• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik glimlach even kijk hem aan. 'geen probleem hoor ik deed het met liefde' zeg ik en sta daarna op. Ik duw Danny de kamer uit en zet hem naast Austin. Zelf ga ik aan de andere kant staan en kijk even naar zze.

    Danny

    Ik kijk naar Austin. "Dan kje dat je ook kwam. Het is fijn om een vriend erbij te hebben." Glimlach ik en leg even mijn hand op zijn schouder. Er komt een arts aan lopen.
    "Komen jullie maar mee, Danny gaat op kamer. Daar vertellen we wat er is." zegt de arts en begint te lopen. Ik kijk Drew aan en sluit mijn ogen even waarna ik zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'geen probleem' zegt Austin en glimlavht. Ik kijk naar de dokter en bijt mijn lip, wat zou er zijn? Ik zucht en duw Danny achter de dokter aan en wordt gevolgt door Austin. We komen in een kamer en ik kijk naar Danny. 'je moet gaan liggen he' zeg ik lachend en wacht tot die het gaat doen.

    Danny

    Ik kijk Drew aan en lach even. Ik sta langzaam op en ga op het bed liggen. Er komt een zuster die een deken over me heen legt aangezien ik nog altijd in zwemshort zit. De arts komt terug. "Goed, zijn dit je vrienden?" vraagt hij dan. Ik knik. "Okè, er zijn twee dingen gevonden. Ten eerste heb je een virus die redelijk zeldzaam is. Maar niet besmettelijk. En het tweede is dat we op de foto een scheurtje in je darm hebben gevonden." ik trek rood weg en kijk Drew aan. "We gaan het hechten."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Het is gellukig niet zo erg hahaha ze moesten het zeker weten btw xd ik kan niet meer schrijven dan dat :( me mobiel blockt het dan weet niet waarom)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik slik even en pak Danny's hand. Ik geef er een zacht kneepje in en druk een kus op zijn wang. Daarna fluister ik gauw in zijn oor. 'het komt wel goed' ik gaa weer zitten en kijk de dokter aan. 'wanneer gaat da gebeuren?'

    (is nog steeds visite dus reageer beetje kort en laat sorry)

    Danny

    Ik kijk Drew aan en glimlach even.
    "Binnen een kwartier zal Danny opgehaalt worden en word hi jonder korte narcose gebracht." ik ril even en kijk naar het tvje aan het plafond. MTV of zo. "Ik ben bang." zeg ik en grijp naar een willekeurige hand, geen idee van wie. Drew of Austin. Ik tril van angst. Straks word ik niet wakker of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik voel dat Danny mijn hand pakt en kijk hem even aan. Ik glimlach zwakjes en kijk naar de sokter. 'het komt wel goed' hoor ik Drew naast me zeggen in rn pogging hem wat rustiger te krijgen. 'Danny, je moet gewoon vragen voor en kapje, dat doet geen pijn' zeg ik met een glimlach.

    Danny

    "Het kapje? Kan geregeld worden." zegt de arts en ik zucht even opgelucht. "Zal ik je uitleggen hoe we de operatie uit gaan voeren? Het is maar een kleine ingreep." ik schudt meteen mijn hoofd. "Nee hoeft niet." zeg ik snel. De arts knik. "Ik laat jullie even alleen." hij staat op en lòpt weg. Ik staar naar het plafond en slik een keer. "wat als ik niet wakker word?" piep ik en blijf naar het plafond kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'je eordt echt wel wakker, dat beloof ik je goed'zeg ik en kijk hem aan. Ik geef hem een kusje en streel zacht over zijn wang. 'je hoeft echt niet bang te zijn' zeg ik en glimlach zwakjes naar hem.

    Danny

    Ik sluit mijn ogen even. "Hoe kàn ik zoiets krijgen..." mompel ik en zucht even. Van seks kan dat toch niet? Ik kijk Drew even aan. "Kan toch niet?" vraag ik dan, hij snapt het wel. Hoop ik... Ik voel weer een steek in mijn buik en krimp ineen. Ik ben weer misselijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Ja graag.' Wat was er toch aan de hand? Ik slaak een zucht. Zorgen borrelde op. Wat was er? Waarin moest Austin komen? Ik bijt op mijn lip en drink snel mijn drinken op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik bikt nadenkend op mijn lip en haal mijn schouders op. 'volgens mij niet maar dat weet ik niet zeker' zeg ik en twijfel even. Daarna streek ik mijn hand uit naar zijn buik en wrijf er zachtjes over. Ik kijk naar austin en dan weer naar Danny.

    Danny

    Ik bijt op mijn lip en leg mijn hand op die van Drew op mijn buik. Ik kijk naar Austin. "Wat ben je stil." zeg ik en wrijf even over zijn wang met mijn andere hand. Ik lijk kalm, maar van binnen sterf ik haast van zenuwen en angst. Ik krimp weer even in elkaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.