• Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    vijf mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason= Linde24
    Chayenne Roselia Romano= Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves= Sirens
    Athan Naver=. AkatsukiXxX


    Stoere groep 2 Vol!:
    Tyler Jay lopez= Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver= Naomia
    Noascha Gumush= PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi= Stuttgart
    matthew Mason Sky= Linde24


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans= Justmx1D
    Kate Naver= Vasilios
    Tim James Jason= paardeneva


    Nerds:
    Sammy Jonsen= Justmx1D
    Jacob Zack Jason= Linde24

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:04 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry is van een ander topic.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik kijk rond en mijn mond valt gewoon open. 'Ow. My. God.' zeg ik dan en kijk rond. Dit is gewoon en heel fucking oerwoud in zijn slaapkamer. 'Het is bijzonder, ik heb nog nooit zoiets als dit gezien.' zeg ik dan en kijk nog steeds vol verbazing rond. 'Wauw.' komt er dan uit mijn mond en kijk Matt dan grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Athan

    ze glimlachte toen ik haar hand vast pakte ze trok me rustig mee.
    'Het is met de fiets 10 minuutjes ongeveer.' zei ze en we liepen rustig het park uit vast een weg naar de school, ik merkte dat we elkaars handen nogsteeds vast hielden en ik merkte dat ik niet echt zo blij naar onze handen keek dus week ik snel mijn blik want ik vond het niet zo erg.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Matt
    'ik ben opgegroeit in het regenwoud, mijn Amerikaanse ouders hebben me daar gedropt, en op mijn twaalfde ben ik geadopteerd door mijn huidige ouders.
    Ik mis het regenwoud, ik hield van het leven tussen de nattur, daarom heb ik deze kamer gemaakt.' zeg ik emotioneel, ik mis het echt.
    Ik mis haiitu, hij was mijn broertje, nou ja, de zoon van de man die mij onderdak hed gegeven.
    'ik ging op avontuur uit, heb je zin in een verhaal?' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aurelia

    'Nou dit is de school dus' zeg ik en wijs met mijn vrije hand naar het gebouw voor ons. Ik werp ook een blik op onze handen en kijk dan even naar zijn gezicht. 'Je vind het hier vast leuk, er is veel te doen.' Ik glimlach even kijk naar het gebouw.


    ~

    [Ben even weg. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Athan

    'Nou dit is de school dus' zei ze terwijl ze met haar vrije hand naar het gebouw wees ze keek even naar mijn gezicht 'Je vind het hier vast leuk, er is veel te doen.' glimlachte ze en keek naar het gebouw "oke, hopelijk" grinnikte ik even.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    'Nou je kent mij in elk geval' zeg ik lachend. Ik trek hem rustig mee naar de ingang. 'Dat is het fietsenhok endaar kunnen we naar binnen.' Ik wijs alles aan zodat hij het vast weet. 'Hou je van sporten?'


    ~

    Athan

    'Nou je kent mij in elk geval' zei ze lachend waardoor ik een grimas op mijn gezicht kreeg. ze trok me mee naar de ingang, 'Dat is het fietsenhok endaar kunnen we naar binnen.' ze wees me bijna alles 'Hou je van sporten?' vroeg ze me 'ik kan het wel maar het is niet een van mijn favoriete dingen om te doen" antwoordde ik


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    'Hmm ik zag je best wel als een sport typje' zeg ik blozend. Ik trek hem rustig weer mee voor een rondje om de school heen. 'Ik heb echt een hekel aan sporten op school' beken ik eerlijk. Het is gekomen sinds ik een raar litteken op mijn heup en een gedeelte van mij zij heb. Ik schaam me er voor om te douchen omdat anderen hetdan zien.


    ~

    Athan

    'Hmm ik zag je best wel als een sport typje' zei ze blozend en trok me weer rustig mee voor een rondje om de school 'Ik heb echt een hekel aan sporten op school' zei ze eerlijk, "ik hou eigelijk meer van computeren enzo" gaf ik toe.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    'Spelletjes op de computer of gewoon op internet?' Vraag ik en loop rustig met hem door. Ik stop als we weer bij het parkje zijn en trek mijn shirtje omhoog. 'Dit is de reden dat ik een hekel heb aan sport op school.' Ik slik en knik op het litteken.


    ~

    Athan

    'Spelletjes op de computer of gewoon op internet?' vroeg ze terwijl ze rustig doorliep ze stopte toen we weer bij het park waren en trok haar shirt omhoog waardoor ik even raar keek maar snel weer herstelde doordat ze me een litteken liet zien 'Dit is de reden dat ik een hekel heb aan sport op school.' slikte ze "hoe kom je eraan?" vroeg ik aan haar


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    Ik laat mijn shirtje weer zakken en slik moeilijk. 'Mijn vader was een alcoholist en op een avond heeft hij me helemaal in elkaar geslagen' begin ik. Ik kijk naar zijn borst omdat ik hem even niet durf aan te kijken. 'Hij sloeg me nog een keer en toen viel ik op een beeldje waar pijlen uitstaken omhoog.' Ik bijt hard op mijn lip en wacht zijn reactie af.


    ~

    Athan

    ze liet haar shirt weer zakken en slikte moeilijk 'Mijn vader was een alcoholist en op een avond heeft hij me helemaal in elkaar geslagen' begon ze en het leek alsof ze me niet durfde aan te kijken 'Hij sloeg me nog een keer en toen viel ik op een beeldje waar pijlen uitstaken omhoog.' zei ze terwijl ze op haar lip beet wachtend op mijn reactie "o, het spijt me als het niet zo een leuke vraag was" zei ik meelevend en niet wetend wat ik moet doen.


    You can't not look cool with a crossbow.