• Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    vijf mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason= Linde24
    Chayenne Roselia Romano= Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves= Sirens
    Athan Naver=. AkatsukiXxX


    Stoere groep 2 Vol!:
    Tyler Jay lopez= Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver= Naomia
    Noascha Gumush= PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi= Stuttgart
    matthew Mason Sky= Linde24


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans= Justmx1D
    Kate Naver= Vasilios
    Tim James Jason= paardeneva


    Nerds:
    Sammy Jonsen= Justmx1D
    Jacob Zack Jason= Linde24

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:04 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mijn topics]


    ~

    Stuttgart schreef:
    [Mijn topics]


    El Diablo.

    (Mis temas|


    You can't not look cool with a crossbow.

    AkatsukiXxX schreef:
    (Mis temas|


    [Mijn laatste reactie staat in het vorige topic:) Maar ik reageer straks even want quizlet valt er steeds uit bij mij:S]


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    [Mijn laatste reactie staat in het vorige topic:) Maar ik reageer straks even want quizlet valt er steeds uit bij mij:S]

    o oke goed dat je het zegt anders wacht ik steeds>.<


    Athan

    ze keek me aan 'Waar kom je eigenlijk vandaan dan?' vroeg ze waarna haar telefoon afging maar ze die wegdrukte en weer in haar broekzak schoof en me weer aankeek "Ik kom uit tsjechié" zei ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:29 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    [Ben er weer + mijn topics.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aurelia

    Ik glimlach. 'Tsjechië is nogal een einde weg' zeg ik en kijk hem aan. Ik kijk even naar de lucht. 'Je bent een leuke jongen weetje' flap ik eruit. Ik sla mijn hand voor mijn mond en blijf verlegen naar de grond kijken.


    ~

    Athan

    ze glimlacht 'Tsjechië is nogal een einde weg' zegt ze dan en kijkt me aan.
    Ze kijkt even naar de lucht 'Je bent een leuke jongen weetje' zei ze waarschijnlijk want ze slaat een hand voor haar mond en kijkt verlegen naar de grond "ehh dankje?" grinnik ik een beetje door haar reactie "je bent zelf ook best wel leuk" zeg ik met een glimlach terwijl ik rustig naar de lucht kijk.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    Ik glimlach opgelucht. 'Normaal flap ik nooit zoiets eruit hoor.' Ik bloos en kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Ik kijk met hem weer naar de lucht en glimlach. 'Mooi hier he.' Hij vind mij ook best wel leuk wat betekend dat ik het nog niet heb verpest.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:16 ]


    ~

    Athan

    ze glimlacht opgelucht 'Normaal flap ik nooit zoiets eruit hoor.'. ze bloost en kijkt met mij naar de lucht 'Mooi hier he.' "ja eigelijk wel" zeg ik glimlachend "komen wij eigelijk in dezelfde klas?"
    vroeg ik haar.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    'Ik denk het wel ja' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Ik had bijna willen zeggen dat ik het hoopte, maar dat zou hij vast raar vinden. 'Ik kan je de school wel vast laten zien?' vraag ik en sta op waarna ik mijn hand naar hem uitsteek.


    ~

    (ik moet gaan)


    You can't not look cool with a crossbow.

    ( is de speler van Kate online? we kunnen niet verder zonder haar)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [er gebeurt niet veel]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [iemand online?]


    Spoiler alert: you will save yourself