• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: 5LWIS-a.
    Wat vind je ervan: Helemaal geweldig.
    Met wie zit je in de klas: Soms zitten we samen met andere klassen en over het algemeen ken ik iedereen wel.
    Extra: Je merkt echt het verschil met de tweede graad.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    klas 1 havo vwo
    leuk
    leuke mensen
    nog geen straf

    Klas: V4C
    Wat vind je ervan: Vreselijk.
    Met wie zit je in de klas: Met een hoop mensen die ik niet mag en niemand die ik op het begin van het jaar kende. Ugh.
    Extra: Ik zit al vanaf het begin van het jaar naast een meisje dat haar bek niet kan houden over waterpolo, dat is het enige wat ze in haar leven doet. Ugh.

    Klas: 3C
    Wat vind je ervan: Nu leuk ! C:
    Met wie zit je in de klas: Met 24 mensen, en maar 9 meisjes, dus we worden een beetje gediscrimineerd af en toe. ^^ Haha, nee, maar ik zou het leuker vinden als er wat meer (aardige) meisjes waren.
    Extra: Dit jaar is de klas wel leuk, al is het wel zo de jongens uit de klas, vooral de nog wat minder volwassene, meer aandacht besteden aan hoe iemand eruit ziet dan zijn/haar persoonlijkheid. Niet leuk.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Klas: Ik zit in 1G3
    Wat vind je ervan: Tot nu toe is het best leuk. Ik heb één meisje waar ik heel veel mee omga. Zij is ook heel aardig en lijkt qua humor best veel op mij.
    Met wie zit je in de klas: Met drie mensen uit mijn vorige klas. Verder nog met mensen van dezelfde school, maar dan een andere locatie, en nog een klein aantal uit een andere stad.
    Extra: De klas is eerlijk verdeeld met 14 meiden en 12 jongens.


    No comment

    Klas: J2B
    Wat vind je ervan: De opleiding is echt mijn ding en ik vind mijn huiswerk niet 'vervelend.'
    Met wie zit je in de klas: De opleiding is niet groot en daarom kent iedereen elkaar. Ik kan het goed vinden met een paar meiden, waardoor de lessen super gezellig zijn.
    Extra: Omdat de opleiding kleinschalig is en iedereen elkaar kent, wordt er gigantisch geroddeld. Ik heb een gruwelijke hekel aan roddelen en kan daarom zeggen dat ik niet iedereen even aardig vind ;p Maar ach, dat kan natuurlijk ook helemaal niet.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Klas: 2A Havo
    Wat vind je ervan: Wij hebben echt de gezelligste klas van alle klassen 2 bij ons op school. Iedereen praat leuk met elkaar, en zelfs jongens gaan vaak met meisjes om en andersom.
    Met wie zit je in de klas: Met mijn Bff! En hele gezellige mensen!
    Extra: Wij hebben echt zo'n TOP Mentor hé? De Gym leraar xD Van hem mag alles omdat hij nieuw is (Dus de regels niet kent). Zo mogen we binnenkort in de school slapen! Dat moest hij wel eerst nog overleggen :p


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    klas: dieren geneeskunde tweede jaar.
    wat vind je er van?: dat je zelf mag weten hoe lang je over doe is wel prettig. aan de andere kant is dat niks voor mij, ik kan mij er niet naar toe zeten om huiswerk te maken als er geen druk is. ik heb druk nodig zo als binnen 4 dagen opstel in leveren of zoiets.
    met wie zit je in de klas?: veet ik niet ik ken er geen een.
    extra: ik denk dat ik er mee op hou om dat ik dit niet kan op gebied van naar toe zetten om huiswerk te maken en ga op zoek naar een anderen waar druk op zit.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:46 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Klas: A3F (atheneum +)
    Wat vind je ervan: Stom, voel me niet fijn in de klas, ben nogal alleen.
    Met wie zit je in de klas: 19 anderen, allemaal even stom.
    Extra: Ik hoop volgend jaar in een andere klas te zitten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klas: Werkgroep 21, Rechtsgeleerdheid aan UU.
    Wat vind je ervan: Het zijn wel leuke mensen.
    Met wie zit je in de klas: Met mensen die ik in het begin helemaal niet kende, maar gelukkig vallen ze goed mee. Sommigen zijn vriendinnen geworden.
    Extra: Onze tutor is een vrouw en zij is doodeng. We noemen haar de generaal, terwijl ze een piepklein vrouwtje is die zich niet kan kleden. Maar pff, haar wil je niet boos hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Klas: Atheneum leerjaar 5 (V5B)
    Wat vind je ervan: Veel te veel druk op je schouders....
    Met wie zit je in de klas: Heel veel mensen van V5! Er is niet één klas meer. In de stamklas zitten weinig mensen die ik echt ken.
    Extra: Ik ben nu alweer toe aan vakantie...


    Hamartia

    Klas: 2T3G (2= locatie school, er zijn meerdere. T= VMBO TL. 3= derde klas. G= Random klasnummer)
    Wat vind je ervan: De klas is super druk. Ik kan mij nauwelijks concentreren. Het liefst gooi ik iedereen het raam uit.
    Met wie zit je in de klas: Mensen die ik ken lijkt mij.
    Extra: Ik wil vakantie. Ik ben trouwens best wel verwend door mijn school. Door mijn school heb ik een Apple Macbook helemaal GRATIS!!!!


    Love knows no limits.

    Klas:4H6 ( jaar 4, havo, klas nr. 6)
    Wat vind je ervan: wel leuke klas!! maarbein dit jaar vond ik het leuker, nu irriteer ik me aan sommige mensen...
    Met wie zit je in de klas: met 30 mensen :)
    Extra: mentor is een beetje apart...


    het leven is mooi!! xx

    Klas: M3G (M is de eerste letter van naam van de vwo-locatie, ik zit in de derde, en G is gewoon een random klassenletter).
    Wat vind je ervan: Hmm. Ik heb school nooit geweldig gevonden dus niet heel erg leuk, maar wel weer leuk omdat ik bij al mijn vriendinnen zit.
    Met wie zit je in de klas: Met al mijn vriendinnetjes :Y)
    Extra: Onze mentor is vreselijk.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 17:52 ]

    Klas: 132A3OI31A [ICT, Niveau 3, 1ste jaars]
    Wat vind je ervan: Leuke klas tot nu toe. :P
    Met wie zit je in de klas: Mensen die jullie waarschijnlijk niet kennen. :P
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 18:19 ]