• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grinnik en haal hem boven het water vandaan. Ik laat hem in mijn armen en geef hem een zacht kusje. 'Nee hoor je hoeft niets voor me te doen'zeg ik en loop terug naar de stoel. Ik ga zitten en zet Danny op mijn schoot. 'Tenzij je dat heel graag wil'zeg ik lachend en pak met mijn handen het stuur vast. Ik geef gas en stuur een beetje rond in het water. 'Wil je eigenlijk mee zo surfen?' vraag ik en pak daarna zijn hand. Ik leg hem op het stuur en grijns even. Zo moeilijk was sturen nou ook weer niet.

    Danny

    Ik lach even. "Je weet dat ik alles voor je doe." grijns ik. Ik voel zijn hand de mijne pakken en hij legd hem op het stuur. Ik glimlach even. "Ja, leuk." zeg ik dan en knik.
    "Welke kant moeten we uit?" ik kijk over het water.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk even om me heen en weet dan uiteindelijk waar we heen moeten. 'Rechtdoor een stuk en ondertussen heel langzaam stukken naar recht en draai ietsie het stuur. 'Zo'zeg ik en haal mijn hand van die van Danny af.

    Danny

    Ik vaar rustig wat Drew zei en glimlach. "Hè. Het is helemaal niet zo moeilijk, als ik maar concentratie heb." glimlach ik en kijk om me heen. Varen is leuk! Ik wip wat op en neer op Drew zijn schoot. Dit is echt leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even om Danny en merk dan dat we alweer bijna moet aanleggen. Ik duw Danny iets omhoog zodat die staat en glip onder hem vandaan. Ik loop voorzichtig de voorkant van de boot op en pak de touwen vast. 'Voorzichtig sturen hé!'roep ik naar Danny.

    [ik zal weer even reageren met Isabella, zullen we Ian en Jayson gewoon ergens naar toe laten gaan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik kijk der aan en glimlach. 'Ik ook van jou'zeg ik en druk mijn lippen even op de hare. Daarna haal ik ze der weer af en glimlach.


    Isabella

    Dat is dan goed nieuws' ik lach en laat me achterover in het water vallen. Onderwater maak ok weer een koprol zodat ik weer recht voor zijn neus sta. Ik lach en zwem naar de kant. Ik hijs mezelf op en ga op de rand staan. Ik maak een achterwaartse salto en beland in het water. Salto's moest je op dansen kunnen, dus dat was weer leuk
    Meegenomen. Ik kom boven en haal mijn haren uit mijn gezicht. Dan kijk ok Austin aan en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlach even. 'Wow, goed'zeg ik met een glimlach en maak zelf even een simpele handstand in het water. Na een tijdje kom ik lachend boven en kijk der even aan.

    [Ja maar wat doen we nu Jamine niet meer reageert?xd, dan heeft me personage met iemand die niks doet en zegt:P]

    [gb sturen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hmm kan...]

    Danny

    "Wacht bedoel je dat ik moet aanleggen?" vraag ik en kijk Drew aan. Ik zet de boot op zijn traagst en stuur voorzichtig de haven in. "Ik durf het niet." zeg ik en leg de boot stil. "Ik vaar geheid ergens tegenaan. Ik kan het dan wel terug betalen maar een beetje zonden van het geld." zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik zucht even en legt de touwen weer neer. Ik loop terug en pak het stuur. Ik blijf gewoon staan en stuur de haven in. 'Je had het echt wel gekund hoor'zeg ik tegen Danny en kijk even naar de touwen. 'Kan jij hem vastmaken?'vraag ik en wijs even naar de touwen.

    Danny

    Ik knik en loop naar de touwen. Als we aan de kant zijn spring ik op het land en bind de touwen vast en kijk glimlachend naar Drew. Ik lijk echt een mietje omdat ik dat niet durf. "Ik ben zo terug!" roep ik als ik wegren richting de camping. Drew achterlatend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk even verbaast naar Danny, waarom rende die nou ineens weg? Ik bijt even op mijn lip, moet ik hier nou blijven wachten? Ik haal mijn schouders op en ga in de stoel zitten. Ik leg mijn benen op het stuur en zak onderuit.

    (Ooh wat gaat Danny doen?)