• Niet iedereen kan even goed om met kritiek. Dat bewijst Zoe Alexander uit de Britse versie van The X Factor.

    Zij zong voor haar auditie eerst een nummer van P!nk, maar de jury was niet enthousiast. Daarna coverde ze Emeli Sandé, maar de jury was opnieuw niet overtuigd.

    Toen ze van het podium ging, gooide ze haar microfoon tegen de grond. Even later kwam ze weer on stage, met haar vader, en begon ze de jury, die onder andere bestaat uit Nicole Scherzinger en Gary Barlow van Take That, de huid vol te schelden.

    Toen ze na haar tirade huilend het podium verliet, duwde ze nog een cameraman uit de weg en brak ze een stukje decor af.

    Het hele spektakel begint vanaf 5:30, ervoor zie je haar audities.


    21/08/2012 • Bron: jim.be


    ___________________________


    Oké serieus, wat mankeert dat wijf? >.<
    Ik stond zo van: what the f***?

    Ik heb geen idee in welk subforum dit moet en of dit topic al bestaat, maar dit moet ik toch wel kwijt.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vond haar echt eng, eigenlijk. Dat is niet iemand die ik een in steegje wil tegenkomen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    O.o


    comfort in c h a o s

    geniaal(:
    ik moest eerlijk gezegt echt best wel hard lachen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zag dit filmpje gisteren. Zij is echt raar...;o
    Je moet ook eens die auditie van Ella Henderson bekijken. She has talent!<3


    There is nothing more badass than being yourself

    Omg, dat is nog eens asociaal. Gestoord wijf, ik ben blij dat ze niet verder is :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    geniaal(:
    ik moest eerlijk gezegt echt best wel hard lachen(:

    Ik ook, maar aan de andere kant is ze best gestoord.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Londinium schreef:
    (...)
    Ik ook, maar aan de andere kant is ze best gestoord.

    ze IS gestoord (:
    en hoe ze die cameraman wegduwt (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CyberLord schreef:
    Omg, dat is nog eens asociaal. Gestoord wijf, ik ben blij dat ze niet verder is :Y)


    26 - 02 - '16

    AHAHAAHAH
    De jury hun gezichten als ze begint te schelden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat mens is gestoord.


    Ex astris, sciencia

    Wouw zij is echt gestoord.


    Shoganai i ne~

    CyberLord schreef:
    Omg, dat is nog eens asociaal. Gestoord wijf, ik ben blij dat ze niet verder is :Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Oh hell no. Dat mens.

    Wtf, gestoord? Ik snap gewoon niet waarom haar vader of haar moeder haar niet proberen tegen te houden ofzo? Komaan, wat is dat nu voor iets?


    effort never betrays you

    Dat was best wel grappig. Hoe boos sommige mensen toch kunnen zijn :P wel zielig voor de cameraman en het decor...


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'