• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: Hoger Beroeps Onderwijs Leerjaar 2.
    Wat vind je ervan: Ik vind het wel leuk, maar wel weer een nieuwe uitdaging.
    Met wie zit je in de klas: Zelfde als vorig jaar met nieuwe mensen.
    Extra: Ik loop 2 dagen in de week stage hahah.


    Mama told me not to waste my life. She said spread your wings, my little butterfly

    Klas: 2J1
    Wat vind je ervan: Geweldig! Ik krijg nu leukere vakken erbij en minder leuke vallen af!
    Met wie zit je in de klas: Zelfde als vorig jaar, met uitzondering van degenen die een andere richting hebben gekozen.
    Extra: Het eerste half jaar loop ik stage.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Klas: A3b
    Wat vind je ervan: Kan beter.
    Met wie zit je in de klas: Ongeveer hetzelfde als vorig jaar.
    Extra: Eind dit jaar moet ik een vakkenpakket kiezen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Klas: Havo 4
    Wat vind je ervan: Z'n gangetje
    Met wie zit je in de klas: Niet met mijn vriendinnen van vorig jaar :(
    Extra: Zit nog met een 2 andere leuke mensen en ik ga nog ff genieten van twee weken genieten vakantie ^^


    ©1998

    Klas: S4 (S=middelbaar)
    Wat vind je ervan: Het is oké. Ik heb een leuk jaar, alleen onze school is gewoon een beetje apart. Ook baal ik van het feit dat ik nu in het jaar kom van de proefwerken ect., dus dat wordt even hard werken.
    Met wie zit je in de klas: Met dezelfde kinderen als alle anderen jaren. (Al zeven jaar)
    Extra: Mijn school heeft geen niveau of richting, wat een beetje apart is. Er zitten heel veel leerlingen met een andere nationaliteit bij mij op school, waardoor alle vakken behalve Nederlands, wiskunde, chemie, biologie, scheikunde en Latijn in het frans of in het engels worden gegeven. Het is dus een soort van tweetaligonderwijs.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Klas: 2 handel B
    Wat vind je ervan:zoals van elke klas: S-A-A-I
    Met wie zit je in de klas:zelfde mensen met nieuwelingen
    Extra: je détéste l'école<---verwijzing naar de hoeveelheid frans. ;)


    Queer zijn is gewoon alles

    Klas: VF4b (4 havo)
    Wat vind je ervan: De klassenindeling dit jaar is zwaar slecht, maar wij hebben nog de beste klas.
    Met wie zit je in de klas: Met de clown van de klas, een goeie vriend van mij en een paar die ik echt niet mag.
    Extra: Onze mentor is de beste van allemaal. Hij staat bekend als de kerstman bij ons en als de meest chille docent op school.

    Lucky me ^^.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Klas: Eerste jaars Mediavormgever Niveau 4
    Wat vind je ervan: Ik heb er ontzettend veel zin in! Hopelijk heb ik een leuke klas én mentor.
    Met wie zit je in de klas: I have no idea. Maar misschien zit ik in de klas bij een vriend van een vriend van mij.
    Extra: Het wordt vast beter dan de tijd die ik had op de middelbare school had.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klas: 5VWO
    Wat vind je ervan: Awesome ^^ het is dezelfde klas als vorig jaar, dus erg gezellig 8D
    Met wie zit je in de klas: Met Erestor (alweer ghehe)
    Extra: Ik zie er best wel tegenop :Y)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Klas: 4 Havo
    Wat vind je ervan: Ik heb een profiel gekozen, C&M, dus dat wordt een stuk interessanter qua lessen omdat het mijn interessegebied is. Qua klas, tja, die os opnieuw ngedeeld dit jaar en ik weet niet wie d'r allemaal inzitten, op drie klasgenoten en een zitteblijver die een vriend is van één van mijn oude klasgenoten.
    Met wie zit je in de klas: o.a. één van mijn beste vriendinnen en een vriend van haar, en twee oud-klasgenoten.
    Extra: ---


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klas: 3 HAVO/VWO, alweer
    Wat vind je ervan: balen dat het opnieuw moet met Frans, natuurkunde en Duits maar een leukere klas als afgelopen jaar.
    Met wie zit je in de klas: met de meest geweldige vrienden die er bestaan
    Extra: Eindelijk niet meer een van de 10 jongsten


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    -Na de vakantie ga ik naar het eerste jaar van het MBO
    - Weet nog niet wat ik ervan vind. Moet ik nog zien
    -Weet ik ook niet. Waarschijnlijk wel weer met Ninuturu/Relinde waar ik blij om ben
    -Eerst even me vakantie afsluiten hahah

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 10:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klas: 2DA2 (2MBO)
    Wat vind je ervan: Mijn vorige klas is opgesplitst dus uh nu al behoorlijk kud, driekwart van de mensen wonen 50 km verderop dus dat wordt leuk met projecten.
    Met wie zit je in de klas: Ja uh 6 mensen die ik dus mocht kiezen uit mn vorige klas (wel blij mee) maar verder uh ken ik niemand
    Extra:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Klas: 3Ga
    Wat vind je ervan: Bepalend.
    Met wie zit je in de klas: Dezelfde als vorig jaar + de helft van drie atheneum erbij. En die mag onze klas van vorig jaar dus echt niet.
    Extra: Nope.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Klas: Havo 4
    Wat vind je ervan: Ik denk wel leuk, want ik kon op 't laatste moment een overplaatsing krijgen zodat ik niet bij een persoon in de klas hoefde waar ik een hekel aan had.
    Met wie zit je in de klas: Een aantal nieuwelingen en een paar mensen die ik ken.
    Extra: Mijn vriend zit helaas niet meer bij me op school vanaf dat jaar :c


    26 - 02 - '16