• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Gefeliciteerd :3 Hoe oud is je zus?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik begin te spartelen. 'Help.' Ik lach en kijk naar Austin. Ineens word ik echt onderwater gekomen. Hoestend kom ik boven en wil naar de kant zwemmen, maar weer duwt iemand me naar beneden. Ik heb wel zo'n vermoeden wie. Ik draai me om en probeer onder water weg te komen, maar ze trekt me terug. Ik kom hoestend weer boven. En voordat ze me weer onder kan duwen trek ik haar mee, geef haar een trap en zwem zo snel mogelijk naar de kant. Hoestend blijf ik san de kant zitten. Ik sluit mijn ogen even en blij uitgeput zitten. Dan open ik mijn ogen weer en zie dat ze wegrent.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Nadat ik gesurft heb ren ik gauw terug naar Danny en kijk hrm aan. 'Dit is niet goed hoor'zeg ik en kijk hem aan. 'je moet ook echt vertellen'mopel ik en ga in het zand zitten. Ik sla mijn arm om hem heen en streel rustig over zijn arm. 'Moeten we zo naar de dokter?'

    (dankje, en nu 16)

    [gefelicifeerd]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik wil het water ingaan als ik zie wat er gebeurtmaar daarna wil het mesije wegrennen. Ooh echt nie, ik begin te rennen en brn zo bij haar. Ik pak haar arm en trek der terug. ' gaat het Isabella?' vraag ik en kijk der even aan.'ik hga zorgen dat deze hier ontslagen wordt goed'

    Danny

    "Ik heb hele erge steken in mijn buik. Alsof er steeds iemand met een mes in steekt." Zeg ik en duw weer tegen mijn buik. Ik kreun even van de pijn. "Het is niet normaal... En ik wil niet naar een docter." zeg ik dan en kijk Drew aan.

    (Oeh 16 word ik over drie en halve week :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik hoest nog een keer. 'Het gaat wel,' antwoord ik en kijk haar aan. Wa was haar probleem? Dat ze Austin ook leuk vond, Oke, maar mij dan verzuipen? Ik sta op en kijk even naar Austin. Ik knik even en loop dan terug naar de bedjes. Ze was gewoon gek in haar hoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik knik en streel zachtjes over zijn buik heen. 'weet je waardoor het is gekomen?' vraag ik en trek hem dichter tegen me aan. 'als het erge word gaan we wel naar de dokter, en dan niet dokter drew' zeg ik en lach even kort.

    (ooh nice,alvast gefliciteerd)

    Danny

    Ik schudt mijn hoofd. "Ik weet het niet..." zeg ik dan.
    "Dokter Drew okè, echte dokters? No no no no no." zeg ik dan. Ik heb er een soort fobie voor gekregen toen ik kleiner was.
    "Ik hoef alleen al een ziekenhuis te zien en ik ren, wat ik ook heb, gillend weg." zeg ik dan en krimp weer even in elkaar. Ik knijp mijn ogen even dicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik zucht even en neem het meisje gauw mee. Ik zie de moeder van Alice en ik loop naar haar toe. 'heey' zeg ik en vertel daarna het hele verhaal. Ze kijkt even geschokt en daarna boos naar het meisje. 'Jij hoeft hier niet meer terug te komen' zegt ze booss en glimlacht dan naar mij. 'bedankt austin, ga maar weer plezier maken' zegt ze en ik ren gauw naar Isabella. 'Gaat het echt?'

    Andrew
    'maar ik ben dan toch bij je, dan hoef je niet bang te zijn'zeg ik met een glimlach, 'en voor de dokters ook niet, die willen je alleen maar helpen'zeg ik en kijjk hem even aan. Ik druk een zacht kusje op zijn lippen. 'ik wil gewoon zeker weten dat er niks ergs met je is' mompel ik zacht

    Danny

    Ik slik even en knik dan.
    "Okè, maar hou je me wel vast?" vraag ik en kijk Drew aan. Ik bijt op mijn lip en voel tranen in mijn ogen. Nu word ik ook nog eens misselijk. "Drew..." zeg ik en sla mijn armen om hen heen. Zo veel ongeluk heb ik nog nooit in een vakantie gehad. "Breng me naar het ziekenhuis... Ik ben nu ook misselijk." zeg ik en begraaf mijn gezicht in zijn hals.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik knik en til hem op. Ik wrijf ondertussen over zijn rug en loop richting het ziekenhuis. Ik wil nu echt weten wat er met hem is, misselijk, steken, zoizo ook koorts,hij was hartstikke heet,. Ik merk dat we bijna bij het ziekrnhuis zijn en druk Danny iets steviger tegrn me aan. 'we zijn er bijna' zeg ik zacht en loop naar het ziekenhuis toe.