• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb dit al eens ingevuld, maar verander steeds van klas. xd
    Klas: 1N
    Wat vind je ervan: Eerst vond ik het niet zo leuk, maar nu wel. Het is een meidenklas, maar ze zijn allemaal wel heel aardig!
    Met wie zit je in de klas: Meiden. Verlegen, druk, aardig. enthousiast.
    Extra:


    You are beautiful, you are love.

    Klas= 6e leerjaar
    Wat vind je ervan= leuk! Supergrappige meester
    Met wie zit je in de klas= 15 andere kinderen
    Extra=um,laatste schooljaar zeker dan ga ik naar het middelbaar

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 12:07 ]


    I'm a girl in the world

    Klas: 5V
    Wat vind je ervan: Nog geen idee
    Met wie zit je in de klas: Nog geen idee
    Extra: Echt nuttig, dat bovenstaande invullen... haha. Maar we krijgen onze klas pas de laatste week voor het begin van het schooljaar te horen... Stom. Heb trouwens echt het gevoel dat ik met mensen in de klas kom die ik niet aardig vind, haha. D:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 12:05 ]


    I can't define who I am.

    Klas: 4 havo
    Wat vind je ervan: In mijn vorige klas zaten een paar leuke mensen, maar de mensen bij mij op school zijn niet de mensen waarmee ik graag omga of waarbij ik me comfortabel voel.
    Met wie zit je in de klas: twee oude vriendinnen van me komen -misschien- weer bij mij in klas. Verder weet ik het nog niet.
    Extra: dit geldt trouwens voor 2013-2014.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 23:13 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Klas: Havo 5
    Wat vind je ervan: Laatste leerjaar, dus nog ff knallen!
    Met wie zit je in de klas: Mensen die ik mag, maar ook mensen die ik haat.
    Extra: Keertje blijven zitten, dus had al van school moeten zijn. :(


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Klas: 4vmbo
    Wat vind je ervan: laatste jaar en ik wil zoooo graag naar de havo
    Met wie zit je in de klas: niemand die ik aardig vind. De rest weet ik niet
    Extra: havo wil ik op een andere school doen. Van deze heb ik genoeg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Klas: Laatste jaar op de basisschool.
    Wat vind je ervan: Heel leuk, eindelijk het laatste jaar. Ik voel me echt klein, haha.
    Met wie zit je in de klas: Met negentien andere kinderen.
    Extra: Over vier dagen :]

    wtf. Er was al een topic, met precies dezelfde vragen, enz.
    Die heb ik ingevuld.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Klas: 1JD
    Wat vind je ervan: Wel oké, ik weet het pas precies na de zomervakantie
    Met wie zit je in de klas: Uhh, kinderenxD
    Extra: Ik ben dus na de vakantie brugpieper(nerd)


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Klas 4E
    Wat vind je ervanStom, ik zat vorig jaar in bijna precies dezelfde klas en toen was ik ook telkens alleen, dus dat zal dit jaar ook wel weer zo zijn
    Met wie zit je in de klas 3/4 domme tutjes 1/8 Einsteinachtigen breinen 1/8 Leeghoofdigen holbewoners
    Extra
    Ik ben vorig jaar blijven zitten en dit jaar wel over met een heel mooi rapport dus dat is wel fijn
    Maar ik vraag me nu al of hoe ik het komend jaar ooit moet gaan redden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Klas: Weet ik zo niet uit mijn hoofd. :') Het was iets als "Mv42e"... maar dat weet ik niet zeker.
    Wat vind je ervan: Geen idee, ik ken maar 5 á 6 leerlingen. De rest heb ik nog niet ontmoet.
    Met wie zit je in de klas: Als het goed is zit ik samen met een aantal andere leerlingen van mijn vorige jaar. De rest ken ik niet.
    Extra: Ik moet mijn klas nog ontmoeten, maar ik denk dat ik wel een aantal bekende gezichten zal zien aangezien ik de mensen van mijn opleiding allemaal wel eens een keer voorbij heb zien komen. En ik hoop dat ik bij één van mijn vrienden kom, want hij zat vorig jaar in een andere klas, maar de kans dat hij nu bij mij komt is echt 20% of zo. :')

    Klas: TV1A
    Wat vind je ervan: Weet ik nog niet echt x]
    Met wie zit je in de klas: Met drie jongens en één meisje uit mijn oude klas, twee die ik buitenschool kende en de rest ken ik niet.
    Extra: Eigenlijk is het hele punt van dit lijstje dat ik amper iemand ken.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 17:16 ]


    Do what people say you can't.

    Klas:
    MBO. ED33
    (E = Enschede, D = Dierverzorging, 3 = Niveau 3 en 3 = Leerjaar 3 = Laatste jaar.)
    Wat vind je ervan:
    Wel een leuke klas, maar jammer dan grotendeels (lees: bijna iedereen) zo ongemotiveerd is. Ik ben de enige die alle opdrachten van vorig jaar af heeft en "op schema" loopt. Nu mag je op 3 nog wel achterlopen, maar dan krijg je veel werk..
    Met wie zit je in de klas:
    Dezelfde mensen als vorig jaar, op 2 naar die gaan naar 2. En 1 meisje is tijdelijk weg, komt later terug want die heeft in Juni een zoontje gekregen.. En 1 meisje stopt in December. x]
    Extra:
    De opleiding opzich is leuk.. Maar het is een rót school. En niet omdat het een school is, maar omdat ze niet weten hoe ze dingen moeten regelen of hoe ze les moeten geven.. (Er zijn te weinig lokalen omdat ze teveel VMBO'ers hebben aangenomen, dus moeten de MBO'ers maar "zelfstandig" werken thuis, zonder leraar ofwat..)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 14:09 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Klas: V4C, Udens College.
    Wat vind je ervan: Kutklas.
    Met wie zit je in de klas: Bij een stelletje kuthoeren en ik ken niemand in de klas omdat ik niet bij mijn vrienden zit nu.
    Extra: En ik heb maar één kans om nog bij een vriendin van mij in de klas te komen, en dat is tijdens wiskunde, maar ook alleen het eerste jaar want ik heb daarna C en zij heeft dan A. Fijn ._.