er weer was alleen dat gedoe met Alex en Tyler.
    Ik keek even naar Kurt "moet je niet iets te eten? het is etenstijd?" vraag ik bezorgd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jason

    'Dare' grijns ik.
    Ik neem een slok whiskey, en kijk hem aan...


    El Diablo.