• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Yeah nu kan ik hem uitgebreider invullen ^^

    Klas:
    13-DV-3 [1e jaar-Dierenverzorging-Niveau 3] MBO
    Wat vind je ervan:
    Voor zover ik het nu gezien en meegemaakt heb vind ik het leuk ^^ alleen zulke vroege tijden D:
    Ook zitten er wel een paar mensjes in de klas waar ik echt van denk; 'Jou moet ik niet,' maar dat is bij iedereen wel zo denk ik.
    Met wie zit je in de klas:
    Met me BFF Relindeq]Ninuturu[/q!
    En ik heb nog een paar mensjes leren kennen waarmee ik wel goed mee op kan schieten (:
    Extra:
    Hmm... Ik wil later beginnen! Hahah

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 19:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klas: V6c N&T + N&G met muziek en Latijn
    Wat vind je ervan: Gezellige klas, leuke leraren, en eindelijk heb ik alle rotvakken niet meer (behalve Kunst Algemeen, verder kan ik me bij elke les wel 'vermaken')
    Met wie zit je in de klas: Verschilt per les. Met mijn hoofdvakken (Wiskunde, Nederlands, Engels en Gymcursussen) zit bij mijn C-klas, bij Biologie, Scheikunde, Natuurkunde, Latijn, Muziek en Kunst Algemeen zit ik bij verschillende mensen.
    Extra: De school maakt er (zoals altijd) wel weer een potje van (we zouden minder tussenuren krijgen; ik heb er tien per week), maar ik ga dit jaar FCE (First Certificate) volgen, een speciale cursus voor Engels. Verder heb ik nog PWS (profielwerkstuk), wat ik over zeeploze en parfumloze zeep ga doen, en mijn examens. Maar ik heb al besloten dat ik ga slagen x'D *klopt dit af*


    Deep inside, I've never felt alive

    Klas: 31A (1ste jaars, ICT Niveau 3)
    Wat vind je ervan: Leuke klas
    Met wie zit je in de klas: Enigste meisje in de klas met allemaal jongens.
    Extra: -

    Klas: PM1J
    Wat vind je ervan: Helemaal geweldig, super leuke klas en mentor. Alleen de drama docente valt tegen ze is Bels en 60
    Met wie zit je in de klas: 21 andere meiden
    Extra:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klas: 4MB
    Wat vind je ervan: Het gaat wel, want het is bijna een hele nieuwe klas, dus heel erg wennen.
    Met wie zit je in de klas: Het verschilt per les, maar in mijn mentorklas zitten 30 andere mensen.
    Extra: Er zitten wel een aantal bekende mensen bij waarvan ik dacht dat ik er niet meer bij in de klas hoefde te zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Klas: 2A
    Wat vind je ervan: Leuke klas
    Met wie zit je in de klas: Dezelfde als vorig jaar, dus ik ken iedereen wel zo'n beetje, dus dat is wel fijn
    Extra: 2e jaar HBO


    As travars

    Klas: 6IT (finally, my last year)
    Wat vind je ervan: Ik ben heel tevreden met mijn klas. :')
    Met wie zit je in de klas: My new friend and crush.
    Extra: Ik haat mijn rooster. Er zijn 5 dagen voor 3u Frans. Waarom moet mijn school toch steeds 2u na elkaar op één dag zetten? That's too much French to handle for me.


    Take me to wonderland

    Klas: 1B Latijn-Lapro (Jaa, ik ben eerstejaars :,). En Lapro is verdieping in de vakken)
    Wat vind je ervan: Een heel gezellige klas vol toffe leerlingen.
    Met wie zit je in de klas: Bijna iedereen van de basisschool van vroeger, een Albanees meisje dat heel erg leuk is en nog wat leerlingen.
    Extra: Ik vind het secundair véél leuker dan de basisschool. Alleen de leerkracht van Musicale Opvoeding haat ik als de pest...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Klas: 6PM wat dus staat voor Print Media
    Wat vind je ervan: Zalige klas, echt waar!
    Met wie zit je in de klas: We zijn met 8 waarvan 2 meisjes -het andere meisje mag ik niet-, één jongen die is blijve zitten, een jongen die ik niet mag en dan nog 4 jongens die ik wel mag!
    Extra: Ik voel mij zo oud dat ik mijn 6e dit jaar doe!


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Klas: 1HVA (omg, ik voel me hier zo jong, hahah.)
    Wat vind je ervan: Nicee, alleen ik haat het hw. xd
    Met wie zit je in de klas: Met een paar kinderen van mn oude school, en nog een paar jongens van een andere school.
    Extra: -


    Don't worry, you won't be lonely

    Klas: 6e (na 3e, 4e & 5e), Latijn Wiskunde
    Wat vind je ervan: Noch latijn noch wiskunde zijn heel erg leuk ofzo, maar tegen het zesde jaar ben je het wel gewoon neem ik aan.
    Met wie zit je in de klas: 23 leerlingen, exact dezelfde klas als vorig jaar, alleen is ons lokaal maar half zo groot. Echt allemaal groepjes. Een kleine helft van de klas horen bij de populairdere mensen van ons jaar en daarvan de helft voelt zich absoluut te goed om met de andere mensen in de klas te zitten ze denken dat ze geweldig zijn dat soort dingen en dat zijn ze dus uiteraard niet.
    Extra: Veel goede leraren, enkel die van wiskunde is echt ondermaats voor een 6-uur klas dus wie weet vergooi ik zo mijn kansen op een richting als handelsingenieur, al weet ik niet eens of het voor mij wel mogelijk was geweest als ik wel een goede leraar had gehad.


    effort never betrays you

    Klas: 3LWb (3de Latijns wiskunde b-klas)
    Wat vind je ervan: niet echt fantastisch 1 van m'n titularissen heeft nu al een hekel aan me :(
    Met wie zit je in de klas: allerlei personen die me haten/me negeren
    Extra: fantastische school... :P ik zie het echt niet zitten om daarin nog 3 jaar door te gaan


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Klas: OA1B, Kellebeek College - onderwijs assistent.
    Wat vind je ervan: Gezellige klas, de SLB'er is wat minder en uitleg af en toe is kei vaag, maar dat wend hopelijk nog wel.
    Met wie zit je in de klas: Met 21 meiden en 2 jongens, haha.
    Extra: nope


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Klas: G3A Gymnasium, Sint-Maartenscollge Maastricht
    Wat vind je ervan: Redelijk leuke klas, best veel nerdjes, die van vorig jaar was leuker.
    Met wie zit je in de klas: Met mijn vriendin, nerdjes en andere mensen.
    Extra: Mijn Grieks leraar is mijn mentor en hij is momenteel in Griekenland met Gym6


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Klas: 2A, Vmbo-T
    Wat vind je ervan: Wel ene leuke klas, op een paar na dan.
    Met wie zit je in de klas: Met mijn vriendinnen en 4 arrogante mensen.
    Extra: Ik heb een stom rooster.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.