• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ndrew
    ik grinnik even en knik. Ik loop het water in en maak eerst mezelf een beetje nat. Daarna draaai ik me om en blaas en handkusje naar Danny. Ik lach even en peddel dan wat veder de zee in. Ik wacht tot een golf komt en pqk die. Ik grijns vreed, dut is geweldig, met dit board gaqt het nog beter. Ik kijk even naar Danny en doe voor de grap een paar poses om mijn spieren te ahowen. Daarna begin ik te lachen maar concetreer mezelf al snel weer op het surfen.

    Danny

    Ik lach even om Drew. Wow wacht twee Drews? Ik knipper met mijn ogen. Ik zie dubbel. Ik schud een aantal keer wild mijn hoofd, okè het is weer in orde.
    Ik kijk weer naar Drew, hij is zo leuk. Ik ga achteruit liggen in het zand. Ik hem pijn in mijn buik... Ik leg mijn handen erop. Zal het komen omdat we het te vaak doen? Ik schud mijn hoofd, nee, kan niet. Nou een jongen kan ook niet zwanger worden dus dat is al helemaal uitgesloten. Maar wat is het dan? Ik krimp even ineen van een steek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik kom weer op het strand en loop naaer Danny. 'heey gaat het wel?' vraag ik als ik zie dat hij inelkaar krimt en best wit is. Ik steek mijn board in het zand en kijk naar Danny. Ik plof naadt hem in het zand en kijk hem weer aan.aan.

    Danny

    "J-ja het gaat, ik lig wel lekker." zeg ik en kom overeind. Ik voel weer een steek. Ik kijk Drew aan en slik even. "Ben je al klaar met surfen?" vraag ik met een bibberachtige stem. Ik leg mijn hand op mijn buik en haal diep adem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik zucht even en kijk naar hem. 'je moet niet tegen me liegen' zeg ik en steek mijn hand uit naar zijn buik. Ik streel er zactjes over en knik. 'nu ik weet dat het niet goed gaat met jou brn ik klaar ja, ik ga een andere keer weer surfen' zeg ik en kijk hem aan. 'waar heb je allemaal last van?'

    Danny

    "Drew het is goed. Ik denk gewoon kramp." zeg ik met een glimlachje. "Ga surfen, ik red me wel." ik haal zijn hand zachtjes van mijn buik en bijt op mijn kiezen wanneer ik weer een steek krijg. "Echt..." Ik knik als bevestiging. Ik trek mijn benen opnieuw iop en duw ze tegen mijn buik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik kijk even wantrouwend naar hem en zuccht dan. Ik sta op,als ik wel zou blijven wist ik gewoon dat die alsnog niks zou vertellen of zo. Ik trek mijn board uit het zand en kijk even naar Danny. Ik buig naar hem toe en geef hem een.vlug kusje. 'een golf en dan kom.ik weer terug' zeg ik en voor hij iets terug kan zeggen ren ik het water in om ren golf te pakken.

    (Ik ga slapen xXx)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (oke slaaplekker xx)

    IsabellA

    'Ik wil dat jij het zegt,' lach ik. 'Ik wil er niet achterkomen. Ik wil erachter komen of ik het dan beter kan,' grinnik ik. 'Kan ik mezelf Superwoman noemen.' ik grijns en duik onder. Dan kon ik boven. 'Of ben je te bang om het toe te geven?' Ik lach en kijk hem plagerig aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (owja morgen, vandaag eigenlijk reageer ik denk ik tot 2 uur of zo nog wel maar daarna niet meer, verjaardag van me zus. Maybe reageer ik ook nog laat inde avond of heel soms tussendoor)

    Austin
    Ik schud mijn hoofd 'nee hoor maar het is gewoon leuk jou te plagen zinder het te zeggen' grinnik ik en kijk haar even aan. Ik geef haar een kusje en klim dan het zwembad uit. Ik ga op een bedje liggen waar mijn handdoek oplag.

    Isabella

    Verontwaardigd kijk ik hem aan. 'Nou ja zeg, laat me alleen achter in het zwembad!' Ik schud beledigd mijn hoofd. 'Straks verdrink ik nog! En dan ben jij er niet om me te redden!' ik kijk hem aan. 'Misschien ben je wel een hele goede badmeester Austin,' grijns ik en kijk hem aan. 'Of een hele slechte...' ik grinnik. De man can de bal staat op en loopt weg. blijkbaar zat hij niet echt te wachten op ons gezelschap. Het meisje van de bar gunt me geen blik meer. Wat een gezelligheid.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik begin te lachen, 'als je verdrinkt ben ik de eerste die bij je is, en als je zo alleen bent kom dsan ook eruit' zeg ik terug en sluit daarna even mijn ogen.

    Danny

    Ik kijk naar Drew die het water weer in gaat. "Ah fock..." ik duw met mijn armen tegen mijn buik. Ik voel aan mijn wangen en hals, ik ben best warm. Heb ik iets verkeerd gegeten? Nee voedselvergiftiging voelt heel anders. Ik sluit mijn ogen even en voel het zweet losbarsten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.