• Niet iedereen kan even goed om met kritiek. Dat bewijst Zoe Alexander uit de Britse versie van The X Factor.

    Zij zong voor haar auditie eerst een nummer van P!nk, maar de jury was niet enthousiast. Daarna coverde ze Emeli Sandé, maar de jury was opnieuw niet overtuigd.

    Toen ze van het podium ging, gooide ze haar microfoon tegen de grond. Even later kwam ze weer on stage, met haar vader, en begon ze de jury, die onder andere bestaat uit Nicole Scherzinger en Gary Barlow van Take That, de huid vol te schelden.

    Toen ze na haar tirade huilend het podium verliet, duwde ze nog een cameraman uit de weg en brak ze een stukje decor af.

    Het hele spektakel begint vanaf 5:30, ervoor zie je haar audities.


    21/08/2012 • Bron: jim.be


    ___________________________


    Oké serieus, wat mankeert dat wijf? >.<
    Ik stond zo van: what the f***?

    Ik heb geen idee in welk subforum dit moet en of dit topic al bestaat, maar dit moet ik toch wel kwijt.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haha dat Inception muziekje eronder :W
    Maar goed... Dat wijf is echt gestoord.


    Caution first, always.

    Excuse me? D:


    Pretty is just a pretty word.

    Wat een raar wijf, haha xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CyberLord schreef:
    Omg, dat is nog eens asociaal. Gestoord wijf, ik ben blij dat ze niet verder is :Y)

    Hahah, de jury kijkt bij pink echt zo van ; 'we're so nót impressed'
    Ze wíl te graag..Ze kan ook niet zingen.
    Nou, ze kan ook echt niet tegen haar verlies.


    Aan niets denken is ook denken.

    CyberLord schreef:
    Omg, dat is nog eens asociaal. Gestoord wijf, ik ben blij dat ze niet verder is :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh my..
    En dan moet je weten dat die kritiek echt goed ondersteund en opbouwend bedoeld was..
    Ze moest maar eens in België een auditie doen. De kritiek is hier neerbuigend en vreselijk in onze talentenshows...
    Kom op, als je tegen opbouwende kritiek nog niet kan, sorry hoor. (joehoe)


    Let the Night embrace you

    Helemaal gekeken niet vanaf 5.30.
    Wow .., was gewoon angstaanjagend. Nu ga ik hem nog een keer kijken, serieus.


    Life is full of fake people

    Dacht dat ik slecht tegen kritiek kon..


    No growth of the heart is ever a waste

    Sensatie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hrm, x factor en al die programmas bestaan toch voor geen enkele andere reden dan het vernederen van de kandidaten, al zijn die helaas te stom om dat door te hebben. Jammer dat ze de juryleden niet verwond heeft.


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is echt niet normaal. De jury probeerde haar toch te helpen? Ik vond dat de jury niks verkeerds deed.
    Dat wijf is echt ontsnapt gek, ze is echt een freggol


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ...LOL.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Starkisch schreef:
    AHAHAAHAH
    De jury hun gezichten als ze begint te schelden.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sagitta schreef:
    Oh my..
    En dan moet je weten dat die kritiek echt goed ondersteund en opbouwend bedoeld was..
    Ze moest maar eens in België een auditie doen. De kritiek is hier neerbuigend en vreselijk in onze talentenshows...
    Kom op, als je tegen opbouwende kritiek nog niet kan, sorry hoor. (joehoe)

    Uhu, moest dat mens in België een auditie gedaan hebben, dan zou het erger geweest zijn, denk ik.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”