• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ga weer even reactie tyen, was ff eten)

    Austin
    ik grijns en knik. Ik neem een slok van mijn cola en bekijk het menu. 'dus je kan alles voor me maken zo?' vraag ik grijnzend enneem nog ee grote slok van mijn cola. 'ik hou het makkrlijk voor je, een brooodje hamburger ' zeg ik en glimlach even..

    Andrew
    De man gaat even weeg en ik laat Danny even los. Ik pak zijn hand en verstrengel onze vingees. Ik glimlach even en druk een kusje op zijn lippen. 'goed zo' zeg ik en wacht daarna tot de dokter komt.ik wou nou wel is weten wat er aan de hand was.

    Isabella

    'Niet alles.' Ik grinnik. 'broodje hamburger komt voor elkaar.' Ik loop naar de keuken om alles te makn. Na even denken en kijken heb ik her voor elkaar en ligt de hamburger te bakken. Ik pak een bolletje en begin met het broodje. Ik loop rustig terug naar Austin en glimlach naar hem. 'Even veduld' grinnik ik. 'maar ik kan de tijd heel snel voorbij laten gaan,' grijns ik. Ik neem een slok van mijn cocktail en geef Austin dan een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik grijns maar due haar dan lichtjes weg. 'niet kussen tijdens werktijd' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'volgens mij willen die ook wat bestellen' zeg ik en kijk grijnzend naar een groepje kinderen. 'succes'

    Isabella

    Ik kijk hem teleurgesteld aan en loop dan naar de kinderen. Waar zouden ze vandaan komen? Zouden ze Engels kunnen? Ik kijk ze afwachtend aan. Ze kijken elkaar vragend aan, wie ging het woord doen. 'Doe jij maar,' zegt een meisje.'Nee ik kan geen Engels.' 'Zeg gewoon dat we cola willen.' ik grinnik even. 'Ik ben Nederlands,' grijns ik. Ze kijken me allemaal aan. 'Wat willen jullie?' Ze geven hun bestelling. Vlug schenk ik alles in en zet de glazen voor ze neer. Ze druipen weer af. 'shit de hamburger!' Ik ren de keuken in. Net op tijd. Met het broodje loop ik terug en geef het broodje aan Austin. Ik loop naar de muziek installatie wn zet zachtjes de muziek aan. Ik drink mijn cocktail af en zet het glas in de volle vaatwasser.
    Vlug zet ik hem aan en kijk om me heen. Het word steeds drukker. Ik slaak een zucht.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:01 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk Drew aan. Na een tijdje stilte komt de dokkter terug met een arts.
    "We hebben besloten om bloed af te nemen en foto's te maken." zegt de arts die best met een ernstige blik kijkt. Ik kijk Drew aan. "Wat zou er zijn?" vraag ik bang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik eet gauw mijn hamburger op en drink mijn cola op. 'hmm lekke hoor' zeg ik en ga dan achter de bar. 'ik help je' zeg ik en ga naar een vrouw om haar bestelling op te nemen. Ik schenk de glazen vol en geef ze aan de vrouw. Ik zeg de prijs en kijk dan naar Isabella en glimlach even.

    Andrew
    ik kijk even naar Danny en haal mijn schouders op, 'ik weet het ook niet' mompel ik en kijk de darts aan. 'heeft u al een vermoede van iets menneer?' vraag ik hem en hij kijkt nog steeds ernstig.

    Isabella

    Ik grijns. 'Gezellig.' Ik grinnik en kijk de man aan die een bestelling wilt doen. Ik schenk het in en maak nog een broodje hamburger. Ik loop terug en kijk Austin aan. 'Aardig van je,' grinnik ik. 'Er zou zo een jongen komen om dit te doen, Maar hij i er nog niet.' Ik lach even en kijk Austin aan. Ik druk een kus op zjjn lippen als ik langsloop. Dan pak ik een nieuwe fles Ice tea em ga verder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "We sluiten nog niets uit. We willen het eerst zeker weten. Kom maar even mee." de dokter duwt een rolstoel naar het bed. Ik houd Drew zijn hand stevig vast en ga in de rolstoel zitten. "We gaan eerst foto's maken. Dan moeten jullie naar poli tien voor bloed afname." zegt de dokter en rijd me richting de röntgekamer. Ik word best bang nu. Ik knijp in Drew zijn hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'ja maar maakt niet zoveel uit toch' zeg ik en ga door naar de volgengde vestelling. 'zeg het is' zeg ik vrolijk en wacht tot ze komen. Ondertussen reik ik me hand naar de volume knop en zet hem wat harder. 'heey Isabella, weet je wat een keer hier moet komrn, een poolparty' grijns ik en de ki gemaakt. 'oke komt eraan'.zeg ik en schnk de glazen vol. Inderen aan de kassa heben inmiddels een keuze gemaakt 'oke komt eraan' zeg ik en schenk de glazen vol. Ik geef ze vast en loop dan de keuken in waar ik en bak patat maak. 'alsjeblieft' zeg ik als alles er staat en noem de prijs.

    Andrew
    met mijn duim aai ik over Danny's handpalm en glimlach even bemoedigend naar hem. Ik kijk even naar de dokter die gestopt is. 'jongeman hier mag u niet mee naar binnen' zegt hij en ik kijk even naar Danny. Ik bijt op me lip en kijk de dokter aan.

    Isabella

    'Is het net vandaag druk ofzo,' lach ik. Ik neem de andere bestelling na de ander op mijn rekening en loop haastig heen en weer. Van het relaxte liggen os niks meer over. Dan komt er een jongen haastig aangelopen en loop ook achter de bar. Ik herken hem eerst niet maar grijns dan. 'Tim?!' ik vlieg hem om zijn hals. Tim was de broer van Alice. Ikmocht hem altijd en had hem al een tijd niet meer gezien. Hij lacht. 'Hoi Isa. Hup aan het werk. Ik doe al het eten wel. Dan nem jullie de bestellingen op en het drinken.' Ik knik. Hij begroet Austin ook en loopt dan naar de keuken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'heey Tim' zeg ik.nog en daarna verdwijt hij de keuken in. Ik glimlach en nermde volgrnde bestelling op. 'een tosti en en broodje hamburger' zeg ik tegen Tim en loop dan weg om gauw het drinken neer te zetten. Ik loop naar de keuken en krijg twee borden in mijn handen. Ik geef het en reken af. Zo gaat het nog wel even door