• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Santana

    Ik was even verbaasd, maar zoen dan terug.
    Na een tijdje haalde ik mijn lippen van de zijne af.
    'Hoe zit het met je ex?' zeg ik terwijl ik een wenkbrauw ophaal...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "ik heb echt geen trek pap" zeg ik zacht.
    Ik wist dat hij altijd het beste wou en hij wou dat ik gezond bleef dat wist ik maar ik was gewoonweg niets meer gewend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik kreun gesmoord omdat ze haar lippen van de mijne afhaalde. 'Precies zoals je het zegt. Ze is mijn EX.' zei ik waarna ik mijn lippen weer op de hare drukte en haar iets ruwer zoende deze keer.

    Kurt Hummel

    'Ik uhm..' begon ik. Ik had dit veel liever verteld als Blaine erbij was, maar jammer genoeg kon hij er niet bij zijn. 'Blaine en ik we,' zei ik, maar ik stopte weer, omdat ik het zo moeilijk vond. Ik keek even naar Rachel en kneep zachtjes in haar hand, zoals ik altijd deed als ik nerveus was. 'We uhmm..' stotterde ik weer. Dit ging het niet worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Medelevend geef ik kurt een kneepje terug "moet iok het zeggen?" vraag ik zacht odat hij het alleen hoort.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hiram
    'moet ik je net als vroeger weer eten geven?' vraag ik half als grap
    maar al gauw word ik weer serieus
    'rachel, je kan dit opeten of anders laat ik ervoor zorgen dat je een slangentje door je neus krijgt, zodat je toch eten binnen krijgt.' zeg ik

    burt
    ik kijk verbaast naar kurt.
    wat is er zo erg wat ik niet kan weten
    'je kan me altijd alles vertellen, kurt.' zeg ik..


    Music is my life

    Rachel
    "pap alsjeblieft, ik heb 2 weken op 1 boterham geleefd en de laatste 2 weken op niets hoe kan ik nu alles naar binnen werken" wanhopig kijk ik even naar Kurt en daarna naar mijn vader.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik grinnik, en sta op.
    'je krijgt je zoen als je DE dare doet' grijns ik, en haal grijnzend een mankini uit een tas...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik keek Rachel dankbaar aan, maar schudde mijn hoofd. 'Dit moet ik zelf zeggen.' zei ik net zo zacht terug waarna ik weer naar mijn vader keek. Ik had geen idee hoe ik dit moest brengen. Net toen ik op het punt stond om het te vertellen besloot ik om Rachel te hulp te schieten. 'Haar maag is gekrompen tot grote van een kastanje, als ze nu teveel zou eten zou het niet gezond zijn. Misschien kan ze een kopje bouilion drinken.' stelde ik voor en besloot om nu de knoop door te hakken en het meteen tegen mijn vader te vertellen. 'Blaine en ik zijn verloofd.' zei ik zwak glimlachend, en keek mijn vader afwachtend en nerveus aan.

    Finn Hudson

    'Neeeheeeee,' zei ik protesterend, maar ik wist dat ik er niet onderuit zou komen en zuchtte. 'Goed,' zei ik zuchtend. 'Alleen als jij het aantrekt.' grijnsde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Pech gehad Hudson, aantrekken' grijns ik terwijl ik de mankini naar hem gooi.
    Trots sla ik mijn armen over elkaar, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    {srry de computer doet echt vervelend}

    burt
    ik kijk met open mond naar kurt
    'sorry kurt ik weet dat je die jongen leuk vind en alles
    maar dit is echt een stapje te ver
    het gaat veel te snel voor je' zeg ik..
    ik gun hem al het geluk maar ik wil hem beschermen
    dit is voor hem niet goed..

    hiram
    'vooruit dan maar' zeg ik als kurt dat zegt
    'een paar kopjes bouilon per dag en een paar broodjes dan' zeg ik
    en kijk even naar de beveiliging die voor de deur staat..


    Music is my life

    Rachel
    Ik zucht even maar stem maar in.
    Ik had geen zin in nogmeer gezeur en wie weet zou het wel lukken met eten.
    Ik hoorde Burt het zeggen en pakte als troost Kurts hand

    [ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Oké, goed dan!' zei ik waarna ik de mankini pakte en begon te grijnzen. Ik zou het slim gaan spelen. Ik trok de mankini aan over mijn kleding en grijnsde speels naar Santana. 'Jullie hebben niet gezegd, hoe ik het moest aantrekken.' zei ik grijnzend waarna ik wegrende naar de buren en aanbelde. Een oud vrouwtje deed open en keek mij met grote ogen aan. Ik vroeg om een cadeautje en om glijmiddel, de vrouw keek me boos aan en gooide de deur dicht in mijn gezicht, waarna ik weer terug holde. 'Gedaan!' grijnsde ik waarna ik de mankini uittrok en naar Santana gooide. 'Dus, truth or dare, Santana.' lachte ik.

    Kurt Hummel

    'Maar pap,' zei ik terwijl ik hem niet-begrijpend aankeek. 'We gaan nog niet meteen trouwen, pas over een paar jaar.' zei ik naar waarheid. Ik snapte dat mijn vader bezorgd was, maar dit was mijn eigen beslissing. En ik wist dat het de juiste beslissing was, ik was gek op Blaine en ik wilde mijn hele leven bij me zijn. Ik voelde mijn ogen waterig worden en voelde Rachels hand in de mijne. 'Ik hou van hem, pap.' zei ik met een trillende stem.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 20:52 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    burt
    'kurt ik weet dat en dat zie ik aan je
    ik wil niks liever dan dat jij gelukkig bent
    maar ik ben bang dat dit te snel gaat voor jou en voor blaine..' zeg ik voorzichtig om hem niet te kwetsen
    'het spijt me kurt, ik steun je altijd in alles
    maar je bent te jong voor zulke zaken.
    je moeder en ik verloofden pas toen we ergens in de twintig waren' zeg ik..

    hiram
    ik loop weer naar de keuken om een beker met bouilion te halen en ga weer terug naar rachel en geef haar de beker en kijk hoe ze het opdrinkt..


    Music is my life

    Santana

    'Even safe, truth' grijns ik.
    Ik kijk hem vermakelijk aan...


    El Diablo.

    Rachel
    Hiram loopt weg en komt terug met een beker bouilion.
    IK pak het aan en blaas er in. Voorzichtig nam ik een slokje.
    Het was lekker maa rnog erg warm. Ik voelde hoe het zakte in mijn maag en hoe het zich verspreed. Ik nam nog een slokje en voelde dat ik vol zat. Ik zette het terug op het tafeltje. "dankje paps" Ik wrijf kurt over zijn hand. We voelde precies aan wanneer we lekaar moesten helpen of even alleen moesten laten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan