• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Santana

    Ik grijns, en plof neer op een stoel.
    'Dus, truth or Dare?' vraag ik terwijl ik naar Finn kijk...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik dacht even lang na en keek daarna Santana aan. 'Laten we maar beginnen met Truth.' grijnsde ik waarna ik benieuwd was naar wat ze ging vragen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grijns, en dacht even na.
    Opeens fluisterde Jason iets in mijn oor, en ik grijns breed.
    'Wie vind je leuk?'


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ineens voelde ik me in een klap weer rottig, maar probeerde ik het niet te laten merken. Wat moest ik nou? Natuurlijk vond ik Bella nog leuk, maar ze was vreemdgegaan en zei dat ze me haatte en zo. Ik zuchtte en keek Santana aan. 'Mijn ex, de laatste dus.' mompelde ik, waarna ik weer een beetje opklaarde. 'Nu ben ik dus.' grijnsde ik waarna ik even rondkeek en naar Jason keek. 'Jason, truth or dare?' vroeg ik grijnzend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt Hummel

    'Is goed.' zei ik waarna ik de afstandsbediening van het kastje afpakte en het aanzette. Weer zag ik een ''breaking news'' uitzending en zette ik geluid harder om te horen wat er nu weer gebeurt was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jason

    Ik grijns.
    'Truth' zeg ik simpel..


    El Diablo.

    Rachel
    Kurt zette de tv aan en ik zag dat het Breaking News was. Hij zette het geluid harder en nieuwsgierig luisterde ik naar wat er was. Er werd verteld dat 1 van de ontvoeders die is opgepakt ontsnapt was en het ging om Tyler. Ik versteende toen ik dat hoorde. Paniekerig staarde ik naar het scherm waar een foto van hem opwas.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik dacht even na over wat ik zou kunnen vragen, ik kende hem nog niet zo goed dus het was nogal lastig. 'Wanneer was het de laatste keer dat je een goede beurt gehad hebt?' vroeg ik lachend, de drank was echt al aangeslagen en normaal zou ik dit nooit vragen.

    Kurt Hummel

    Ik hield mijn hand voor mijn mond toen ik hoorde wat de journaliste vertelde. Ik herkende de jongen, volgens mij had ik hem wel eens op school gezien en hij was de jongen die mijn mobiel had afgepakt. Met grote, bange ogen keek ik naar de televisie. Hopelijk lieten ze Rachel met rust en wisten ze niet dat ik de gene was die aangifte had gedaan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "D-dat is T-tyler" stamel ik bang.
    Ik probeerde mijn angst binnen te houden wetend dat ik anders gek zou worden.
    Ik sloeg mijn armen stevig om Kurt en mijn gezicht duwde ik diep in het kussen zodat ik hopelijk rustig bleef. Als Tyler was ontsnapt hoelang zou het duren voor Michael ontsnapt was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik voelde hoe mijn borst steeds sneller op en neer ging vanwege mijn ademhaling. Rachel had haar hoofd diep in het kussen geduwd en ik drukte mezelf dicht tegen haar aan en begroef mijn hoofd in haar shirt. Ik was zo ongelofelijk bang op dit moment. Volgens mij was ik nog nooit zo bang geweest. Ik begon zelfs weer te trillen. Wat als hij hier heen kwam? Wat als hij wraak wilde?!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jason

    Ik lach.
    'Paar weken geleden' grijns ik.
    'Finn, truth or dare' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik voelde hoe Kurt begint te trillen.
    Iedereen die daar zat was eerst hier heen gebracht en wie weet wisten hun dat wel. Mijn trnaen lopen alweer over mijn wangen. Ik besluit mijn mobiel te pakken en probeer met moeite naa rFinn te bellen.

    [ete

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dare,' lachte ik. Ik keek even van Jason naar Santana en ging goed zitten. Ergens werd ik wel een beetje zenuwachtig voor wat ik zou moeten gaan doen. 'Ow, wacht heel even iemand belt.' lachte ik waarna ik onhandig de telefoon opneem. 'Ik wil even niet gestoord worden, wie je ook bent. Dus doei.' zei ik met dubbele tong en lachend waarna ik ophing. 'Dus, wat moet ik doen?' vroeg ik nieuwsgierig.

    Kurt Hummel

    Mijn lichaam trilde nog erg en ik hield Rachel stevig tegen me aan, waarom kon dit nou niet gewoon afgelopen zijn? Ik wilde van ze af zijn en ik wist zeker dat Rachel dat ook wilde. Ik hoorde dat Rachel iets deed, maar ik wist niet wat.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Laten we hem dé Spaanse dare geven; grijnst Jason.
    Ik grijns breed, 'drankmix!' roep ik grijnzend...


    El Diablo.