• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: 2S2 (tweede jaar, Sociaal Techniesche Wetenschappen)
    Wat vind je er van: Toffe klas, vooral als je een naamkaartjes gevecht hebt gehad.
    met wie zit je in de klas: Niemand die ik kende, tot ik iemand zag (Eva) die ik al vijf jaar ken
    Extra: Dit is mijn derde jaar oprij dat ik geschiedenis op het laatste lesuur van vrijdag heb en ik doe mijn jaar over


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Klas: 1ste bachelor kunstwetenschappen
    Wat vind je ervan: ik haat mijn rooster, maar voor de rest ben ik echt benieuwd naar de lessen.
    Met wie zit je in de klas: geen idee, heb overmorgen pas introductie.
    Extra: Ik blijf plakken in Gent :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Klas:TW 4La5
    Wat vind je ervan: Ondanks dat onze klas erg klein is vind ik het veel te druk. We komen als klas helemaal niet goed overeen, en er worden veel kwetsende opmerkingen gemaakt. De meisjes schieten niet met elkaar op, de jongens zeuren voortdurend, en je wordt om de kleinste dingen die anders zijn uitgelachen. Als er een iemand afwezig is, wordt er over deze persoon de hele dag geroddeld en niemand leent zijn boeken uit aan een ander. Persoonlijk vind ik onze klas helemaal niet leuk.
    Met wie zit je in de klas: Met dezelfde mensen als vorig jaar, helaas. Niemand is nieuw en er zijn er twee van school verandert.
    Extra: De leerkracht wiskunde is top!


    No man can kill me.

    Klas: 6MWi
    Wat vind je ervan: pokkesaai, ik zit samen met rotte klassen en het is allemaal exact hetzelfde als vorig jaar
    Met wie zit je in de klas: alleen met mezelf. :')
    Extra: ik mis de zomervakantie.

    Klas:
    4E (vwo Béta)
    Wat vind je ervan:
    We zijn met 20 de grootste klas van de school en ik heb echt een vreselijke hekel aan mijn klasgenoten. Ik ben altijd de loner zonder vrienden en het is altijd vreselijk druk in de klas wat heel vervelend is als je je wilt concentreren.
    Met wie zit je in de klas:
    Konijnen met energiedrank die de achterlijke pepernootgooiende apen achtervolgen
    Extra
    Dit is mijn klas voor de komende 3 jaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Klas: 2Hd (Havo)
    Wat vind je ervan: ugh.... Het kon erger
    Met wie zit je in de klas: Mensen... (Wow, vaagste antwoord van mezelf
    Extra: Volgend jaar een andere klas :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Klas: 3PW (3e Fase Personeelswerk/ Human Resources Management)
    Wat vind je ervan: Leuk
    Met wie zit je in de klas: Enkelen van mijn vorige klas en de klas daarvoor. Maar ook met zo goed als iedereen waarmee ik vorig jaar de major HRM volgde.
    Extra: Mijn laatste jaar. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Klas: G2a ~Gymnasium 2 a~
    Wat vind je ervan: Wel leuk op sommige mensen na -.-
    Met wie zit je in de klas: Non-Potterheads, 2 Potterheads, 2 Paardengekkies, 2 andere vriendinnen. In totaal 4 friends en voor de rest mag ik niet iedreeen echt...
    Extra: Sta nu al een 4 voor Frans.


    take me back to the basics and the simple life

    Klas: 5MMa (vijfde jaar multi-media, klas a)
    Wat vind je ervan: Tot nu toe gaat alles nog goed, maar we zijn ook nog maar in de eerste maand x3
    Met wie zit je in de klas: De helft van mijn oude klas en een paar newbies
    Extra: Benieuw hoeveel mensen er dit jaar gaan door zijn aangezien er maar 9 van de 20 door zijn naar 6MM van de vorige klas..


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Klas: 5HumaneWetenschappen1
    Wat vind ik ervan: Zalige klas!
    Met wie: Lore, Ibe, Kaat, Robin, Michiel, Clara, Laure, Ine, Celien, Farah, Silke, Sofie, Stephanie, Donna
    Extra: Waarom hebben we al zoveel huiswerk van het begin van het schooljaar?? :'(


    If it is meant to be, it will be !

    Heel raar dat ik nu pas in dit topic reageer, maar toch;

    Klas: Atheneum 2.
    Wat vind je ervan: Té lastig
    Met wie zit je in de klas: Met een paar mensen die ik nog wel ken van mijn vorige klas.
    Extra:
    Ik heb echt, een super knappe gymleraar :')


    Cute as a button, every single one of you !

    MBWS2B
    Management, Beauty, Welness, schooljaar 2 klas b.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Klas: FV13
    Wat vind je ervan: Erg jammer dat we verdeeld zijn in twee kampen. Hopelijk is dat aan het eind van het jaar wel anders.
    Met wie zit je in de klas: Met een klasgenoot van vorig jaar en verder allemaal nieuwelingen
    Extra: Ik ben zelfverzekerder dan vorig jaar en dat voelt zo gooeed! :D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Klas: Atheneum 5 (na mijn havo diploma vorig jaar)
    Wat vind je ervan: Het gaat goed! ^^ Loop niet echt dramatisch ver achter, gelukkig. Na mijn vakantie nog twee weken les en dan PTA-week, dus we gaan het zien.
    Met wie zit je in de klas: Ehm. Veel bij mensen die ik ken (vriendin van mij is ook naar ath. 5 gegaan) gelukkig. ^^
    Extra: Niks.. I guess. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Klas: 6a basisschool (in belgie dus het laatste jaar)
    Wat vind je ervan: beter dan de vorige school
    Met wie zit je in de klas: met mensen die jullie ni kennen
    Extra: /


    Stay strong